X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن اداری پی وی سی

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن اداری پی وی سی
پارتیشن اداری پی وی سی همان دیوار پوش پی وی سی یا دیوار کاذب پی وی سی است که در منازل و ادارات استفاده های زیادی میشود که شرکت آنیل چوب هم تصمیم به تولید و فروش و نصب انواع این پارتیشن ها با قیمت مناسب گرفته است
آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن اداری PVC

استفاده از پارتیشن یکی از بهترین راه ها برای تفکیک و تقسیم فضا به چند قسمت میباشد که با وسایل و محصولات زیادی میتوان این کار را انجام داد اما پارتیشن پی وی سی یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین محصولات برای این کار میباشد که جزو 5 پارتیشن اداری مطمئن و مناسب است.

همچنین برای تقسیم محیط خانه و یا محیط های کاری و ادارت هم این محصول کاملا کاربرد دارد البته بجای این محصول میتوانید از دیوار کاذب پی وی سی و یا دیوار پوش پی وی سی هم استنفاده کنید که در ادامه با این موارد ذکر شده کاملا آشنا میشوید.

 

پی وی سی (PVC) چیست؟

پلی ونیل کلراید (Poly vinyl Chloride) یا به اختصار (pvc) نوعی پلیمر ترمو پلاستیک است که در صنایع و زمینه های متعددی کاربرد های زیادی دارد مخصوصا در صنایع شیمیایی از با ارزش ترین محصولات شناخته میشود.

این محصول یک ماده ساختمانی مقرون به صرفه است که دارای مزایا زیادی است و به همین دلیل در این چند سال اخیر جایگزین مناسبی برای مصالح ساختمانی مانند خاک رس ، چوب و بتن شده است.

عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج نه تنها با مرجع پلیمر بلکه برای همه موادی که پلی وینیل کلراید یک سازنده آنست استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است .در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی ست .بطور عمومی بیشتر از 50% از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده می‌شود .زیرا پی وی سی ارزان بوده وبه سادگی سر هم بندی می‌شود.

پی وی سی یک ماده ترکیبی از فیبر پلیمر، افزودنی ها، کربنات کلسیم و سایر مواد شیمیایی است که ضد آب و آنتی باکتریال است که این ویژگی ها باعث میشود این ماده کاربرد های زیادی پیدا کند و در جاهای مختلفی استفاده شود.

پلی وینیل کلراید (PVC) عبارت پی وی سی و وینیل بطور رایج نه تنها با مرجع پلیمر بلکه برای همه موادی که پلی وینیل کلراید یک سازنده آنست استفاده می‌شود. پلی وینیل کلراید پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است .در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی ست .بطور عمومی بیشتر از 50% از پی وی سی ساخت بشر در ساختمان سازی استفاده می‌شود .زیرا پی وی سی ارزان بوده وبه سادگی سر هم بندی می‌شود.

 

پارتیشن پی وی سی (PVC)

پارتیشن پی وی سی

امروزه افراد زیادی نیاز به تفکیک و تقسیم فضا برای استفاده بهینه از فضا دارند و بجای اینکه دیوار کشی کنند یا از راه های پر هزینه و وقت گیر استفاده کنند ، تصمیم به خرید یا سفارش پارتیشن پی وی سی نسبت به شرایط و نیاز هایشان میکنند.

این تولیدات دارای کیفیت های بالایی هستند و در برابر آب و گرما و ضربه مقاومت بالایی دارند زیرا از بهترین و مرغوب ترین متریال در آنیل چوب ساخته میشوند.

هر چه ضخامت این پارتیشن ها بیشتر باشد استحکام ومقاومت آنها بیشتر بوده و درنتیجه گران تر خواهد بود.

این پارتیشن ها در ابعاد و اندازه های مختلف و طبق نظر و سفارش مشتری و همچنین در مدل های درخواستی طراحی و تولید میشود و همچنین با قیمت مناسب به دست مشتریان میرسد

 

پاراوان پی وی سی

پاراوان pvc

پاراوان ترکیبی از قاب چوبی،پارچه و یا حصیر می باشد پاراوان پانلی است لولایی که معمولا دارای 4 لنگه است، فرض کنید 4 تا در کم عرض را به هم لولا کرده باشند. پاراوان متحرک بوده و برای جدا نمودن قسمت هایی از فضای داخل خانه، اداره، محل کار، مطب پزشکی، بیمارستان ها، کلینیک های درمانی، مغازه ها و ... به منظور حفظ حریم خصوصی استفاده می شود.

پاراوان ها در واقع یک نوع پارتیشن هستند که متحرک اند و به راحتی جا به جا می شود. کاربرد پاراوان معمولا در مکان هایی که کوچک تر هستند استفاده از این وسیله بسیار کاربردی تر بوده تا حریم بخش های مختلف را مشخص کند. در معماری سنتی ایرانی در ورودی خانه ها فضایی به نام هشتی وجود داشت که برای حفظ حریم شخصی بوده و این فضا با هشت ضلع ساخته می شد که امروزه به کمک پاراوان ها این موضوع تکرار می شود.

یکی از مدل های پر طرفدار این محصولات ، پاراوان پی وی است که در مکان های مختلف استفاده میشود و طرح و مدل های مختلفی دارد که در شرکت آنیل چوب تولید و به فروش میرسد.

 

پارتیشن خانگی پی وی سی دکوراتیو

معمولا در هر دوره ای فضا و محیط خانه یا محل کار را از هم جدا میکردند تا هم زیبایی و جذابیتی به خانه ببخشد و هم در ادارات هر کارمندی حریم خصوصی خود را داشته باشد اما نکته ای که هائز اهمیت است این است که همیشه برای این کار نمیتوان و نباید از دیوار استفاده کرد زیرا در بعضی مواقع نیاز به جابجایی و تغییر دکوراسیون است که با وجود دیوار نمیتوان این کار را به راحتی انجام داد.

پارتیشن های پی وی سی از انواع پارتیشن اداری هستند که به عنوان یکی از بهترین جداکننده ها هستند که هم فضا را کاملا به درستی و طبق سلیقه جدا میکنند و زیبایی خاصی هم دارند زیرا دارای طرح و مدل های متفاوت و شیکی هستند.

علاوه بر این این تولیدات بسیار سبک هستند و قابلیت نصب سریع و آسان هم دارند و به همین دلیل میتوان آنها را به نوعی نصب کرد که زاویه دید هم کاملا مناسب باشد.

 

پارتیشن پلیمری

پارتیشن پلیمری

پارتیشن پلیمری همان پارتیشن پی وی است که دارای ویژگی ها و مزایا خاصی است است و امروزه در مکان های مختلف استفاده میشود که در ادامه با دلایل محببیت آنها آشنا میشوید :

  • تنوع در اندازه ،ضخامت و رنگ در پارتیشن پلاستیکی
  • خاصیت ضد آب،رطوبت و میکروب پارتیشن پلاستیکی
  • عایق صدا و گرما
  • ارزان بودن و نصب سریع

و اما…

زیبایی و جلوه بسیار بالا نمونه های پارتیشن پلاستیکی طرح چوب و فلز شاید آخرین چیزی باشد که طراحان را جهت جایگزینی این نوع از طبقه بندی به جای شیشه و فلز  یا … قانع  میکند.تقریبا هر نوع فضای داخلی با هر نوع سبکی را می توان بابه کار گیری این نوع از پارتیشن ها برآورده کرد و این دقیقا همان علت اصلی رشد روز افزون این نمونه از پارتیشن ها در طراحی نمای داخلی  امروزی گردیده است.

 

دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن

دیوار پارتیشن یا جدا کننده یا تیغه ، دیواری است که از آجر ، گل میخ ، شیشه یا سایر مواد ساخته شده و برای تقسیم و جداسازی اتاق ها ، به کار برده میشود .

دیوار پارتیشن میتواند به صورت دیوار باربر و یا غیر باربر ساخته شود . دیوار پارتیشن باربر ، به دیوار داخلی معروف است .

این دیوارهای داخلی ، هیچ وزنی را تحمل نمیکنند . بعضی مواقع دیوار پارتیشن میتواند تاشو انعطاف پذیر یا ثابت باشند .

دیوارهای پارتیشن ، در اشکال مختلف نازک ، سبک ، ضخیم ، سنگین و … ساخته میشوند .

بر اساس مصالح ساختمانی و طراحی سازه مورد نظر ، نوع دیوار پارتیشن ، انتخاب میشود .

از علل اصلی به کارگیری دیوار های جدا کننده می توان به شرایط امروزی و محدودیت های متراژی در ساخت خانه ها اشاره کرد که بر اثر آن، اکثریت معماری های ساختمان ها به سمت طراحی فضایی با بیشترین حجم مفید قابل استفاده و کمترین میزان تقسیم بندی شخصی هدایت شده است که از شاخص ترین آن ها می توان به آپارتمان استدیو ها اشاره کرد.

متریال های بسیار متنوعی به تنهایی و یا ترکیبی در ساخت این محصولات به کار می روند که از آن ها می توان به فلزات متعدد، چوب، شیشه، ورقه های کامپوزیتی، پارچه های مخصوص و حتی ساختار هایی از گیاهان زنده و طبیعی اشاره نمود.

 

ویژگی های پارتیشن PVC

  • غیر قابل اشتعال
  • سبک و بادوام
  • نصب سریع و آسان
  • عایق سرما و گرما و صدا
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابل نصب روی تمام سطوح
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • ضد باکتری و کاملاً بهداشتی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • قابل شستشو بودن و ثبات رنگ
  • غیر قابل نفوذ در برابر حشرات موذی
  • مقاومت بالا در برابر مکان های مرطوب

 

پارتیشن اداری پی وی سی

پارتیشن پی وی سی خانگی

این نوع پارتیشن مانند پارتیشن متحرک است که نصب آن سریع و آسان است و همچنین قابلیت جابجایی راحت هم دارد که میتوانید هم با تغییر دکوراسیون آنها را تغییر دهید و هم در مکان های دیگر از آن ها استفاده کنید.

این نوع پارتیشن ها نیز دارای طرح و رنگ های مختلف و زیبا و رنگ های مختلف هستند که اگر این پارتیشن ها را کاملا سفت و سخت هم بشویید ، رنگ آنها هیچ ایرادی پیدا نمیکند.

این سبک پارتیشن های اداری میتوانند هم فضا را جدا کنند و هم جلوه و نمای زیبایی به فضا دهند ، همچنین به گونه ای هستند که میتوانید آنها را با مبلمان و دکوراسیون اداری محیط ست کنید تا فضای دلنشین برای خود و سایر افراد و مشتریان ایجاد کنید.

برای انتخاب این پارتیشن ها نکته مهم ضخامت آنهاست که هرچه ضخامت بیشتر باشد ، زیبایی و ظاهری زیباتر و شیک تر خواهند داشت و علاوه بر زیبایی دارای استحکام و مقاومت بیشتری خواهند بود.

 

مزایا پارتیشن اداری پی وی سی دکوراتیو

  • هزینه بسیار پایین تر از محصول مشابه خود مانند ام دی اف میباشد.
  • اجرای آن بسیار سریع و راحت میباشد .
  • قابلیت اجرا با دیگر متریال ها مانند شیشه و … را دارا میباشد.
  • از نظر زیبایی ظاهری در سطح بالایی قرار دارد.
  • عایق مناسبتری به نسبت دیگر محصولات میباشد.
  • تنوع بالا در رنگبندی و طرح

 

دیوار پوش پی وی سی

پی وی سی یکی از محبوب ترین متریال و مواد برای ساخت دیوار پوش میباشد و علت محبوبیت دیوار پوش پی وی سی هم مقاومت بالای آن در برابر آب و حرارت و رطوبت میباشد و همچنین از رشد قارچ و باکتری هم جلوگیری میکند.

ماده اصلی پانل های PVC پلی ونیل کلراید میباشد که با روکشهای متنوع ونیل لمینتیت میشود.

امروزه تمامی ادارات و دفتر های کاری در هر تجارت و بیزینسی به دنبال این هستند که محیط کار خود را جذاب کنند تا وقتی مشتری و فردی وارد میشود کاملا لذت ببرد و به همین دلیل ما این محصول را برای شما عزیزان پیشنهاد میکنیم تا محیطی منحصر به فرد ایجاد کنید.

 

پارتیشن اداری پی وی سی

 

دیوار کاذب پی وی سی

دیوار کاذب پی وی سی هم دارای ویژگی های استحکام و مقاومت بالا در برارب رطوبت و آب و حرارت میباشد و همچنین دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند و نصب و استفاده و جابجایی آنها نیز کاری ساده و سریع است.

این دیوار های کاذب دارای یک ویژگی عالی یعنی مقاومت در برابر مایعات میباشد که این مورد باعث میشود تا با خیال راحت این محصولات را در مکان های شلوغ و پر تردد نصب کنید و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید.

این دیوار ها نیز دارای طرح مدل و رنگ های فراوان و زیبایی هستند و همین باعث میشود هم در محیط های رسمی کاری و هم در محیط خانه کاربرد های زیادی داشته باشند و استفاده شوند.

 

دیوار جداکننده پی وی سی

پی وی سی به طور خاص دارای چگالی بسیار بالایی برای پلاستیک است که ب به طور کلی بسیار قوی است. این ویژگی بسیار مقرون به صرفه است که انتخاب را برای ما آسان میسازد.

استفاده از تایل های پی وی سی برای ایجاد پارتیشن و تقسیم دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف یک پیشنهاد آسان و راحت و مقرون به صرفه به شمار میرود. شما میتوانید از تنوع بالای این تایل های پی وی سی جهت دکوراسیون داخلی محل مورد نظر خود استفاده و در کمترین زمان با بهترین قیمت، زیبا ترین دکوراسیون داخلی و پارتیشن را برای خود ایجاد نمایید.

 

پارتیشن پی وی سی دکوراتیو

پارتیشن پی وی سی دکوراتیو

در تقسیم بندی فضای داخلی خانه زیبایی نیز مانند پارتیشن  اداری و تجاری اهمیت دارد اما استفاده از پارتیشن های تجاری برای این منظور زیاد جالب نیست به همین دلیل به پارتیشن دکوراتیو خانگی نیاز است.
همچنین با پارتیشن پی وی سی دکوراتیو می توان حریم خصوصی را افزایش داد بطوری که با الگوهای رفتاری خانواده متناسب باشد.

برای زیباتر شدن فضای داخلی خانه با پارتیشن های دکوراتیو باید کمی حوصله و ذوق و سلیقه خرج کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

شیشه سندبلاست استفاده از پارتیشن های دکوراتیو خانگی یک راه حل بسیار عالی برای تقسیم فضای بزرگ داخلی به فضاهای کوچک تر با کمترین میزان اشغال فضا توسط پارتیشن ها می باشد.

پارتیشن pvc دکوراتیو خانگی از نظر عملکرد به دو دسته پارتیشن ثابت و پارتیشن متحرک تقسیم می شوند.پارتیشن های جز این دو دسته را می توان با انواع متریال گفته شده می توان ساخت.

 

خرید پارتیشن اداری و خانگی پی وی سی

آنیل چوب یک شرکت معتبر در طراحی ، ساخت و فروش و نصب که بیش از 10 سال است که در این زمنه مشغول فعالیت است.

شما نیز میتوانید برای خرید پارتیشن مورد نظر خود به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید ، نمونه ها را مشاهده کنید و در صورت تمایل برای سفارش و خرید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید باید رعایت کنید ، پایداری محصول در برابر تغییرات دما میباشد که بستگی به متریال استفاده شده دارد که برخی شرکت ها از بهترین متریال و برخی شرکت ها از متریال معمولی استفاده میکنند که در این نکته تاثیر میگذارد.

بطور کلی استفاده از انواع دیوارپوش PVC ( با شبکه داخلی توخالی ) در ورودی ها و مکانهای پر تردد توصیه نمی شود زیرا استحکام مکانیکی این پوشش در برابر ضربه مستقیم کم بوده و به راحتی سوراخ می شود در مقابل انواع MDF از پایداری مناسبی در برابر ضربه برخوردار هستند .

استفاده از دیوارپوش MDF در محیط های مرطوب نظیر دیوار استخرها ٬ حمام و … موجب ازبین رفتن و باد کردن سطح دیوارکوب می شود لذا در این موارد بهتر است از انواع PVC استفاده شود .

از نکات مهم دیگری که در اجرای پروژه های دیوارکوب باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب نوع و طرح قرنیز و لبه های کنج ( تاشو ها ) می باشد .

 

نصب و اجرای پارتیشن های پی وی سی

قیمت پارتیشن پلاستیکی

برای نصب و اجرای این نوع پارتیشن ابتدا باید زیرسازی اولیه را برای عبور لوله ها ، کابلها و ایجاد سطحی تراز و یکدست برای قرار دادن قطعات درست کرد.

زیر سازی اولیه برای این کار اهمیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود و فاصله و تعداد خطوط ( در اجرای پروژه دیوارکوب MDF نوع و تعداد پروانه ها ) باید به گونه ای انتخاب شوند که استحکام پوشش نهایی را در برابر ضربه و لرزش حفظ نمایند.

همچنین ممکن است برای استفاده از دیوار پوش ، قسمت هایی از دیوار دارای توو رفتگی و یا بیرون آمدگی شدید باشد که باید برای حل این مشکل دیوار پوش ها را تا حد و اندازه دیوار خم کرد تا به طور کامل با دیوار یکدست شود.

نصب و اجرای انواع پارتیشن اداری پی وی سی ، دیوار پوش پی وی سی و دیوار کاذب پی وی سی نیاز به ابزار و مهارت های خاصی میباشد و به همین دلیل همکاران و نصابان شرکت آنیل چوب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند.

 

قیمت پارتیشن پی وی سی (PVC)

قیمت پارتیشن یو پی وی سی

اگر با شرکت آنیل چوب آشنا باشید حتما میتوانید که تمامی محصولاتش را با متریال اصلی و یراق با کیفیت میسازد و همین دلایل است که باعث شده در این سالها مشتریان زیادی جذب کند و رضایت تمامی آنها را جلب کند.

همچنین قیمت های مناسب تمامی محصولات شرکت ما کاملا به صرفه و مناسب نسبت به روشگاه ها و شرکت های دیگر هستند.

قیمت پارتیشن PVC بستگی به مواردی مانند نوع و جنس متریال و یراق ، متراژ محصول ، طرح و مدل و رنگ محصول سفارش داده شده دارد که متغیر هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

قیمت پارتیشن upvc

قیمت پارتیشنupvc به نسبت اهمیت و کاربردی که دارند بسیار مناسب هستند.

قیمت پارتیشن دوجداره به سه عامل شیشه دوجداره (نوع شیشه و متراژ)، پروفیل Upvc و تعداد بازشو ها بستگی دارد. بطور مثال در پارتیشن دوجداره می توان بجای استفاده از شیشه ساده از شیشه سکوریت استفاده کرد که موجب افزایش قیمت پارتیشن دوجداره می گردد.

قیمت پارتیشن upvc به جنس و ابعاد آن بستگی خواهد داشت. طبیعتا هرچه ابعاد پارتیشن بزرگتر باشد ريال قیمت این پارتیشن زیادتر خواهد شد. عایق بودن پارتیشن موردی است که باید حتما در نظر گرفته شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • محمدپور
    سلام محمدپور هستم اموزشگاهم رو دارم جمع میکنم دو تا پارتیشن دارم یکی ثابت با ابعاد 2در190چهارچوب الومینیوم وصفحه های وسط چهار تکه ام دی اف خورده یکی یو پی وی سی ریلی دولنگه به ابعاد 230در180برای فروش گذاشتم کاملا سالم وتمیز هستن اگه براتون امکان داره لطف کنید حدود قیمت بهم بدید میخوام منصفانه باشه چون من هیچ اطلاعی از قیمتشون ندارم مزاحم شما شدم سپاس از محبتتون🙏
    • مدیر سایت

      سلام خدمت شما.واقعیت این است که زمینه کاری ما در زمینه پارتیشن های تازه ساخت و نو میباشد و نمیتوانیم اطلاعاتی در مورد پارتیشن های کارکرده و دست دوم بدهیم.

  • امیر
    سلام پارتیشن pvc با ابعاد یک متر در چهار متر ساده چقدر هزینه داره
    • مدیر سایت

      سلام.قیمت پارتیشن پی وی سی بجز ابعاد و متراژ نسبت به طرح و مدل و موارد دیگر قیمت گذاری میشود که میتوانید برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • خالق پناه
    سلام میشه قیمت پارتیشن پی وی سی رو برای ابعاد ۵ در ۲۱۰ لطف کنید حدود قیمت رو میخوام
    • مدیر سایت

      سلام.

      برای دریافت قیمت باید مدل مورد نظر انتخاب شود.

      برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • تقی خانی
    باسلام ببخشید تو بوشهر هم شما نمایندگی دارید ؟
    • مدیر سایت

      سلام.

      نمایندگی خبر ولی میتونید برای درخواست و سفارش ساخت با ما تماس بگیرید.

  • لیلی
    سلام یه دیوار کاذب برای تقسیم یه اتاق دوازده متری به دو قسمت با یه در ریلی با پایین ترین قیمت ، هزینه اش چقدر میشه با هزینه نصب، با رنگ تیره ممنون میشم جواب رو زودتر بدید. خیلی نمیتونم هزینه کنم
    • مدیر سایت

      لطفا با همکاران فروش تماس بگیرید.

تماس بگیرید