X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

نصب پارتیشن اداری

02122049741 تلفن تماس
نصب پارتیشن اداری

با استفاده از خرید و نصب پارتیشن اداری، می توانید فضایی دلخواه برای محیط کار خود ایجاد نمایید. برای داشتن طراحی داخلی به سبکی مدرن و تجاری، می‌توانید از انواع مدل های پارتیشن اداری استفاده کنید.

برای نصب پارتیشن اداری در تهران، کرج و سایر شهرهای ایران می‌توانید از خدمات نصاب پارتیشن مجموعه آنیل چوب استفاده کنید.

آنیل چوب
آنیل چوب

امروزه برای ایجاد حریم خصوصی و برقراری نظم در فضای اداری و ایجاد راحتی برای تیم‌های کاری مختلف می‌توانید از پارتیشن اداری در طراحی دکوراسیون، استفاده کنید. شما می‌توانید برای ایجاد اتاق کنفرانس و یا اتاق فکر مناسب از انواع مدل های پارتیشن اداری استفاده کنید و ابتکار و خلاقیت را در کارمندان افزایش دهید.

با استفاده از پارتیشن اداری می‌توان تعامل میان کارمندان را افزایش داد و از طرفی از بخش های بیهوده نیز بهترین استفاده را کرد. با استفاده از پارتیشن بندی اداری بسیار می‌توانید بهتر بر قسمت های مختلف محیط نظارت داشته باشید.

ابزار مورد نیاز جهت نصب پارتیشن ها

  • دلر برقی
  • دلر شارژی
  • دلر هیلتی
  • عمود بر
  • دستگاه پمپ باد
  • پانچ اسکایپ
  • جعبه ابزار کامل و متعلقات لازم دستگاه ها

آموزش و مراحل نصب پارتیشن اداری

  • در مرحله ابتدایی باید پنل ها، قید ها و تبرک ها را از هم جدا کرد و استارت ساخت پارتیشن می‌خورد. قید های 10 سانتی به همراه تیرک های بلند PVC  با استفاده از دستگاه اسکایپ و دلر شارژی و پیچ به هم متصل می‌شوند و پس از آن تیرک های بلند که دارای PVC هستند به لت ها از کناره ها پیچ شده و متصل می‌شوند تا اسکلت کلی ساخته شود.

  • از قسمت پایین پنل ها شروع به بستن قاب شیشه ها کرده و با پیچ اسکایپ از داخل به صورت گونیا پیچ کرد. بعد از اینکه نمای بیرونی کار را نصب شد باید لت های پارتیشن را به زمین پیچ کرد و آنها را محکم بست تا در صورت نیاز در زمان باز و بستن درب لت ها، پارتیشن تکان نخورد. بعد از بسته شدن نمای بیرونی، نمای پشت کار را به همین شکل بسته می‌شود.

پارتیشن های دوجداره اداری به دلیل داشتن قطر 13 سانتی متری توانایی ایستادگی بالا بسیار در محیط های اداری و تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل داشتن روکش های PVC طرح دار بر روی MDF ها، این پارتیشن ها ظاهر بسیار زیبایی دارند. شما می‌توانید پارتیشن های اداری دو جداره را به صورت تمام ام دی اف و یا تمام شیشه سفارش دهید که البته تمام این موارد بستگی به نوع استفاده و کاربرد آن در محیط دارد.

هزینه نصب پارتیشن به چه عواملی بستگی دارد؟

مدل های پارتیشن اداری بسیار متنوع است و قیمت های رقابتی بسیاری در آن وجود دارد. پرسنل مجموعه آنیل چوب دارای تخصص بالا بوده و زمان اجرای پروژه ها را به دلیل دانش کافی و اجرای پروژه های موفق متعدد، بسیار کاهش می‌دهند. همین امر بسیاری از هزینه موجود را کاهش می‌دهد و در کمترین زمان ممکن بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

در پارتیشن اداری، مکانیزم اتصال دارای اهمیت بسیاری است و سهولت در نصب و سهولت در جابجایی در پارتیشن دو جداره اداری از فاکتور بسیار مهم در تعیین قیمت نصب پارتیشن می‌باشد. برای اطلاع دقیق از هزینه نصب پارتیشن اداری می‌توانید با مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید.

مزایای نصب پارتیشن اداری

  •  قابلیت ایجاد قسمتی برای عبور کانال های برق و شبکه

  • تعویض و تغییر پرکننده های سطح بدون نیاز به دمونتاژ

  • امکان استفاده از انواع کرکره

  • تنظیم نور و رویت محیط

  •  قابلیت نصب انواع درب های ریلی

  • ایجاد سطح کاملا فلت

  •  قابلیت رگلاژ طولی پارتیشن

از آنجایی که پارتیشن اداری دارای مزایای بسیاری است، در پارتیشن ‌بندی دفاتر و ادارات نصب آن بسیار مرسوم شده است.
جهت سفارش و اطلاع از نحوه نصب پارتیشن با مشاوران ما در ارتباط باشید.

پارتیشن اداری مناسب

از پارتیشن های اداری می‌توان در بخش بندی فضای کار و استفاده از فضاهای پرت و ناقص استفاده کرد.
 پارتیشن اداری فضای بیشتری برای کارکنان ایجاد می‌کند و کارمندان می‌توانند با توجه به نیاز خود نحوه و مدل این پارتیشن ها را تعیین کنند.
در محیط های اداری پر تردد و پرصدا که تمرکز کردن امر بسیار دشواری است، بهتر است از پارتیشن های اداری دوجداره استفاده شود. پارتیشن های دو جداره اداری علاوه بر ایجاد محیطی خصوصی و ساکت موجب پخش نور، ایجاد نظم و محیطی زیبا و شیک می‌شوند.

آیا محدودیتی برای نصب پارتیشن اداری وجود دارد؟

روش های نصب پارتیشن اداری به محیط و نوع پروژه بستگی دارد. برخی پارتیشن های اداری نیاز است تا از سقف آویزان شوند و برخی دیگر بر روی زمین باید قرار گیرند. بسته به اینکه ترجیح مشتریان چیست و آیا سقف توان نگهداری پارتیشن و مقاومت را دارد، محدودیت های نصب پارتیشن اعمال می‌شود.

خدمات نصب پارتیشن اداری

نصب پارتیشن اداری و تجاری خود را به مجموعه آنیل چوب بسپارید. برای داشتن شرکتی زیبا و منحصر به فرد بهتر است طراحی و دکوراسیون اداری خود را با پارتیشن بندی اصولی اداری تعیین کنید. 
در نصب پارتیشن اداری مواردی چون رنگ و نوع چیدمان و طرح ھای به کار رفته بسیار برای ایجاد محیطی لوکس تاثیرگذارند و همینطور انرژی محیط به این انتخاب ها بستگی دارد. در صورت نیاز به نصب پارتیشن اداری در تهران و یا سایر شهرها با کیفیت عالی می توانید با آنیل چوب در تماس باشید.

نصاب پارتیشن

پارتیشن ها به صورت فریم های جدا هستند که در کارخانه تولید و در محیط پروژه مونتاژ می‌شوند. یکی از مزیت های این نحوه تولید و مونتاژ، افزایش ضریب کنترل کیفی و نظارت در محل تولیدی می‌باشد که این کار سرعت نصب را افزایش می‌دهد. بین پانل های شیشه کاملا تمیز بوده و بسیار راحت تمیز و ضد عفونی می‌شوند.
نصاب پارتیشن می‌تواند شما را در ایجاد تغییرات و نحوه اجرای آن یاری کند و تمام نکات لازم را به شما اطلاع دهد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید