X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

قیمت پارتیشن آکوستیک شیشه ای

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن آکوستیک

امروزه به جای دیوارهای سنتی و پیش ساخته از جداکننده آکوستیکی استفاده می‌شود. این پارتیشن های آکوستیک نیازی به تغییر فضا و بنایی ندارند و به راحتی نصب می‌شوند. بعد از نصب به راحتی می‌توانید از این پارتیشن های ضد صدا استفاده کنید. شما می‌توانید محل های اداری خود را در مدت زمان کوتاهی بازسازی کرده و با استفاده از پارتیشن آکوستیک آرامش و تمرکز را برقرار نمایید.

آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن آکوستیک از سری محصولات مورد استفاده در ادارات است. این پارتیشن ها عایق بسیار مناسب برای صدا و حرارت است. این محصول یکی از انواع پارتیشن اداری است که برای محیط های پر سر و صدا و یا مکانهایی که نیاز به داشتن یک محیط آرام است

پارتیشن آکوستیک چیست؟

شما می‌توانید برای جداسازی و تقسیم ‌بندی محیط های مختلف اداری و تجاری از پارتیشن های آکوستیک استفاده کنید. یکی از مزیت ها و ویژگی های بسیار عالی پارتیشن های آکوستیک، عایق صدا بودن آن ها می‌باشد. اگر در محیطی فعالیت دارید که دارای آلودگی های صوتی بسیاری است و نمی‌توانید به خوبی تمرکز داشته باشید، می‌توانید از پارتیشن های آکوستیک برای ایجاد آرامش و بهره‌وری کارکنان استفاده کنید. اکثرا مدلهای پارتیشن آکوستیک در دسته محصولات پارتیشن شیشه ای قرار دارند.

پارتیشن آکوستیک متشکل از متریال های مختلفی از جمله چوب، فوم، پشم سنگ و…  می‌باشد که متناسب با شرایط محیط و نیاز افراد می‌توان آن را به دو صورت پارتیشن آکوستیک تک جداره و دوجداره طراحی و تولید کرد.

پارتیشن های آکوستیک علاوه بر عایق صدا بودن از زیبایی خاص و کاربرد بی نظیری نیز برخوردار می‌باشند و می‌توان با بخش بندی با این پارتیشن های آکوستیک موجب استفاده بهینه از فضا، زیباسازی محیط های مختلف و… شد.

پارتیشن های آکوستیک شیشه ای علاوه بر قابلیت ضد صدا دارای عایق بندی حرارتی نیز می‌باشند. به عبارتی این نوع پارتیشن ها حرارت و برودت را از خود عبور نمی‌دهد و باعث حفظ تعادل دمای محیط و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌شوند.

پارتیشن آکوستیک اداری

انواع پارتیشن آکوستیک

به دلیل کاربرد بسیار زیاد پارتیشن های آکوستیک، این پارتیشن ها در جنس های مختلفی تولید و در مکان های مختلفی قابلیت نصب دارند. از رایج ترین انواع پارتیشن های ضد صدا یا عایق صوت می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن آکوستیک فومی
  • پارتیشن آکوستیک چوبی
  • پارتیشن عایق صوت ام دی اف
  • پارتیشن عایق صوت شیشه ای

پارتیشن های آکوستیک مدل فومی دارای تنوع رنگ بالایی بوده و نسبت به شیشه ای و چوبی قیمت ارزان تری دارد. فومی که بر روی پانل های این پارتیشن نصب می‌شود، جاذب صوت بوده و به همین دلیل تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی صوتی محیط دارد.

مدل های شیشه ای پارتیشن های آکوستیک بسیار شیک و لوکس هستند و بیشتر در محیط های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل استفاده از شیشه های ضخیم دارای قیمت بیشتری نیز می‌باشند. پارتیشن دوجداره را می توان نمونه از محصولات آکوستیک دانست.

بررسی کاربردهای پارتیشن آکوستیک

از پارتیشن های آکوستیک در مکان های مختلفی می‌توان استفاده کرد و با توجه به مکان دارای مدل های متنوعی می‌باشند که بسته به محل مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بکارگیری پارتیشن های آکوستیک چوبی و شیشه ای هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید در محیط های شلوغ از این پارتیشن ها استفاده کنید. در مکان های زیر استفاده از پارتیشن های آکوستیک بسیار مشاهده می‌شود:

  • محیط های اداری
  • واحد های مسکونی
  • بیمارستان ها
  • کلاس های درس
  • کتابخانه
  • اتاق کنفرانس
  • سالن جلسات

شما می‌توانید پارتیشن های آکوستیک را به صورت متحرک نیز سفارش دهید و در مکان های مختلف از آن استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره ضد صدا

یکی از انواع پارتیشن ها، پارتیشن های شیشه‌ای دوجداره ضد صدا می‌باشند که در ساخت این پارتیشن ها از دو ورقه ی شیشه و یک لایه خلا استفاده شده و این پارتیشن ها قادر هستند به خوبی جلوی انتشار صدا و آلودگی های صوتی محیط را بگیرند. این پارتیشن ها به دلیل زیبایی و قابلیت بالا از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و در محیط های مدرن و اداری به شدت استفاده می‌شوند. این پارتیشن شیشه‌ای دوجداره آکوستیک علاوه بر داشتن قابلیت عایق صدا، عایق حرارت، انرژی و برودت می‌باشند و به هیچ وجه مانع انتقال نور نمی‌شوند.

پارتیشن عایق صدا برای نصب در چه مکان هایی مناسب است؟

از آنجایی که پارتیشن های ضد صدا عایق بسیار مناسبی می‌باشند در مکان هایی که در ادامه از آن ها یاد می‌کنیم، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و نصب می‌شوند:

  • پارتیشن آکوستیک در اتاق جلسات

از آنجایی که در اتاق جلسات سکوت و آرامش بسیار مهم است، با نصب این پارتیشن ها می‌توان از ورود سر و صدای زیاد محیط جلوگیری کرد و مانع بر هم زدن آرامش و تمرکز افراد حاضر در جلسه شد.

  • پارتیشن آکوستیک در سالن مطالعه

در کتابخانه ها و سالن های مطالعه سکوت بسیار اهمیت دارد و کوچک‌ترین صدایی ممکن است تمرکز افراد حاضر در سالن را برهم زند. در این مدل از محیط ها می‌توان با استفاده از پارتیشن آکوستیک، بخش مطالعه را از سالن کتاب و محل رفت آمد افراد جدا کرد.

  • پارتیشن آکوستیک در فضای کار اشتراکی

برخی اداره ها دارای سالن های بزرگی می‌باشند که هر بخش از آن به تیم و افراد خاصی اختصاص داده شده است. در این محیط ها به دلیل اینکه تعداد زیادی از تیم و گروه ها با شغل های مختلف مشغول به کار هستند و ممکن است سر و صدای بسیاری ایجاد شود، می‌توان برای برقراری نظم و سکوت از پارتیشن دوجداره آکوستیک استفاده کرد.

  • پارتیشن آکوستیک در بیمارستان

بیمارستان ها و واحدهای درمانی به منظور تامین آرامش بیماران و جداسازی بخش های مختلف بیمارستان می‌توانند از پارتیشن های آکوستیک استفاده کنند. پارتیشن های آکوستیک فومی و شیشه ای قابل شستشو و ضدعفونی بوده و از انتشار بیماری ها نیز جلوگیری می‌کند به همین دلیل اغلب در بیمارستان ها از نوع شیشه ای آن استفاده می‌شود.

  • پارتیشن آکوستیک در منازل

اگر در محیط منزل خود می‌خواهید قسمتی را به دفتر کار اختصاص دهید و در آنجا تمرکز و سکوت لازم را برقرار کنید، می‌توانید از انواع پارتیشن آکوستیک استفاده کنید.

همچنین افرادی که در زمینه موسیقی و تولید محتوای ویدئویی و صوتی فعالیت دارند، باید محیطی عایق صوت داشته باشند تا بتوانند بدون هیچ مزاحمتی کار خود را انجام دهند. به این منظور هر قسمت از منزل خود را با نصب پارتیشن آکوستیک می‌توانند عایق بندی کنند.

مزایای پارتیشن های آکوستیک

یکی از مهمترین مزایای پارتیشن آکوستیک، خاصیت ضد صدا و عایق صوتی بودن آن می‌باشد، از این رو استفاده از پارتیشن آکوستیک در فضاهای خصوصی می‌تواند موجب افزایش کارایی و بهره‌وری شود.

در این بخش به بررسی برخی از مزایای پارتیشن آکوستیک در پارتیشن بندی فضا اشاره می‌کنیم.

  • قابلیت انتقال نور به فضاهای داخلی
  • تنوع در شیشه (شیشه رنگی، مات، طرح دار و…)
  • هزینه اقتصادی
  • قابلیت جا‌به‌جایی
  • تنوع در نوع پروفیل
  • عایق صدا
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • افزایش سرعت اجرا
  • بالا بردن عملکرد کارمندان در شرکت‌ها

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پارتیشن عایق صدا

قیمت پارتیشن آکوستیک کاملا به متریال استفاده شده، ابعاد، نوع محیط و طراحی مورد نظر بستگی دارد. مجموعه آنیل چوب ابتدا یک کارشناس برای تعیین قیمت و اندازه‌گیری های لازم به محل اعزام می‌کند و سپس با توجه به متریالی که پروژه نیاز دارد، قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کند. برای دریافت اطلاعات در خصوص قیمت و یا مشاوره با گروه طراحی دکوراسیون آنیل چوب تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید