X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن هوشمند شیشه ای

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن هوشمند

یکی از مدل های پارتیشن شیشه ای، پارتیشن های اداری هوشمند، می‌باشند که از شیشه های هوشمند ساخته شده‌اند و این امکان را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند در موقعیت های مختلف از دو حالت مات و شفاف استفاده کنند. چنین ویژگی در پارتیشن های هوشمند، دامنه گسترده ای از کاربردهای متفاوت را برای این دسته از پارتیشن ها ایجاد کرده است.

آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن هوشمند مدلی از پارتیشن شیشه ای است. این محصولات نسل جدید پارتیشن اداری هستند که دارای طراحی خاص و البته قیمت گرانتر نسبت به سایر مدلها می باشد.

پارتیشن هوشمند چیست؟

امروزه در بسیاری از مکان ها شاهد بخش بندی با استفاده از پارتیشن های هوشمند هستیم. یکی از انواع پارتیشن‌های اداری که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد و دارای کاربرد های بسیاری است، پارتیشن هوشمند می‌باشد. این پارتیشن ها از تکنولوژی های جدید ساخته شده و به تازگی روانه بازار شده‌اند. در ساخت این پارتیشن ها از شیشه های هوشمند استفاده می شود که این قابلیت را دارند که با استفاده از ریموت کنترل امکان مات شدن و شفاف بودن، شیشه های پارتیشن را کنترل نمود. 

پارتیشن های هوشمند اداری دارای ویژگی ها و اطلاعات بسیاری می‌باشند که بسیاری از افراد کاربردهای این محصول پرطرفدار را نمی‌دانند. در ادامه به بررسی بیشتر این نسل از پارتیشن های جدید می‌پردازیم.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند

امروزه می‌توانید برای بهینه سازی دفاتر اداری، از پارتیشن های شیشه ای هوشمند استفاده کنید؛ چرا که این پارتیشن های مدرن ایده ای بسیار جدید و تحولی نوآورانه در دکوراسیون محیط می‌باشند. پارتیشن های هوشمند شیشه ای، دارای شیشه‌ های هوشمند مات شونده می‌باشند که با استفاده از یک ریموت، کنترل می‌شوند و در صورت نیاز افراد می‌توانند به منظور ایجاد یک محیط خارج از دید و خصوصی، از حالت مات شونده این پارتیشن های هوشمند استفاده کنند. انتخاب پارتیشن هوشمند در ادارات این امکان را به افراد می‌دهد تا برای ایجاد حریم خصوصی در اتاق جلسات، در دفاتر کوچک و یا حتی در خانه برای حمام و سرویس بهداشتی از این پارتیشن شیشه ای استفاده کنند.

بدون محدود کردن نور ورودی به اتاق می‌توان از پارتیشن اداری با شیشه هوشمند مات شونده استفاده کرد تا از معرض دید عموم پنهان شود. در واقع استفاده از شیشه هوشمند برای قسمتی از محیط لازم است که نیاز دارد دید محدودتری نسبت به سایر بخش‌ها داشته باشد. در پارتیشن‌های هوشمند از پرده کرکره برای محدود کردن دید استفاده نمی‌کنند و ایجاد محدودیت بصری تنها با فشردن یک دکمه اعمال می‌شود.

پارتیشن هوشمند شیشه ای

انواع شیشه مات شونده در پارتیشن هوشمند

شیشه مات شونده به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

  1. شیشه هوشمند معمولی: این نوع شیشه مات شونده از طلق شیشه با فیلمی از PDLC تشکیل شده است. این محصول با کیفیت در ساختمان های نوساز و شیشه های قابل تعویض مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. فیلم هوشمند لمینت شده: این نوع شیشه مات شونده از یک فیلم PDLC قابل تعویض در بین دو لایه داخلی رسانا، تشکیل شده است. این دو لایه رسانا با صفحات شیشه اتصال برقرار می‌کنند.
  3. فیلم هوشمند چسبنده: این نوع شیشه یک شیشه هوشمند چسبنده است که می تواند روی هر مدل شیشه ای اعمال شود.

با انتخاب شیشه هوشمند یا شیشه مات شونده در طراحی و دکوراسیون خود می‌توانید، فضایی مدرن و شیک ایجاد کنید و در هزینه های اضافی استفاده از پرده های مختلف و نگهداری و نظافت آن ها صرفه جویی کنید.

کاربرد پارتیشن هوشمند

برخی بر این باورند که از پارتیشن‌های هوشمند فقط در فضاهای اداری استفاده می‌شود. از آنجایی که پارتیشن هوشمند دارای انطباق‌پذیری، زیبایی و کارایی بسیار بالایی است می‌توان از آن در مجموعه‌های کاربردی زیر استفاده کرد:

  • فضاهای مسکونی: از این پارتیشن‌ها می‌توان در منازل استفاده کرد تا افراد در صورت نیاز بتوانند فضای خود را شخصی سازی کنند.

  • گردشگری: هتل‌ها و رستوران‌ها نیز از این پارتیشن‌ها برای ایجاد فضاهای نهارخوری VIP، استخر و سالن های بدنسازی یا سالن اجتماعات استفاده می‌کنند و باعث ایجاد راحتی بیشتر برای میهمانان می‌شوند.

  • بهداشت و درمان: در محیط‌های پزشکی نیز می‌توان از این پارتیشن‌ها به عنوان ایجاد حریم خصوصی برای بیماران استفاده کرد. استفاده از این تکنولوژی نوین می‌تواند در روند نقاهت بیمار تاثیر بسیاری داشته باشد. از آنجایی که این پارتیشن دارای ویژگی سهولت در نگهداری و تمیز کردن می‌باشد، جایگزین بسیار مناسبی نسبت به کرکره و پرده های سنتی در بیمارستان ها است.

  • موسسات آموزشی: می‌توان در کلاس‌ها و سالن‌های درسی برای ایجاد فضاهای آموزشی تعاملی به منظور ایجاد تمرکز و تبادل دانش از پارتیشن های هوشمند شیشه ای استفاده کرد. این پارتیشن ها دارای قابلیت بک پروجکشن می‌باشند که امکان ارائه مطالب را بدون نیاز به پرده پروجکشن و روی شیشه پارتیشن با ابعاد بزرگ در موسسات آموزشی مهیا می‌کند.

مزایای پارتیشن هوشمند

پارتیشن‌های هوشمند دارای مزایای بسیاری می‌باشند که به عنوان انتخابی درست برای ادارات و مکان های خاص شناخته می‌شوند:

  1. افزایش بهره‌وری: در این پارتیشن می‌توان شفافیت، عایق صوتی و دما در یک فضای اداری را به راحتی کنترل کرد.
  2. بهینه سازی مصرف انرژی: پارتیشن‌های هوشمند دارای قابلیت اتصال به سیستم خانه و کنترل نورپردازی و دما را دارا می‌باشند و از این جهت منجر به صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شوند.
  3. انعطاف‌پذیری: پارتیشن‌های هوشمند امکان تغییر فضا را تسهیل می‌کند و محیط کاری منعطف و پویا ایجاد می‌کند.
  4. زیبایی و مدرنیته:  این پارتیشن‌های هوشمند علاوه بر حفظ زیبایی شیشه‌های سنتی، به بهبود جنبه بصری هر فضا و ایجاد خط‌های دید کمک می‌کنند.
  5. ارتقاء ارگونومی و راحتی: کنترل دما و نورپردازی، طراحی قابل تنظیم، راحتی و رفاه کارکنان از مزیت های استفاده از پارتیشن های هوشمند می‌باشند که تاثیر مثبتی بر عملکرد و رضایت شغلی افراد می‌گذارد.
  6. تکنولوژی یکپارچه: می‌توان پارتیشن‌های هوشمند را با سایر تکنولوژی‌ها ادغام کرد و یک محیط کاری متمرکز با کارایی بالا ایجاد کرد.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارتیشن هوشمند

از آنجایی که پارتیشن شیشه هوشمند مات شونده از دسته به‌روزترین تکنولوژی‌ها در حوزه دکوراسیون می‌باشد و ویژگی های خاصی نیز دارد، طبیعتاً قیمت بالاتری هم نسبت به انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای در بازار دارد. آنیل چوب از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نصب و ساخت انواع پارتیشن هوشمند شیشه ای با کیفیت و قیمت تضمین شده می‌باشد.

با توجه به نوسانات بازار و بروز رسانی مداوم قیمت‌ها شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پارتیشن های هوشمند با مشاوران ما در مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید