X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن شیشه ای اداری و منزل | استعلام قیمت

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن شیشه ای اداری و منزل

پارتیشن شیشه ای یکی از انواع پارتیشن تولید شده در آنیل چوب می‌باشد که برای ادارات و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات دارای ظاهری بسیار لوکس و زیبا هستند. نصب پارتیشن اداری و خانگی شیشه ای موجب می شود نور محیط تامین شده و فضا بزرگتر به نظر برسد.

آنیل چوب
آنیل چوب

مدلهای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از مدلهای محبوب و لوکس مورد استفاده در ادارات و منازل می باشد. این محصولات نسبت به سایر مدلها دارای قیمت بالاتری می باشد.

پارتیشن شیشه ای یکی از انواع پارتیشن اداری است. البته نمونه هایی از این محصولات در منازل هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهری بسیار لوکس را محیط کار و منزل فراهم می‌آورد.

شرکت آنیل چوب یکی از شرکت‌های شناخته شده و خوش نام در زمینه ساخت انواع پارتیشن میباشد. این مجموعه دارای نمونه کارهای بسیاری در این زمینه می باشد.

برای خرید و دریافت مشاوره با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آشنایی با کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن یکی از بهترین و لوکس ترین متریال برای تفکیک فضا به شمار می رود و محصولاتی که با استفاده از شیشه تولید می شوند با عنوان پارتیشن شیشه ای در بازار شناخته می‌شوند. از پارتیشن های شیشه ای می توان برای منازل و ادارات استفاده نمود که البته عمده کاربرد آنها نصب به عنوان پارتیشن اداری است. از این محصولات برای ایجاد و ساخت اتاق های کنفرانس، مدیریت، اتاق کار و ... در ادارات استفاده می شود.

طراحی و تنوع بسیار زیادی در اجرا و نصب پارتیشن ها وجود دارد. به طور کلی با استفاده از پارتیشن می توانید فضاهای مختلف را از یکدیگر تفکیک و یا فضایی مجزا برای کار و استراحت پرسنل و کارمندان اداره خود بسازید.

پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت

آشنایی با پارتیشن شیشه ای و انواع آن

پارتیشن شیشه ای به عنوان دیوارهای جداکننده مدرن، شیک و امروزی در محیط های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای طرفداران و علاقه مندان زیادی است. این محصولات با حفظ نور و زیبایی محیط کار، حریم خصوصی افراد را در شرکت‌ها و ادارات تامین می‌کند.

این نوع پارتیشن با استفاده از فریم‌های آلومینیومی، استیل و سایر یراق آلات نگهدارنده استاندارد با بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر در محیط های کاری اجرا و نصب میشود. در ادامه با انواع پارتیشن شیشه ای آشنا خواهید شد.

از انواع این محصولات می توان به این موارد اشاره نمود:

  • پارتیشن تک جداره شیشه ای
  • پارتیشن دو جداره
  • پارتیشن هوشمند
  • پارتیشن متحرک و ثابت
  • پارتیشن طرح دار، کرکره ای و سند بلاست

 

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای در واقع همان دیوارهای شیشه ای هستند که کمک میکند فضا و محیط اطراف شما، به بخش های مجزا و کوچکتر تقسیم شود.

این دیوارهای شیشه ای ظاهری شیک و زیبا دارند و مانع نفوذ گرد و غبار و سر و صدا به محیط مورد نظر می‌شوند و هر کارمند در اداره، به صورت مستقل دارای قسمتی برای کار است.

پارتیشن اداری شیشه ای بر اساس نوع محیط و نیاز کارفرما دارای مدلهای مختلفی است. پارتیشن دوجداره شیشه ای کرکره دار، از محبوب ترین مدلها برای استفاده در محیط های اداری است.

کیفیت محصولات تولید شده در آنیل چوب و همچنین رضایت مشتریان از اصلی ترین هدف های ما در این مجموعه است، به همین دلیل تمامی محصولات درخواستی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال تولید می‌شوند.

آنیل چوب با استفاده از تخصص و تجربه طراحان و تولیدکنندگان خود، بهترین مدلهای پارتیشن اداری را برای سازمان هایی که به دنبال طراحی یک محیط کار ایده آل هستند، طراحی و تولید می کند.

برای استفاده از این خدمات و استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه  و ام دی اف

پارتیشن شیشه ای منزل

در این روزها استفاده و نصب پارتیشن در منازل بسیار رواج پیدا کرده است. البته برای منازل معمولا از مدلهای متحرک و ساده استفاده می شود اما اگر به دنبال نصب یک محصول لوکس هستید، توصیه ما خرید و نصب پارتیشن شیشه ای منزل است.

امروزه علاوه بر فضاهای تجاری و اداری، مکان‌های مسکونی هم نیاز به تقسیم فضا برای افراد خانواده دارند و به جای تخریب دیوار ها یا هر کار دیگری میتوان از پارتیشن های خانگی استفاده نمود. استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای ظاهری بسیار لوکس و زیبا به منزل شما می‌دهد به شرطی که در فضایی مناسب از پارتیشن با طراحی متناسب استفاده نمایید.

در این پارتیشن ها می توان از انواع شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه دو جداره استفاده نمود.

از مشخصات این پارتیشن های خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. این کار با ثابت کردن ورق شیشه در یک چارچوب چوبی ساخته شده است.
  2. ورق های شیشه ای با استفاده از مهره های چوبی یا بتونه در چارچوب چوب ثابت می شوند.
  3. پانل ها ممکن است مستطیل یا مربعی باشند و اندازه آن ها با انتخاب فرد متفاوت است.
  4. دیواره پارتیشن ورق شیشه ای سبک، ضد لعاب، ضد خش و ضد صدا است.
  5. این محصولات دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند.

کابین دوش شیشه ای، نرده شیشه ای و تراس شیشه ای بالکن از محصولات ساخته شده از شیشه هستند که در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات ظاهری لوکس و مدرن را به منازل می‌بخشند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن های تک جداره دارای قیمت ارزان تری نسبت به مدلهای دو جداره هستند. از این محصولات نمی‌توان به عنوان یک عایق صوتی استفاده نمود و به همین دلیل برای نصب در مکان های پر رفت و آمد اصلا مناسب نیستند؛ مگر اینکه وجود عایق صوتی در آن محیط اهمیت نداشته باشد.

پارتیشن شیشه ای اداری دو جداره

پارتیشن‌های دوجداره از سری محصولاتی هستند که بیشترین کاربرد را در ادارات دارند. این محصولات یک عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب هستند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. پارتیشن کرکره دار یکی از مدلهای محبوب است و در دسته محصولات دو جداره قرار دارد.

مزایا پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای طرح دار

مدلهایی از پارتیشن شیشه ای در بازار موجود است که طرح هایی بر روی شیشه حک شده اند. در این محصولات علاوه بر طرح های مختلف شما می توانید لوگو و یا شعار شرکت خود را بر روی شیشه‌ها درج نمایید. شیشه های سند بلاست نمونه ای از شیشه مورد استفاده در این محصولات هستند. همچنین می توانید از شیشه های رنگی هم برای ساخت پارتیشن استفاده نمود.

پارتیشن شیشه ای مات شونده

پارتیشن‌های مات شونده را به دو صورت می‌توان تولید نمود.

  1. پارتیشن هایی که با استفاده از شیشه های طرح دار تولید شده اند و یا با استفاده از برچسب‌ها مات شده اند.
  2. پارتیشن هایی که با استفاده از شیشه های هوشمند تولید شده و با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در شیشه‌ها می توان پارتیشن را مات و یا شفاف نمود.

پارتیشن شیشه ای متحرک

از این محصولات می توان برای ساخت فضا های موقت که دارای پویایی و جذابیت فضایی است؛ استفاده نمود. مدل متحرک را می توان به راحتی و به وسیله تنظیماتی که روی آن انجام می گیرد به مکان های دیگر منتقل نمود.

این نوع از پارتیشن از پنل های شیشه ای تشکیل شده است که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند، آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد و همچنین قابلیت اجرا با جام شیشه را هم دارد. از شیشه های طرح دار سند بلاست و همچنین شیشه های رنگی نیز برای افزایش زیبایی این نوع از پارتیشن می توان استفاده کرد. نوع متحرک، برای ساخت فضاهای کوچک از دل یک فضای بزرگ داخلی در ادارات و مکان‌های تجاری بسیار مناسب است.

پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن کرکره دار به مدلی از پارتیشن دوجداره شیشه ای گفته می‌شود که برای افزایش حریم شخصی افراد، در بین دو جداره شیشه که برای ساخت پارتیشن استفاده می‌شود، کرکره نصب می شود. این کرکره ها به راحتی باز و بسته می شوند و قابلیت تنظیم دارند.

پارتیشن هوشمند

پارتیشن هوشمند از جدیدترین و مدرن‌ترین محصولات بازار هستند. برخی از افراد بر این باورند که پارتیشن‌های شیشه‌ای نمی تواند حریم خصوصی افراد به خوبی تامین نماید. اما با وجود پارتیشن هوشمند حریم خصوصی به خوبی تامین می شود. قیمت پارتیشن هوشمند گرانتر از سایر محصولات است. 

ویژگی ها و مزایا پارتیشن اداری شیشه ای

از ویژگی های این مدل پارتیشن میتوان به این اشاره کرد که اگر از این پارتیشن در محیط اداری و شرکتی مثل بانک استفاده شود ، تمامی کارمندان و حتی کافرما میتواند از فعالیت های تمامی کارمندان اطلاع داشته باشد و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد.

همچنین نوع شیشه و دیگر یراق آلاتی که در شرکت آنیل چوب برای ساخت این نوع پارتیشن اداری استفاده میشود باعث میشود که دارای انعطاف پذیری بالایی باشد و سبب می شود تا اگر ایده ای در ذهن فردی وجود دارد؛ به طور کامل و دقیق و اصولی اجرا شود.

دیگر مورد این است که یگر لازم نیست همیشه و همه جای محیط کار از چراغ و لامپ استفاده شود و میتوانید از نور طبیعی استفاده کنید و این باعث کاهش مصرف انرژی هم میشود.

نکته مهم هم این است که هزینه ی نصب پارتیشنهای اداری در مقایسه با ساخت دیوار های ثابت کمتر است و نیاز به تغییر کلی محیط اداری ندارد.

علاوه بر موارد بالا در این مورد پارتیشن ها امکان استفاده از شیشه های مات شونده به جای شیشه های معمولی فضای مدرن کاری شما را کامل تر میکند.

از دیگر مزایا پارتیشن شیشه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت در برابر ضربات احتمالی ناشی از تردد افراد و وسایل
  • قابلیت انعکاس و انتشار نور به داخل فضا برای مکان هایی که دسترسی به پنجره و یا بازشو ندارند
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • مقاومت در برابر رطوبت و انبساط و انقباض ناشی از برودت
  • نظافت آسان و سریع
  • نصب آسان و در کمترین زمان
  • قابل جمع آوری و نصب مجدد
  • مقاوت در برابر صدا ها و عایق صوتی در انواع تک جداره و دوجداره
  • هزینه مناسب
  • عایق صدا و آکوستیک
  • فضای کاری زیبا و لذت بخش
  • نور طبیعی بیشتر

  • برای ساخت پارتیشن شیشه ای از چه مدل شیشه استفاده می شود؟

    برای ساخت این پارتیشن‌ها می‌توان از انواع شیشه تکجداره، دوجداره، مات شونده، سکوریت، سندبلاست، هوشمند و طرح دار استفاده نمود.

  • پارتیشن شیشه ای در چه مکانهایی کاربرد دارند؟

    از این محصولات میتوان در منازل، ادارات و دیگر مکانهای عمومی استفاده نمود. هر محصول بر اساس نوع کاربرد دارای طراحی و ساختاری متفاوت است.

  • عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پارتیشن شیشه ای کدام است؟

    ابعاد، نوع شیشه مورد استفاده، یراق آلات و نوع عایق صوتی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصولات است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • لطفی
    برای درخواست سفارش باید چیکار کنیم؟؟
    • مدیر سایت

      برای درخواست سفارش ساخت و یا نصب باید با شماره های ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

تماس بگیرید