X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن اداری فلزی

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن فلزی
شرکت آنیل چوب آماده ساخت و فروش انواع پارتیشن فلزی اداری و منزل است که با بهترین متریال و با کیفیت ترین یراق ساخته میشود و با قیمت مناسب به فروش میرسد و همچنین در محل نصب و اجرا میشود
آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی از محبوب ترین محصولات شرکت آنیل چوب است که یکی از فاکتور های مهم این نوع پارتیشن زیبایی و لوکس بودن و همچنین مقاومت و استحکام این نوع پارتیشن میباشد.

پارتیشن اداری فلزی از بهترین مدل های پارتیشن است که دارای ویژگی های دیگر خوبی هم هست که میتوان از آن برای جداسازی محیط کاری و همچنین خانه نیز استفاده کرد و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی چشم گیری میکند.

 

پارتیشن فلزی

نصب پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی از نظر مشخصات و ویژگی ها به نوعی تقریبا شبیه پارتیشن آلومینیومی است که تنوع بسیازی زیاد و زیبایی دارد و در محیط های خانه و اداری و ... استفاده میشود.

از ویژگی های این محصول میتوان به مقاومت آن در برابر رطوبت ، آتش و سر و صدا ... اشاره کرد و همچنین همچنین فلز به دلیل خاصیت فیزیکی که دارد ، مقاومت بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه استحکام بالایی دارد و به همین دلیل معمولا از این پارتیشن در اماکن عمومی نظیر بیمارستان ها، راهرو های مدارس، ادارات دولتی، دادگاه ها و... مورد استفاده قرار میگیرد.

ضربه گیری قسمت پایه های این پارتیشن توسط تکنولوژی و مکانیزم جدید داکتی تعبیه شده است که موجب استحکام بالاتر نیز می گردد . یکی از خصوصیات های بسیار ویژه ای که دارد این است که از استاندارد های تخصصی جهانی در زمینه آکوستیک و مهار نمودن صدا دارد ، با اینکه اکثر قسمت های آن را شیشه تشکیل میدهد اما در این زمینه بسیار حرفه ای عمل می کند و معمولا صفحاتش توسط پیچ به یکدیگر وصل می شوند.

پس تعجب آور نیست اگر بیشتر خانه ها یا محل کار ها را مشاهده میکنید که پارتیشن های فلزی استفاده کرده اند زیرا هم دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و میتوان اشکال زیبایی با آنها ایجاد کرد و هم مقاومت بالایی دارند.

پارتیشن های فلزی را میتوان طوری طراحی و تولید کرد که نور را از خود عبور ندهد ، حالت توری داشته باشد و فقط هوا عبور کند و تصویر مشخص باشد و هم میتوان به ظریف ترین شکل طراحی کرد.

ورقه های فلزی در پارتیشن فلزی در آلیاژهای مختلف تولید می گردند و این امکان وجود دارد که با استفاده از برش ورقه های فلزی را به صورت طرح دار بسازند.

پارتیشن های اداری فلزی قابلیت حکاکی را نیز دارند و می توان طرح مورد نظر یا لوگو و برند شرکت و سازمان را بر روی آن ها حکاکی کرد. همچنین می توان تجهیزات قفل و یراق آلات را بر روی درب پارتیشن های فلزی تعبیه کرد.

مقاومتی که این مدل از پارتیشن در مقابل حرارت بالا از خود نشان داده باعث می شود که به خوبی در مقابل سوانحی چون آتش سوزی استحکام خود را حفظ کند.

پارتیشن های فلزی تقریبا از قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پارتیشن ها برخوردار است، پس یه خوبی می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

پارتیشن اداری فلزی

پارتیشن فلزی

همانطور که میدانید خوشبختانه امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع پارتیشن اداری فلزی و سایر محصولات این چنینی مانند آنیل چوب وجود دارند که بهترین محصولات را عرضه میکنند و افراد زیادی هم هستند که از این تولیدات برای جداسازی و زیباسازی همزمان خانه یا محل کار خود استفاده میکنند.

پارتیشن فلزی اداری دارای تنوع بسیار بالایی است و در دسته بندی های مختلفی قرار میگیرند زیرا از متریال ها و یراق های مختلفی ساخته میشوند که این موارد روی قیمت آنها نیز تاثیر میگذارد.

استفاده از این محصولات برای ادارات شرکت های بستگی به سلیقه و نیاز کارفرمایان مختلف دارد مثلا برخی افراد از این پارتیشن ها و برخی دیگر از پارتیشن ام دی اف برای محل کار خود یا حتی خانه خود استفاده میکنند تا نیاز هایشان را بر طرف کند.

این محصولات مخصوص ادارات هم از نظر سایز و اندازه به چند قسمت تقسیم میشوند که عبارتند از ارتفاع بلند ، ارتفاع نیمه بلند و ارتفاع کوتاه.

بجز این دسته بندی ها ، از نظر ساختار و طرح هم به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم میشوند که باز هم بستگی به نیاز های افراد و مشتریان در شرکت ما طراحی ، ساخته و نصب و اجرا میشود.

 

پارتیشن فلزی خانگی

ساخت پارتیشن فلزی خانگی

امروزه سفارش ، خرید و استفاده از پارتیشن های فلزی بسیار زیاد شده است و از این پارتیشن ها علاوه بر مکان های تجاری و اداری ، در مکان های مسکونی و خانه ها نیز استفاده میکنند.

این سبک پارتیشن ها چون از فلز مقاوم ساخته میشوند به راحتی خم نمیشوند و استحکام و مقاومت بالایی هم دارند.

پارتیشن فلزی منزل به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و زیبایی و جذابیت خاصی که در خانه ها ایجاد میکند محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به یکی از پر طرفدار ترین تولیدات شرکت ما تبدیل شده است.

این پارتیشن ها را می توان در ارتفاع های متفاوت طراحی و تولید کرد ، می توان پارتیشن فلزی را طوری طراحی کرد که به پیج نیاز نداشته باشد . فلز نیز برخلاف تصور قابلیت این را دارد که رنگ های زیادی را به خود بگیرد . این موضوع رنگبندی دست شما را برای انتخاب مناسب باز می گذارد ، شما می توانید پارتیشن خود را متناسب با رنگ های موجود و همساز با سایر دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید.

 

پارتیشن فلزی صنعتی

بجز ادارات و شرکت ها و خانه ها ، محیط های دیگری مانند فروشگاه ها ، کارخانه ها و مراکز تجاری و سازمان های زیادی هستند که برای بخش بندی و ایجاد فضا های مجزا و مستقل برای پرسنل و کارکنان ، نیاز به وسایلی دارند که پارتیشن فلزی صنعتی را ترجیح میدهند.

این پارتیشن های صنعتی میتوانند هم برای ماشین آلاتو تجهیزات محیطی مستقل ایجاد کنند و هم برای پرسنل و کارمندان و همچنین مهم ترین دلیل استفاده از پارتیشن فلزی صنعتی، ورود و خروج تجهیزات صنعتی همچون تجهیزات الکتریکی، روشنایی، کانال ها و تاسیسات می باشد.

نکته مهم و خیلی جدی این است که در ساخت این نوع پارتیشن باید مورد توجه قرار بگیرد، محافظت پارتیشن های فلزی از مجاورت با کابل های برق فشار قوی ایست که می تواند منجر به مرگ و حتی آتش سوزی در اماکن صنعتی گردد.

 

انواع پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی خانگی

پارتیشن فلزی تک جداره 

این نوع از این محصول معمولا برای خانه ها یا مکان های اداری خلوت که سر و صدای کمی وجود داشته باشد با طرح های متنوع و شیک ساخته و نصب میشود.

پارتیشن فلزی دوجداره

این مدل هم به دلیل دوجداره بودن میتواند از نفوذ سر و صدا و حرارت و هرچیز دیگری جلوگیری کند و به همین علت در مکان های عمومی و شلوغ استفاده میشود.

پارتیشن فلزی ثابت

نوع دیگر ثابت است که با پیچ های مخصوص روی زمین نصب میشوند و نمیتوان به راحتی آنها را حرکت داد و بسیار محکم نصب میشوند.

پارتیشن فلزی متحرک

این نوع هم متحرک است و میتوان پارتیشن ها را جابجا کرد اما اصلا کار بسیار ساده و راحتی نیست و پارتیشن ها هم بعد از نصب اصلا لغزش ندارند.

 

پارتیشن فلزی ضد حریق

پارتیشن فلزی ضد حریق

یکی از ویژگی ها و قابلیت های اصلی این پارتیشن های فلزی ضد حریق بودن آن است یعنی اینکه حدود 4 تا 5 ساعت توان و قدرت مقاومت و استحکام در برابر آتش را دارد و این مورد بسیار ایمنی را بالا میبرد و کاملا حریم خصوصی را حفظ میکند در صورتی که پارتیشن شیشه ای ای ویژگی ها را ندارد و در اثر آتش شیشه ها شکسته میشوند.

همچنین این محصولات ضد آتش علاوه بر ایمنی دارای طرح و مدل و رنگ های متنوع و زیبایی هم هستند که نسبت به مکان و سلیقه های مختلف کاربرد های متفاوتی دارند.

و از طرفی که هیچ محدودیتی برای رنگ این پارتیشن ها وجود ندارد میتوانید قبل از خرید ، با رنگ دکور داخلی محیط خانه یا محیط کاری هم ست کنید.

 

پارتیشن فلزی طلایی

نوع و رنگ فلزی طلایی
مواد فولاد ضد زنگ
ضخامت 0.5-6 mm
اندازه 4*8ft, 4*10ft,1*2M, customized
صدور گواهینامه SGS ISO
زمان تحویل روز 15

 

ویژگی ها و مشخصات پارتیشن فلزی

پارتیشن اداری فلزی

وزن کم : این محصولات دارای وزن سبکی می باشد و قابلیت حمل و جابه جایی خوبی را دارد .

مقاوم در برابر آتش : در صورت بروز مواردی همچون آتش سوزی ، این نوع از پارتیشن ها مقاومت خوبی را در برابر آتش دارند .

نصب سریع : نصب سریع و راحت به دلیل وجود پیچ ها و مناسب برای شرایط خاص که نیاز است جابه جایی در پپارتیشن بندی صورت پذیرد .

قیمت به صرفه : نسبتا جزء پارتیشن های ممقرون به صرفه با قیمت مناسب است

همساز با هر محیط : پارتیشن های فلزی اداری به طور کلی در هر محیط و مجموعه ای امکان استفاده را دارند . باشگاه و هتل ، منزل و محیط اداری و دفتر و همینطور لابی و …

در آخر هم نظافت راحت این سبک از پارتیشن های اداری است که به شدت کار را برای همه راحت تر کرده.

 

مزایا پارتیشن فلزی

  • این نوع پارتیشن به دلیل اینکه مواد اولیه آن به راحتی با هم هماهنگ می شوند، قابلیت نصب سریع را دارند.
  • تمام اجزای این نوع پارتیشن در صورتی که باب میل شما نباشند به راحتی می توانید تعویض کنید.
  • در صورت جابه جایی بدون هیچ آسیب دیدگی می توانید قطعات را متصل کنید.
  • در صورتی که قصد فروش پارتیشن ها داشته باشید ارزش افزوده آن حساب می شود.
  • در صورتی که در اداره ها استفاده شود، قطعات این محصول محافظ خوبی در برابر طی کشیدن می باشد.
  • امکان استفاده کرکره های برقی در این نوع پارتیشن می باشد.
  • در صورت سفارش مشتری در این نوع پارتیشن به جای پرکننده ها می توان از MDF با روکش پارچه استفاده کرد.
  • قیمت این نوع پارتیشن از سایر پارتیشن های موجود بالاتر است .
  • این نوع پارتیشن به دلیل رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است که باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود.

 

اجزای پارتیشن فلزی

این سبک از پارتیشن از ترکیب چوب ، آلومینیوم ، فلز و شیشه ساخته میشود و نسبت به نیاز های مشتریان دارای ارتفاع های بلند و کوتاه و معمولی است و همچنین قابل تغییر است.

این نوع پارتیشن ها به نوعی طراحی و ساخته میشوند که یراق آلات به راحتی روی آنها نصب میشوند.

برای زیبایی بیشتر و کاربردی کردن این نوع پارتیشن ها نیز میتوان از شیشه های سکوریت یا کرکره های زیبا نیز استفاده کرد تا هم زیبایی بیشتر شود و هم هر کسی دارای حریم خصوصی خودش باشد.

لازم به ذکر است که این نوع پارتیشن ها هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی ساخته و نصب میشوند که هر دو مدل دارای قابلیت ها و کاربرد های زیادی هم هستند.

 

نصب و اجرای پارتیشن فلزی منزل و ادارات

قیمت پارتیشن فلزی

این محصول از نظر نصب و اجرا از سایر موارد راحت تر است و به زمان و هزینه کمتری نیاز دارد و همچنین برای جابجایی به مکانی با مساحت مختلف ، مشکل زیادی نخواهید داشت.

همچنین بعد از نصب و اجرای پارتیشن فلزی میتوان با هر نوع مواد شوینده ، به راحتی تمامی قسمت ها را تمیز و براق کنید.

طول عمر این محصول بسیار بالاست و اگر در هر صورتی مشکلی برای آنها ایجاد شد به راحتی میتوان آنها را تعمیر کرد.

پارتیشن های فلزی آنیل چوب از متریال های با کیفیت و مرغوب و همچنین یراق آلات اصلی ساخته میشوند و همین دلایل باعث شده ما در این زمینه مشتریان زیادی جذب کنیم و رضایت تمامی آنها را جلب کنیم.

درخواست و سفارش طراحی ، ساخت و فروش و نصب و اجرای انواع پارتیشن با قیمت مناسب و ضمانت را از آنیل چوب بخواهید و همین الان در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر نیاز به نصاب پارتیشن کاربلد دارید میتوانید از شرکت ما درخواست کنید...

 

سفارش و خرید پارتیشن فلزی

خرید پارتیشن فلزی صنعتی

آنیل چوب یکی از بهترین و شناخته ترین شرکت ها در زمینه طراحی ، ساخت و فروش و نصب انواع پارتیشن فلزی اداری ، خانگی و صنعتی میباشد که تمامی این محصولات را با متریال اصلی و با کیفیت میسازد و همراه با گارانتی به مشتریان میفروشد.

شما میتوانید نمونه محصولات تولید شده را در سایت ما در قسمت گالری تصاویر مشاهده کنید و در صورت تمایل برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

 

قیمت پارتیشن فلزی

همه ما میدانید در هیچ زمینه ای نمیتوان قیمت مشخصی اعلام کرد زیرا متریال ها و مواد مصرفی به دلیل نوسانات بازار دارای قیمت های مختلفی هستند و بالا و پایین میشوند.

اما نحوه محاسبه قیمت پارتیشن فلزی بستگی به نوع و مقدار مواد اولیه و مترایل ، نوع و جنس یراق ، نوع جنس و طرح محصول و همچنین متراژ کار روی قیمت و هزینه تاثیر میگذارند.

اما شرکت آنیل چوب که یکی از معتبر ترین شرکت ها در این زمینه است بهترین محصولات را با منصفانه ترین و مناسب ترین قیمت ها عرضه میکند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • rahim
    پارتیشن pvcبرای خونه میخوام
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات این نوع پارتیشن به صفحه پارتیشن پی وی سی مراجعه کنید و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

  • فرامرزی
    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پارتیشن دارم میتونید کمکم کنید یا نمایندگی دارید در اصفهان ممنون میشم جواب بدید
    • مدیر سایت

      در اصفهان نمایندگی نداریم. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • حامدیان
    سلام بنده پارتیشن برای منزل میخوام چه طور میتونم از نزدیک مدلهاتونو ببینم و خرید کنم؟
    • مدیر سایت

      سلام. لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید