X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

نرده شیشه ای بالکن

02122049741 تلفن تماس
نرده شیشه ای بالکن

شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود از نرده شیشه ای بالکن در دو سیستم نرده تمام شیشه ای و نرده شیشه و فلز ترکیبی استفاده کنید. نرده های شیشه ای بالکن به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری، کاربرد فراوانی در هتل ها، ساختمان های اداری و تجاری دارند. 

برای سفارش انواع مدل های نرده شیشه ای بالکن با مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید.

آنیل چوب
آنیل چوب

شیشه به دلیل شفافیت و افزایش نور محیط در ظاهر دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان تاثیر بسیاری دارد. نرده های شیشه ای نوع جدیدی از دکوراسیون شیشه ای هستند که امروزه در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیشه های مورد استفاده در نرده های راه پله و بالکن از نوع سکوریت یا لمینت شده بوده و در ضخامت های 10، 12،16 و 20 میلی متر قابل اجرا می‌باشد. شما می‌توانید برای بالکن و تراس از نرده های شیشه ای مدرن استفاده کنید.

انواع نرده شیشه ای تراس

با استفاده از پنل های شیشه ای شفاف و یکدست می‌توانید زیبایی خاص و شیکی به ظاهر تراس و بالکن خود بدهید. این پنل ها به روش لمینت و سکوریت ایجاد می‌شوند و دوام و عمر بالایی دارند. امروزه در بسیاری از ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری شاهد انواع نرده های شیشه ای مدرن هستید. 

به طور کلی نرده شیشه ای بالکن شامل انواع زیر می‌شود:

نرده شیشه ای اسپیگات یا اسپیگوت

این مدل نرده شیشه ای بسیار پرطرفدار و کاربردی بوده و از برخی پایه های نگهدارنده با ابعادی میان 15 تا 25 سانتی متر و از متریال فولادی، آلومینیوم و استیل ساخته شده است. سرعت اجرایی نرده شیشه ای اسپیگوت به نسبت سایر مدل‌ ها بالاتر می‌باشد و برای دریافت تاییدیه آتش‌ نشانی و پایان کار باید به مواردی همچون دو لایه بودن شیشه‌ ها، سکوریت و لمینت بودن و استفاده از PVB با ضخامت 1.52 میل یا 3.2 میل توجه کرد.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت یا سیستم اتصالات نقطه ای از مدرن ترین روش های نصب نرده شیشه ای بوده که در محل های اتصال به بدنه سوراخ هایی ایجاد می‌کند و قطعات نگهدارنده شیشه از محل این سوراخ ها به بدنه جانبی متصل می‌شوند. لازم است محل اتصال پیچ فیکس پوینت با دیواره یا نرده با یک قوطی فلزی 40 در 80 میل کار شود.

نرده شیشه ای توکار

پروفیل های این مدل نرده شیشه ای در داخل زمین نصب شده و قطعات آن به صورت مخفی می‌باشند. با عدم نمایش یراق آلات این امکان فراهم شده است تا طراحی این نرده ها ساده تر و مینیمال تر به نظر بیاید.

نرده شیشه ای روکار

از نرده شیشه ای اکسپوز (روکار) به منظور ایجاد یک حفاظ در تراس، بالکن، روف گاردن و… استفاده می‌شود. این مدل به عنوان جان پناه شیشه ای استفاده شده و برای نصب صحیح آن نیاز است به تراز بودن کف و صاف بودن آن توجه لازم را داشت. در این سیستم از پروفیل های آلومینیومی با آلیاژهایی با مقاومت بالا استفاده شده است.

مزایای نرده شیشه ای بالکن

  • نمای شفاف

نرده های شیشه ای دارای نمایی شفاف و بدون مانع می‌باشند که نگهداری آنها بسیار آسان بوده و با یک دستمال به راحتی تمیز می‌شوند. با استفاده از این سیستم دیگر نیاز نیست هر چند وقت یکبار تعمیرات و یا بازسازی انجام دهید.

  • امنیت

با استفاده از جان پناه شیشه ای نگرانی از جهت افتادن افراد وجود نخواهد داشت. این نرده های مدرن از شیشه های سکوریت و لمینت محکم و مقاوم ساخته شده‌اند و به هیچ عنوان شکننده نمی‌باشند. طبق ضوابط آتش نشانی حداقل ارتفاع نرده شیشه ای برای ساختمان های مسکونی 110 سانتی متر می‌باشد و به هیچ عنوان نباید به صورت افقی نصب شود.

  • نصب سریع و آسان

از مزیت‌های نصب جان پناه شیشه ای می‌توان به سرعت نصب بالای آن اشاره کرد. کلیه قطعات و پایه‌های نگهدارنده این سیستم توسط اتصالات پیچ و مهره به سازه متصل می‌شوند که باعث افزایش سرعت اجرا و همچنین دقت و تمیزی بیشتر می‌شود.

  • قیمت مناسب

با توجه به اینکه این سیستم نیازی به تمیز، تعمیر و رنگ شدن ندارد، این نرده ها دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و هزینه نهایی آن با توجه به نوع قطعات نگهدارنده و ساختار شیشه تعیین می‌شود.

  • سفارشی سازی

در زمان طراحی سیستم نمای خارجی یا داخلی ساختمان و طراحی نمای اولیه نرده های شیشه ای، می‌توانید از میان انواع مختلف شیشه‌های طرح دار، رنگی، مات و شفاف بهترین نمونه را برای اجرا انتخاب نمایید.

مدلهای مدرن و جدید در زمینه نرده شیشه ای تراس

در نصب و اجرای نرده شیشه ای هیچ محدودیتی از بابت سیستم های انتخابی وجود نداشته و شما می‌توانید با طرح های دلخواه مدل مورد نظر خود را به مجموعه آنیل چوب سفارش دهید. پر استفاده ترین مدل های نرده شیشه ای پله و تراس که از نظر سرعت اجرا و سهولت نگهداری بسیار مناسب می‌باشند، شامل نرده شیشه ای اسپیگوت، نرده شیشه ای فیکس پوینت و نرده شیشه ای دی لاین می‌شوند.

کاربرد نرده شیشه ای

نرده های شیشه‌ای دارای انواع مختلفی می‌باشند که در طراحی فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به معرفی برخی از این کاربردها می‌پردازیم:

نرده شیشه ای پلکان یا راه پله

این نرده‌ها شبیه به نرده بالکن هستند، اما زاویه آنها 45 درجه بوده و شکلی مشابه متوازی الاضلاع دارند. از این نرده ها به عنوان محافظ در مراکز تجاری و هتل ها بسیار زیاد استفاده می‌شود.

نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه‌ای تراس دارای استحکام، دوام بالا و انتشار حداکثر نور و منظره می‌باشد که شما می‌توانید نرده شیشه ای خود را در ارتفاع دلخواه در رنگبندی و طرح های متنوع سفارش دهید.

نرده شیشه ای استخر

با استفاده از نرده شیشه‌ای می‌توانید جلوه خاصی به استخر خود دهید و از آلوده شدن آب نیز جلوگیری کنید. این نرده ها در کنار ایجاد حریم خصوصی، محیطی جذاب تر برای شنا ایجاد می‌کنند.

نرده شیشه‌ای جان پناه

از این نرده های شیشه ای می‌توانید به عنوان حفاظ و جلوگیری از سقوط در ارتفاعات بالا استفاده کنید.

قیمت نرده شیشه ای تراس

ملاک تعیین قیمت نرده شیشه ای بالکن بر اساس سیستم، نوع شیشه ها، ارتفاع و کیفیت اتصالات و پایه های مهارکننده محاسبه می‌شود. قیمت نرده شیشه ای طبق متر مربع تعیین شده و باید برآورد دقیقی از میزان مصالح و نوع سیستم اجرای نرده شیشه ای به عمل آورد. 

به طور کلی قیمت نرده شیشه ای به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ضخامت شیشه
  • نوع پایه های نگهدارنده شیشه
  • هزینه حمل ونقل و نصب
  • متراژ کار
  • طرح انتخابی نصب
  • نوع شیشه انتخابی
  • سندبلاست یا غیرسندبلاست
  • محل اجرای پروژه

برای سفارش و دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه آنیل چوب با شماره تماس های مندرج در سایت تماس بگیرید.

خدمات مشابه: پارتیشن شیشه ای



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید