X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

کابین دوش شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

02122049741 تلفن تماس
کابین دوش شیشه ای

کابین های دوش شیشه ای علاوه بر اینکه باعث تقسیم فضا می‌شوند، از خیس شدن بخش‌های دیگر سرویس بهداشتی در حین حمام نیز جلوگیری می‌کنند. برای ایجاد فضای دکوراتیو و زیبا می‌توانید از مدل‌های مختلف کابین دوش‌ با متریال متعدد استفاده کنید. برای سفارش انواع کابین دوش های شیشه ای با مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید.

آنیل چوب
آنیل چوب

شما می‌توانید با اشغال کمترین فضا از کابین دوش‌های شیشه‌ای با تنوع بسیار برای زیباتر شدن محیط سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. ساخت کابین شیشه ای طبق فضای حمام مشخص و انجام می‌شود. در واقع برای هر فضا و هر مساحتی می‌توانید از کابین دوش شیشه‌ای به عنوان یک دیوایدر شیشه‌ای حمام استفاده کنید.

امروزه اغلب از کابین دوش های شیشه ای فریم‌لس به دلیل زیبایی، اشغال حداقل فضا و استحکام و استقامت بالا استفاده می‌کنند. از آنجایی که در کابین دوش‌های فریم‌لس از فریم استفاده نشده است، فضایی برای رشد و نمو میکروب و قارچ وجود نداشته و کاملا تمیز می‌شوند.

این محصول را می توان نمونه ای از پارتیشن شیشه ای منزل دانست.

انواع کابین دوش حمام

کابین دوش های شیشه ای به مدل و انواع زیر تقسیم بندی می‌شوند:

کابین دوش شیشه ای لولایی

شیشه ای که در این نوع کابین دوش مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ضخامت 10 میل سکوریت است که قابلیت مات، شفاف و طراحی سندبلاست را دارد. همچنین بسیاری از افراد از دو لایه شیشه سکوریت لمینت شفاف یا رنگی استفاده می‌کنند. در این مدل از کابین های حمام، روی شیشه‌ها، قبل از سکوریت شدن جاسازی یراق با دستگاه سی‌ان‌سی (CNC) اعمال می‌شود. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از یراق آلات ایتالیایی، سوئیسی، ترکیه‌ای، تایوانی و چینی استفاده کنید.

برخی برندهای مورد استفاده در یراق‌آلات کابین دوش شیشه ای لولایی شامل مرونی meroni ایتالیا، هوچه Hoppe سوئیس، لورنزو Lorenzo ترکیه، کینگ لانگ King long تایوان، اسپید Speed، من پای Men Pai، بنز Banzs چین و… می‌شود.

کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای پارتیشنی

شیشه‌های به کار رفته در این مدل از کابین های شیشه ای حمام از نوع سکوریت 10 میل یا دو لایه لمینت می‌باشد. از این مدل کابین دوش شیشه ای برای حمام‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شود چرا که فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند. همچنین شما می‌توانید تمام سرویس بهداشتی و حمام خود را از اتاق خواب با کابین شیشه ای از شیشه هوشمند جدا کنید.

کابین دوش شیشه ای ریلی

برخی از یراق‌آلات و اتصالات بکار رفته در کابین دوش شیشه ای ریلی متفاوت از سایر مدل ها هستند. کابین دوش شیشه‌ای اسلایدینگ دارای پکیج یراق‌آلات کامل با یک تسمه بلند است که با رنگ های طلایی، سیلور و مشکی مات قابل تولید می‌باشند.

جنس یراق آلات این مدل تماما فولاد ضد زنگ شماره 304 کینگ لانگ تایوان، اسپید و بنز چین می‌باشد.

طراحی و ساخت کابین حمام شیشه ای

مجموعه آنیل چوب آماده ارائه و تولید مدل های مختلفی از کابین حمام شیشه ای با طرح های مختلف است. طراحی و دیزاین کابین شیشه ای های حمام به صورت زیر می‌باشد:

کابین شیشه ای ربع دایره

کابین دوش شیشه ای ربع دایره درست در گوشه حمام یا اتاق قرار می‌گیرد و از جلو خمیده و منحنی است که ظاهری زیبا و مدرن را به اتاق شما می‌دهد. در این مدل از درب های کشویی استفاده می‌شود و برای خانه هایی با اندازه کوچک بسیار مناسب است.

کابین شیشه ای قاب بندی شده

کابین های شیشه ای قاب بندی شده، از مدل های سنتی و اقتصادی هستند که برای کمتر هزینه کردن از این مدل استفاده می‌شود.

کابین شیشه ای بدون قاب بندی

کابین دوش های بدون قاب بندی دارای درب کابین یک صفحه شیشه ای منفرد بوده که به داخل اتاق می‌چرخد و همچنین تمیز کردن و نگهداری شیشه های آن بسیار آسان است.

کابین شیشه ای مربع

در صورت برخورداری از فضای کافی، می‌توانید از کابین دوش های مربع که دارای ظاهری شیک و مدرن هستند، استفاده کنید.

کابین شیشه ای مستطیل

اگر فضای کافی دارید می‌توانید از کابین های دوش مستطیلی استفاده کنید چرا که فضای بیشتری در اختیار شما برای استحمام قرار می‌دهند.

کابین شیشه ای کاشی و شیشه

شما می‌توانید به جای یک محفظه کاملا شیشه ای، از کاشی های دیواری با رنگ تیره و پنجره های شیشه ای موج دار استفاده کنید.

قیمت دوش شیشه ای

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کابین شیشه ای دوش حمام

قیمت کابین شیشه ای آماده با کابین شیشه ای حمام سفارشی بسیار تفاوت دارد. عوامل زیر بر روی قیمت کابین دوش شیشه ای حمام تاثیر بسیاری دارند:

  • اندازه کابین شیشه ای حمام

  • جنس

  • نوع شیشه

  • نوع و جنس فریم

  • نوع درب اتصالی

  • جنس یراق آلات

چرا از کابین شیشه ای به عنوان پارتیشن شیشه ای حمام یاد می‌شود؟

برای پارتیشن بندی حمام باید از شیشه سکوریت استفاده کرد. کابین دوش یا جداکننده حمام شیشه ای یک سیستم بروز جدا کننده با استفاده از شیشه سکوریت می‌باشد که استحمام لذت بخشی را برای افراد به همراه دارد.

از آنجایی که شیشه باعث افزایش جذابیت ظاهری و جداسازی مناسب قسمت های مختلف حمام می شود، و پارتیشن های شیشه ای نیز دارای چنین ویژگی هایی هستند، شما می‌توانید از کابین دوش های شیشه ای با شیشه سکوریت به منظور حفظ گرما در فضای داخلی، مانع هدر رفت انرژی و عدم نم و پوسیدگی استفاده کنید.

مدلهای جدید حمام شیشه ای

شما می‌توانید برای سفارش مدل های جدید حمام شیشه ای یا کابین های شیشه ای حمام با واحد فروش شرکت آنیل چوب تماس بگیرید. کارشناسان فروش این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما می‌باشند.

اگر تصمیم بر نصب دیوایدر های شیشه‌ای حمام دارید، با تهیه عکسی از محیط، آن را برای کارشناسان تیم آنیل چوب ارسال کنید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید