X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

انواع کابینت ممبران

02122049741 تلفن تماس
کابینت ممبران
کابینت ممبران یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه است که از چوب طبیعی یا ام دی اف بوده و بر روی درب آن طرح های مختلفی حکاکی می شود و دارای طرح و رنگ و مدل های زیادی است که برای هر اندازه آشپزخانه ای هم مناسب است
آنیل چوب
آنیل چوب

کابینت ممبران

کابینت یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای هر آشپزخانه است که علاوه بر اینکه باعث زیبایی بیشتر میشود ، همچنین باعث بهینه و منظم شدن فضا و قرار گرفتن وسایل درون کابینت ها میشوند و به دلیل نیاز تمامی خانواده ها به این جزء آشپزخانه ، امروزه طرح و مدل های مختلفی ساخته میشود که مخصوص هر سبک آشپزخانه با هر اندازه ای میباشند.

کابینت ممبران هم یکی از این مدل ها است که به دلیل زیبایی و طول عمر و کیفیت بالایی که دارد امروزه طرفداران زیادی پیدا کرد و به همین دلیل شرکت آنیل چوب علاوه بر ساخت و نصب پارتیشن ، تصمیم به ارائه خدمات ساخت و نصب این نوع کابینت ها را هم گرفته است که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا میشوید.

 

کابینت ممبران

شاید اطلاع داشته باشید که کابینت یک واژه فرانسوی است به معنی یک انبار مخفی  که در هر جایی استفاده میشود اما ایرانیان با تفکر و خلاقیمت خودشان از این انبار در آشپزخانه استفاده کردند تا امروزه که انواع مختلفی از این انبار ها را با سبک های متنوع در خانه ها مشاهده میکنیم.

کابینت ممبران هم یکی از انواع کابینت های محبوب آشپزخانه است که به دلیل طرح و مدل و رنگ های متنوعی که دارد ، برای هر سبک آشپزخانه ای کاملا مناسب است و میتواند در هر دکوراسیون داخلی استفاده شود.

مثلا یک سری افراد هستند که آشپزخانه خود را به سبک کلاسیک ایجاد کرده اند و بهتر است آنها از سبک های کلاسیک کابینت استفاده کنند اما اگر خانواده هایی هستند سبک آشپزخانه آنها به صورت کاملا مدرن است ، پیشنهاد ما این است که از کابینت هایگلاس برای این نوع آشپزخانه استفاده کنند چون میتواند جلوه و ظاهری شیک و جذاب ایجاد کند.

خانم هایی که علاقه زیادی به سبک های کلاسیک و سلطنتی دارند ، میتوانند سبک آشپزخانه خود را تغییر دهند و از این نوع کابینت های ممبران استفاده کنند که این محصولات از جمله کابینت های کلاسیک ایرانی است که با داشتن ویژگی هایی مانند معرق یا منبت موجب میتوانند فضایی مجلل و شیک ایجاد کنند و همین موارد باعث محبوبیت بیشتر این محصولات شده است.

هر دو نوع کابینت ممبران براق و مات میتونن دارای نقش و منبت های کم یا زیاد باشن و هر چه طرح و نقش بیشتر باشد هزینه آن نیز افزایش خواهد داشت و به ممبران های دارای طرح و نقش کم ممبران کم کار و به ممبران های دارای نقش و طرح زیاد ممبران پرکار میگویند.

این تولیدات دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی هستند و طرح و مدل مد نظر مشتریان روی آنها حکاکی میشود و از طرفی هم این کابینت ها را کابینت وکیوم مینامند.

این سبک کابینت ها از ورق های ام دی اف 16 میلیمتری ساخته میشوند و دارای بخش و مدل های مختلفی مانند کابینت ایستاده، زمینی، ویترین شیشه ای، جزیره، ستون ها و تاج و زیرچراغ می باشد.

 

کابینت ممبران آشپزخانه

این سبک از کابینت ها را میتوان سبک جدید از کابینت های کلاسیک نامید  که روی درب آنها با دستگاه های سی ان سی حکاکی هایی صورت میگیرد و به دلیل همین حکاکی های زیبا ، برخی از فعالان در این زمینه ، به این کابینت ها ، کابینت های سه بعدی هم میگویند.

از جمله زیبایی های این سبک محصولات میتوان به درب های این کابینت های ممبران اشاره کرد که از نظر نوع قاب های دور درب و از نظر طرح و نقش های روی درب  دارای طرح و نقش های مختلفی هستند که این خصوصیت تنوع بالا در مورد تاج و ستون و سرستون و سایر قسمت های این نوع کابینت هم صدق میکند و به همین دلیل مشتریان برای سفارش یا خرید این کابینت ها دستشان کاملا باز است و میتوانند هر مدلی که با سلیقه شان متناسب است را انتخاب کنند.

از دیگر ویژگی های این کابینت ها این است که با هر متریال و مواد دیگری ترکیب شوند مثلا ترکیب این کابینت ها با شیشه های ویترینی از مدل های زیبایی است که افراد شاید قبل از اینکه این مدل را ببینند تصورشان بد باشد اما بعد از مشاهده عکس یا نمونه کار ، به احتمال زیاد آن را میپسندند.

از مشکلاتی که این کابینت ها دارند میتوان به رویه آنها اشاره کرد که از جنس وینیل هستند اگر به آنها بخار زیادی برخورد کند باعث ایجاد آلودگی و اختلالات تنفسی برای افراد حاضر در خانه میشود.

نکته جالب در مورد این کابینت ها این است که فقط یک طرف رویه آنها که به سمت بیرون است روکش ممبران دارد و سمت داخل از روکش ارزانتری مثل روکش pvc نصب میشود تا هزینه ها را تا حدی کاهش دهد.

با توجه به تنوع در رنگ و طرح این نوع از کابینت ها دست مشتری باز می باشد که به دلخواه خود کابینت ممبران مناسبی را انتخاب نماید . وجود روکش های مختلف باعث می گردد تا انتخاب رنگ برای مشتری آسان گردد . در هنگام خرید به جنس مواد به کار رفته در کابینت ممبران توجه داشته باشید و ضمانت نامه های لازم را از فروشنده بگیرید .

لازم به ذکر است که امروزه تنوع در انتخاب هر نوع کابینتی بسیار بالا رفته است و در صورتی که این نوع کابینت نتواند نظر شما را جلب کند ، شما میتوانید با کابینت ام دی اف آشنا شوید و نمونه مدل ها را مشاهده کنید شاید این نوع کابینت متناسب با سلیقه شما قرار داشت.

 

کابینت ممبران مدرن

همانطور که میدانید تنوع سلیقه ها در افراد و خانواده بسیار زیاد شده است و به همین دلیل یک سری افراد به دنبال طرح های شلوغ کابینت هستند و بر خلاف آنها یک سری افراد دیگر به دنبال طرح های ساده اما شیک هستند.

پیشنهاد ما به افرادی که طرح های ساده را میپسندند مدل کابینت ممبران مدرن است که بجای روکش های کلاسیک دارای روکش های مدرن و زیبا هستند و حکاکی های روی آنها هم بسیار ساده و طبق نظر و سلیقه مشتریان اجرا میشود.

سبک مدرن این کابینت ها درایا تنوع رنگی بالایی است که از محبوبت ترین آنها میتوان رنگ سفید یا کرم است که روکش آنها باید ضخیم و براق باشد تا بتواند فضایی لوکس ایجاد کند.

این طرح های زیبا بعد از حکاکی توسط یک لایه محافظتی از روکش PVC پوشانده می شوند و به همین دلیل از نفوذ رطوبت و آسیب حرارت به چوب جلوگیری می شود.

 

کابینت ممبران کلاسیک

اگر بخواهید یک کار کلاسیک ناب داشته باشید، یک آشپزخانه‌ی تمام چوب برایتان بسیار گران تمام خواهد شد. پس در حالی که کابینت‌های ممبران بیشترین شباهت را به چوب دارند، تنها گزینه‌ی مقرون به صرفه و زیبا برای شما اجرای این کابینت است و بس!

اصلی ترین سبک این نوع کابینت ها سبک کلاسیک است و این هم به خاطر نقش و گل های برجسته و منبت کاری شده روی ستون و سر ستون ها است.

کابینت های ممبران کلاسیک باعث میشوند تا فضایی کاملا سلطنتی و خاص را در آشپزخانه خود داشه باشید و همچنین میتوانید با رنگی شیک فضا را دلباز و جذاب کنید.

یکی از زیباترین مدل های کلاسیک، کابینت ممبران سفید رنگ با منبت کاری های کلاسیک طلایی رنگ می باشد که می تواند جلوه بسیار زیبا و سلطنتی به آشپزخانه شما ببخشد.

این کابینت کل فضای آشپزخانه و لوازم برقی را پوشش می دهد، زیباست، آشپزی را دلچسب می کند، همچون فلز زنگ نمی زند و به استفاده کاربردی آشپزخانه ها می افزاید.

 

کابینت ممبران جدید و ساده

تقریبا بیشتر خانم ها برای دکوراسیون و مدل و طرح و رنگ آشپزخانه مخصوصا کابینت ها که بسیار مهم هستند حساسیت خاصی دارند زیرا آشپزخانه قلمرو خانم ها است و به همین علت سعی میکنند رنگ و مدل ساده ای انتخاب کنند که بعدا دچار پشیمانی و خستگی نشوند.

افراد زیادی به دنبال کابینت های ممبران جدید و در عین حال ساده هستند زیرا فضایی آرامش بخش و ملایم ایجاد میکند و همچنین افرادی که علاقه خاصی به چوب های طبیعی دارند ، میتوانند از این سبک کابینت ها را خریداری کنند زیرا شباهت زیادی به چوب های طبیعی دارند.

برای ساخت بخش های قابل رویت این کابینت ها مثل، درب ها، تاج ها، قسمت هایی از بدنه که دیده میشوند اول ام دی افِ MDF خام را توسط دستگاه CNC مطابق طرح حکاکی میکنند و نقشهای فرورفته که روی این کابینت ها بوجود می آورند.

وقتی از کابینت های ساده و جدید استفاده میکنید میتوانید برای ایجاد فضایی دلنشین تر از نورپردازی ملایم با رنگ های لایت استفاده کنید و همچنین میتوانید نسبت به سلیقتان از کاشی بین کابینتی ساده و کاشی روی صفحه کابینت هم استفاده کنید تا هم جایی برای وسایل داشته باشید و هم نور کافی در فضای آشپزخانه.

کابینت ممبران با خواص فوق العاده ای که دارد می تواند آشپزخانه را زیبا و منحصر به فرد ساخته، بیشترین ظروف و لوازم برقی را در خود بگنجاند و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن تمامی محیط آشپزخانه را پوشش دهی و بهینه سازی کند. با خرید و نصب کابینت آشپزخانه ممبران از مراکز فروش معتبر طراحی های بی نقص و زیبا نصیبتان می گردد و از تمامی مزایای کابینت آشپزخانه ممبران بهره مند می گردید.

 

ویژگی ها و مزایا کابینت های membrane

  • جزء جدیدترین انواع کابینت کلاسیک می باشد که با طرح و نقش زیبای خود گزینه ای مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک به شمار می آید. در ساخت این مدل هم از چوب طبیعی و هم از ام دی اف استفاده می شود. چوب طبیعی از چوب درختان جنگلی بدست می آید و دارای رنگ و بافتی خاص و متفاوت است.
  • این کابینت ام دی اف ام دی اف به دلیل دارا بودن روکش پی وی سی مقاومت بالایی در برابر نم و رطوبت دارد و به همین دلیل دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی نمی شود. همچنین این کابینت در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و طول عمر آن نیز بالا می باشد. از این رو اگر در مجاورت اجاق گاز قرار گیرد دچار آسیب نخواهد شد.
  • قیمت کابینت تمام چوب در مقایسه با کابینت ام دی اف بالاتر است و جلوه ای که به نمایش می گذارد بسیار جذاب تر و زیباتر می باشد. MDF نیز نوعی چوب مصنوعی است که زیبایی چوب طبیعی را ندارد اما از نظر مقاومت در برابر رطوبت، خراش، رشد حشرات و رنگ پریدگی ایده آل تر می باشد.
  • بر روی کابینت هایی که از جنس ام دی اف ساخته می شوند توسط دستگاه CNC طرح ها و نقوش متنوعی حک می گردد، سپس روکشی ضد آب از جنس PVC بر روی آن کشیده می شود. این مدل به کابینت وکیوم نیز معروف است، زیرا دارای روکش ضد آب می باشد.
  • این مدل کابینت علاوه بر کارایی، به عنوان عنصری دکوراتیو در آشپزخانه نیز به شمار می آید؛ زیرا امکان طراحی آن هم به صورت مدرن و هم کلاسیک وجود دارد. نمای این کابینت در مقایسه با کابینت های معمولی زیباتر و شکیل تر است و حسی زیبا از طبیعت را به بیننده منتقل می کند.
  • این مدل کابینت در رنگ ها و طرح های متنوع طراحی و ساخته می شود و با توجه به سلیقه افراد و نوع کفپوش آشپزخانه در رنگ های مختلف تیره تا روشن انتخاب می گردد. افراد خوش سلیقه با توجه به دکوراسیونی که مد نظر دارند می توانند رنگ دلخواه را انتخاب کنند.
  • رنگ های روشن فضا را پرنورتر و دلبازتر نشان می دهند اما همواره باید مراقبت تمیزی آن ها بود. در مقابل رنگ های تیره آلودگی و گرد و غبار را کمتر به نمایش می گذارند اما فضا را گرفته و تاریک نشان می دهند. در حال حاضر رنگ سفید محبوب ترین رنگ برای کابینت ممبران است و افراد بسیاری از آن استقبال می کنند.
  • این کابینت ها از تنوع در رنگ و طرح برخوردار می باشند.
  • امکان طراحی و حکاکی نقوش بر روی کابینت با توجه به سلیقه خریدار وجود دارد.
  • استفاده از روکش پی وی سی بر روی این کابینت، از آن محافظت کرده و تمیز کردن آن را راحت تر می کند.
  • این نوع کابینت تمام آشپزخانه را در بر می گیرند و فضای زیادی برای قرار دادن اشیا و ظروف بوجود می آورند.
  • راحتی لکه نمی بینند و تمیز کردن آن ها به سهولت انجام می پذیرد.
  • میزان هزینه های جانبی این کابینت ها کم می باشد.
  • مزایای کاین محصول در دکور آشپزخانه متعدد و متفاوت است که به بررسی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.
  • اولین و شاید از مهم‌ترین مزایای محصولات ممبران در دکور آشپزخانه تنوع طرح پذیری آن است، یعنی با استفاده از تکنولوژی سیان سی و وکیوم می‌توان انواع طرح‌ها را بر روی‌ام دی اف پیاده کرد و سپس آن را روکش کرده و استفاده کرد.
  • از دیگر مزایای این کابینت ها قیمت مناسب و متناسب با طرح و اجرای این کابینت است. زیرا به نسبت کابینت‌های کلاسیک ساخته شده با چوب دارای قیمت پایین‌تری بوده و همان قابلیت طرح پذیری را دارد و بعضاً ازلحاظ ریزه ‌کاری و طراحی قوی‌تر از کابینت‌های طرح کلاسیک باشد.
  • همین‌که بتوان با قیمت پایین‌تر کابینتی شبیه به کابینت‌های کلاسیک را اجرا کرد خود از مزایای کابینت ممبران است.
  • باید در نظر داشت که وقتی روکش به صورت یکپارچه بر روی‌ام دی اف می‌نشیند و دیگر جای درز و یا بندی موجود نیست زیبایی کار دوچندان می‌شود و بر مزایای این سبک کابینت می‌افزاید.

 

معایب کابینت آشپزخانه ممبران

  1. یکی از معایب کابینت ممبران در دکور آشپزخانه این است که به نور و حرارت حساسیت داشته و به ‌مرور زمان و در برابر نور آفتاب امکان تغییر رنگ در آن وجود دارد.
  2. البته باید در نظر داشت که اگر جنس چسب روکش مناسب نباشد در اثر نور آفتاب و یا حرارت امکان ضعیف شدن چسب وجود دارد که تبعات آن شامل باد کردن روکش یا جدا شدن روکش از ام دی اف می‌شود که نهایتاً خرابی کل کار را به همراه دارد و این از معایب آن است.
  3. نکته بعدی که جزو معایب محسوب می‌شود این است که نسبت به اجسام تیز حساسیت دارد و در اثر برخورد یا کشیده شدن این اجسام امکان پاره شدن روکش وجود دارد. باید کاملاً مراقب بود که اجسام تیز برخوردی با روکش نداشته باشند، در غیر این صورت باید هزینه و زمان زیادی را صرف تعمیر آن کرد.
  4. از دیگر معایب ظرافت زیاد طرح‌ها است. اگر طرحی که برای کابینت انتخاب می‌کنید دارای ریزه‌کاری زیاد و یا طرح‌هایی با اشکال کوچک باشد، آنگاه نباید انتظار کار بسیار ظریفی را داشته باشید زیرا وکیوم روکش پی ‌وی ‌سی در این‌گونه طرح‌ها معمولاً دقت بالایی نداشته و از کیفیت کار کاسته می‌شود.
  5. قبلا هم گفتیم که در مرحله آخر ساخت کابینت قطعات سی‌ان‌سی شده وکیوم می‌شوند. اما باید بدانید در صورتی که این قطعات حکاکی‌های بسیار ظریفی داشته باشند ممکن است به درستی وکیوم نشوند. یعنی ممکن است قسمت‌های بسیار ظریف کار پوشش داده نشود. بنابراین بهتر است که اگر به سراغ این مدل کابینت ها رفتید از انتخاب طراحی‌های بسیار ظریف خود درای کنید.
  6. اگر مرحله وکیوم کردن کابینت‌های ممبران درست و اصولی انجام نگیرد و از چسب‌های مرغوب استفاده نشود، ممکن است که با گذشت زمان فضای بین روکش و ام‌دی‌اف باد نماید.
  7. روکش پی‌وی‌سی کابینت‌های ممبران نسبت به نور مستقیم آفتاب حساس هستند و ممکن است با گذشت زمان تغییر رنگ بدهند. البته این مسئله تا حد زیادی به جنس روکش و مرغوبیت آن بستگی دارد.
  8. تعمیر و نگهداری از کابینت‌های ممبران کمی سخت است.
  9. در صورت نیاز به تعمیر بخش‌هایی از کابینت آشپزخانه و یا اضافه نمودن باکس جدید به کابینت‌ها ممکن است به راحتی نتوانید روکش پی‌وی‌سی مورد نظرتان را پیدا کنید. زیرا این روکش‌ها توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند و معمولا پیدا کردن همان روکش با همان کد رنگی و همان طرح قبلی غیر ممکن است.
  10. استفاده از چسب نامرغوب و عدم رعایت استانداردها در وکیوم روکش آنها باعث می شود به مرور زمان روکش از روی درب جدا شود.
  11. تابش مستقیم نور خورشید می تواند طول عمر کابینت و مدت زمان چسبندگی روکش به درب را کاهش دهد.
  12. روکش های نامرغوب با وسایل نوک تیز ممکن است دچار خراش و سوراخ شوند.
  13. دسترسی به روکش های استفاده شده برای کابینت دشوار بوده و به همین دلیل تعمیر و اضافه کردن تعداد کابینت ها را ممکن است با مشکلاتی همراه کند.
  14. عدم اجرای صحیح و حرفه ای کنده کاری و ایجاد نقوش برجسته می تواند ظرافت و زیبایی طرح را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

 

دلایل محبوبیت انواع کابینت ممبران

  • درصد زیادی از افراد نوع کابینت منزل‌شان را بر اساس بودجه‌ای که دارند انتخاب می‌کنند. از آنجایی که این افراد اغلب به دنبال قیمت‌های مناسب‌تر هستند پس ممبران برای آن‌ها یک گزینه‌ی گران محسوب می‌شود. این افراد بیشترین درصد را دارند.
  • بعضی‌ها نیز بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل‌شان نوع کابینت را انتخاب می‌کنند.
  • آ‌ن‌هایی که طرفدار سبک مدرن هستند می‌توانند با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری آشپزخانه‌ی مدرن داشته باشند. انواع کابینت‌های ام‌دی‌اف فوق برجسته، کابینت‌های های‌گلاس، کابینت‌های استیل و… همگی گزینه‌ی مناسب‌تر و معقول‌تری نسبت به ممبران مدرن هستند.
  • آن‌هایی که کلاسیک پسندند! این افراد یا پولش را دارند که از کابینت کلاسیک تمام چوب استفاده کنند و یا به دنبال گزینه‌ی مقرون‌ به صرفه هستند. قبلا هم گفتیم که به دلیل ویژگی‌های این تولیدات و شباهت بسیار زیادی که به چوب دارد تقریبا بهترین گزینه برای این افراد اجرای کابینت ممبران کلاسیک است.

 

بهترین مدل و رنگ کابینت ممبران

این سبک کابینت ها دارای طرح و مدل و رنگ های بسیاری هستند که هر خانواده ای نسبت به سلیقه مشترکشان ، نسبت به دکور داخلی آشپزخانه و رنگ سایر تجهیزات و وسایل انتخاب میکنند و به همین دلیل نمیتوان یک رنگ یا مدل خاصی را به عنوان بهترین انتخاب کرد.

مثلا خانواده هایی که فرزند کوچک دارند و به خانشان گرد و خاک نفوذ میکند ، بهتر است از کابینت های سفید استفاده نکنند که این شرایط برای افراد متفاوت است و هر کسی نسبت به شرایط خود سفارش را انجام میدهد.

در ادامه با مدل و رنگ های این سبک کابینت آشپزخانه آشنا خواهید شد :

کابینت ممبران سفید

سفید معمولا یکی از محبوب ترین رنگ ها برای انواع کابینت یا انواع پارتیشن اداری است که برای هر نوع سبک مدرن یا کلاسیکی مناسب است و به دلیل انعکاس نوری که ایجاد میکند ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

نکته مهم برای این رنگ این است که مکمل رنگ های دیگر است و همچنین فضای آشپزخانه را بزرگ و دلباز نشان میدهد و آرامش خوبی را ایجاد میکند.

برای کابینت با این رنگ میتوانید از دستگیره های استیل ، سبگ صفحه و همچنین کاشی بین کابینتی همراه با جزیره هم استفاده کنید.

کابینت ممبران سفید صدفی

امروزه این رنگ به یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها برای کابینت تبدیل شده است و میتوان برای کابینت های گلاس ، پولیشی و وکیوم و سایر مدل ها انتخاب کرد.

این رنگ به دلیل زیبایی ای که دارد میتواند محیطی دلنشین و بزرگ ایجاد کند و یک گزینه مناسب برای آشپزخانه های کوچک باشد.

نکته مهم این است که برای این کابینت ها از جزیره و سنگ های کورین با رنگ متضاد استفاده میشود تا ترکیب بهتر و جذاب تری بدست آید.

کابینت ممبران گردویی

اگر آشپزخانه ای با سبک کلاسیک دوست دارید ، بهترین رنگ برای این سبک گردویی است و همچنین اگر به رنگ یا چوب طبیعی دارید هم میتوانید این کار را به کابینت سازان حرفه ای بسپارید تا به صورت طبیعی برای شما اجرا کنند.

پیشنهاد ما این است که فقط اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید از این رنگ استفاده کنید زیرا اصلا برای محیط های کوچک مناسب نیست و بعد از مدتی دل و چشمتان را میزند.

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های موجود کابینت ممبران است که پر طرفدار ترین آن ها نیز می باشد.

در طراحی کابینت ممبران سفید طلایی معمولا، اسکلت کلی کابینت،‌ مانند بدنه و درب ها، به رنگ سفید هست و ابزار آلات جانبی مانند دستگیره ها، سر ستون ها، تاج ها و یا سایر وجوه غیر تزئینی مانند شیر آلات را به رنگ طلایی می سازند.

شما می توانید با انتخاب کابینت ممبران سفید طلایی خانه ای شبیه به یک کاخ اشرافی برای خود بسازید.

کابینت ممبران کرم طلایی

چه آشپزخانه شما پر نور باشد و چه نور کمی از محیط دریافت کند، شما با کابینت ممبران کرم طلایی ، می‌توانید فضایی دلباز و روشن را تجربه کنید. رنگ کرم، از جمله رنگ‌های خنثی و روشن است که نور را به خود جذب نمی‌کند و آن را مجددا به محیط بازتاب می‌دهد.

با انتخاب کابینت ممبران کرم طلایی در سبک کلاسیک ، فضایی گرم و صمیمی را می‌توانید در آشپزخانه ایجاد کنید، خاصه آنکه رنگ کرم و طلایی، به صمیمیت و گرمای محیط نیز بیشتر کمک خواهد کرد.

کابینت ممبران کرم طلایی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانه و آشپزخانه‌ی شما با هر سبک و سلیقه و مدلی باشد و شما محدودیتی ازین نظر نخواهید داشت.

همچنین کابینت ممبران کرم طلایی می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب باشد.

کابینت ممبران قهوه ای

انتخاب رنگ قهوه ای برای کابینت آشپزخانه در دو دهه اخیر بسیار بیشتر از قبل مورد توجه عموم قرار گرفته زیرا که رنگ قهوه ای برگرفته از رنگ چوب است و حس طبیعت را برای منزل شما به ارمغان می آورد. در واقع رنگ قهوه ای در این سبک ممبران کلاسیک طرفداران خاص خود را دارد و با وجود صدها رنگ بسیار مورد توجه بوده است.

کابینت ممبران نیز دارای انواع رنگهای مختلف میباشد و رنگ کابینت ممبران  عسلی و کابینت ممبران قهوه ای دو نوع از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران می باشد.

رنگ قهوه ای دارای طیف وسیعی می باشد بنابر این هنگام سفارش و طراحی کابینت ممبران قهوه ای به این نکته توجه داشته باشید که از چه طیف قهوه‌ای استفاده میکنید و آیا رنگ انتخابی شما مناسب فضای آشپزخانه ‌تان هست یا نه؟

کابینت ممبران رنگ شرابی

رنگ شرابی در بین رنگ های خاص و شیک کابینت ممبران قرار داره. این رنگ یک رنگ بسیار لوکس و زیباست که ست کردن دکوراسیون با اون، سخت تر از ست کردن دکوراسیون با کابینت ممبران قهوه ای و سفید است.

توصیه میکنیم رنگ شرابی و سایر رنگ های نسبتا تیره رو در آشپزخانه های کوچک کمتر بکار ببرین چون که فضا رو بسیار کوچکتر از چیزی که هست نشون میده.

کابینت ممبران کرم استخوانی

این ترکیب رنگی هم از ترکیبات بسیار پرطرفدار کابینت ممبران است. کابینت ممبران کرم استخوانی میتونه نمایی جذاب و چشم نواز به آشپزخانه شما بده و با طیف وسیعی از رنگ ها در دکوراسیون منزلتون ترکیب بشه. ست کردن کابینت کرم استخوانی نسبت به کابینت کرم قهوه ای راحت تر و بهتره.

کابینت ممبران کرم قهوه ای

رنگ کرم قهوه ای از محبوبترین ترکیب های رنگی است. رنگ کرم از مشتقات و هم خانواده های رنگ سفید است. پس مثل رنگ سفید با رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ترکیب میشه. رنگ کرم قهوه ای از رنگ سفید قهوه ای طرفداران بیشتری داره و نمای زیباتری هم در آشپزخانه ایجاد میکنه.

کابینت ممبران سفید قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای از پرکاربردترین و محبوب ترین ترکیب های رنگی است. این ترکیب رنگی هماهنگی زیادی با رنگ های مختلف دارد. بنابراین شما میتونین با خیال راحت رنگ های مختلف رو در دکوراسیون خودتون بکار ببرین.

رنگ سفید میتونه با قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ترکیب شده و کابینت های سفید قهوه ای روشن و سفید قهوه ای تیره ایجاد بشه.

 

تفاوت کابینت های ممبران با سایر کابینت ها

همانطور که میدانید تمامی کابینت ها دارای یک سری مزایا و معایب هستند که همین موارد باعث تفاوت هایی میان آنها میشود اما یک سری موارد دیگر هم هستند که کابینت ها را از یکدیگر متمایز میکنند.

مواردی هستند که انواع کابینت ممبران را با سایر کابینت ها جدا میکنند که عبارتند از :

نوع طراحی

این کابینت ها دارای سبک مدرن و کلاسیک با مدل های ساده یا شلوغ هستند اما سایر کابینت ها دارای این سبک ها نیستند.

طراحی ساختاری

کابینت های ممبران دارای ساختاری هستند که فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل نسبت به سایر کابینت ها دارند.

درخشندگی

این نوع کابینت ها بر خلاف برخی کابینت های دیگر دارای مدل های مات و براق هستند که از مزایا آنهاست.

پخش نور

این کابینت ها دارای قابلیت نور پردازی یا نور مرکزی هم هستند.

تنوع رنگ و مدل

از معدود کابینت هایی هستند که دارای طرح و مدل و رنگ های متنوعی هستند.

جذابیت

کابینت ممبران جذابیت بیشتری نسبت به طرح های سایر کابینت ها در فضا ایجاد می کند.

 

سفارش و خرید کابینت ممبران

خرید کابینت هایی مناسب نسبت به شرایط و سلیقه شما نیازمند دانستن و رعایت نکاتی است تا بهترین سفارش و انتخاب را انجام دهید که ما در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره کرده ایم :

  • یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت، یراق‌آلات آن است که باید در خرید و قیمت کابینت ممبران بسیار دقت شود و از مجری کار در مورد نوع جنس و برند یراق‌آلات استفاده شده در کابینت سؤال شود، همچنین در مورد جنس و نوع صفحه شرکتی که استفاده می‌شود پرسیده شود.
  • جنس چسب و روکش درب کابینت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در غیر این صورت به مرور زمان از روی ام دی اف جدا خواهد شد. (مهمترین عامل بلند شدن وکیوم از روی کابینت)
  • اگر در آشپرخانه با کمبود فضا مواجه هستید، خرید کابینت وکیوم گزینه مناسبی برای منزل شما نخواهد بود. اجرای این کابینت ها نیاز به فضای نسبتا زیادی داشته و به صورت ال، یو، خطی و جزیره اجرا می شوند.
  • در انتخاب رنگ کابینت دقت کنید! کابینت آشپزخانه به دلیل قیمت گران و همچنین زمان بر بودن مراحل نصب آن، برخلاف سایر وسایل و تجهیزات موجود در منزل دیرتر تعویض میشوند. در نتیجه لازم است رنگ هایی را برای آنها انتخاب کنید که با سبک های مختلف دکوراسیون تناسب داشته باشد.
  • در خرید توجه کنید که دستگیره‌ها باید از سمت مجری تهیه شود و از جنس سرامیک یا طرح برنز باشد که زیبایی کابینت را بیشتر کند و نباید از دستگیره استیل استفاده شود.
  • جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای) از برترین برند های موجود و دارای استاندارد های جهانی
  • نوع دستگاه سی ان سی و کیفیت و ظرافت
  • جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت
  • نوع دستگاه پرس وکیوم
  • انتخاب کابینت ساز با تجربه و مطمئن در این کابینت نسبت به سایر کابینت ها حساس‌تر است. دلیل اون روهم براتون گفتیم که انتخاب نادرست میتونه شما رو متوجه ضرر زیادی کنه.
  • طرح های انتخابی طوری نباشه که از نظر فنی مشکل ایجاد بشه (در این مورد با خود کابینت ساز ها مشورت کنید). پیشنهاد ما اینه از طرح های بسیار ریز و پیچیده کمتر استفاده کنین.
  • متریال های مورد استفاده از جنس مرغوب انتخاب بشن، مثل چسب، ورق پی وی سی و غیره. در این متریال ها علی الخصوص چسب کابینت، اصلا و ابدا فکر صرفه جویی و کاهش هزینه ها نباشین!
  • معایب این محصول رو قبل از انتخاب این نوع کابینت به خوبی بشناسید.

جهت سفارش ساخت انواع کابینت ممبران در تهران و کرج و سایر شهر های کشور در طرح ها و سبک های مختلف ، کابینت های های گلاس و … می توانید با واحد فروش آنیل چوب تماس گرفته و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه نمایید.

این مجموعه اجرا و نصب کابینت های ممبران در تهران و کرج و سایر شهر ها را نیز انجام داده و با استفاده از تیمی مجرب و حرفه ای کیفیت بالای نصب و اجرا را تضمین می کند.

 

قیمت کابینت ممبران

اگر با شرکت آنیل چوب آشنا باشید حتما میدانید که از معتبر ترین و شناخته ترین شرکت ها در زمینه طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری و کابینت ها میباشد.

ما برای ساخت این محصولات از بهترین متریال و یراق آلات استفاده میکنیم تا محصولات با کیفیتی عرضه کنیم و مشتریان بیشتری جلب کنیم.

علاوه بر کیفیت ، ما سعی بر این داریم که صفر تا صد خدمات را برای مشتریان با مناسب ترین قیمت ارائه دهیم و رضایت شما را جلب کنیم.

قیمت این نوع کابینت را نمیتوان به طور دقیق مشخص کرد اما هم قیمت و هم کیفیت این محصولات بستگی به مواردی دارند که روی قیمت تاثیر گذارند که این موارد عبارتند از :

  1. تاثیر جنس بدنه
  2. تاثیر جنس در کابینت آشپزخانه
  3. تاثیر یراق‌آلات
  4. تاثیر صفحه کابینت
  5. تاثیر طراحی کابینت آشپزخانه
  6. تاثیر نصب کابینت
  7. متراژ کار
  8. طرح و مدل و رنگ کابینت


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید