X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

کابینت هایگلاس

02122049741 تلفن تماس
کابینت هایگلاس
کابینت هایگلاس یکی از براق ترین و شفاف ترین و با کیفیت ترین کابینت های آشپزخانه میباشد که دارای انواع مدل ها طرح و رنگ های مختلفی است که هرکدام مزایا و معایب و هزینه متفاوتی دارند که در این مقاله با تمامی این موارد آشنا میشوید
آنیل چوب
آنیل چوب

کابینت هایگلاس

یکی از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه منازل کابینت ها هستند و بیشتر از هرچیز دیگری چشم افراد به آنها میخورد که امروزه این وسایل دارای مدل های مختلف با طرح و رنگ های متنوع وجود دارند تا بتوانند هر سلیقه ای را جذب کنند.

امروزه یکی از پر طرفدار ترین کابینت ها ، کابینت هایگلاس میباشد که به دلایلی مانند شیک ، جدید و براق بودن و همچنین قیمت های مناسب طرفدار و محبوبیت زیادی در این زمینه پیدا کرده است.

شرکت آنیل چوب علاوه بر طراحی و ساخت انواع پارتیشن اداری ، انواع کابینت را نیز طراحی میکند و میسازد که از بهترین آنها همین مورد ذکر شده است که در ادامه بیشتر با این تولیدات آشنا خواهید شد.

 

ورق هایگلاس چیست؟

های گلسا یک نوع ورق با مغزی ام دی اف و با روکش پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس است که از یک طرف با پلکسی گلاس و از طرف با لایه های ارزانتر پوشیده میشوند.

دلایل براق بودن این ورق به همون لایه پلکسی گلاس مربوط میشود و این براق بودن ، کاربرد های زیادی هم در زمینه دکوراسیون داخلی ، کمد دیواری ، کابینت و انواع پارتیشن اداری و ... دارد.

این ورق ها از سمت پلکسی گلاس ضد آب هستند اما اط سمت دیگر ، مقاومت نسبت به آب به کیفیت روکش آن بستگی دارد.

به همین علت پیشنها ما این است که از ورق هایگلاسی استفاده کنید که دو طرف آن از لایه های با کیفیت و مرغوب استفاده شده باشد.

ورق هایگلاس در کشور های آلمان ، ایتالیا ، ترکیه ، اتریش و اسپانیا ساخته میشود که نمونه های ترک امروزه بیشترین درخواست دارند و شما میتوانید نسبت به کیفیت ورق و کیفیت پروژه هزینه کنید و این یعنی اینکه هزینه بیشتر برابر است با کیفیت بالاتر کار.

 

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس هم از بهترین کابینت های آشپزخانه میباشد که در واقع میتوان گفت که همان کابینت ام دی اف است ، یعنی مغزی این کابینت ها ام دی اف است اما روکش آنها از جنس پلی گلاس ایت که باعث براق و شفاف بودن این کابینت های شده است.

به طور کلی و خلاصه میتوان گفت که تنها فرق این کابینت با کابینت های ام دی اف ، روکش آنها میباشد که همین براق و شفاف بودن این سبک کابینت ها باعث شده تا امروزه بیشتر مردم روی به این سبک بیاورند و همچنین این کابینت های جدید بیشتر درخواست ها و سفارشات را به خودش اختصاص داده است.

این مدل کابینت ها از لایه ای پلاستیکی با ظاهری شفاف و شیشه مانند ساخته میشوند که همین مورد باعث مقاومت بالاتر و وزن کمتر آنها شده است و همچنین روی کیفیت و قیمت هم تاثیر گذار است و بنا بر همین دلایل محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

وقتی شما از این کابینت های شیک در آشپزخانه خود استفاده کنید به دلیل زیبایی زیاد و طول عمر بالایی که دارند تا چندین سال نیاز به تعمیر یا تعویض آنها نخواهید داشت و میتوانید تا چند سال از این کابینت ها و فضای دلباز آشپزخانه خود لذت ببرید.

علاوه بر هایگلاس یک نوع کابینت دیگر هم وجود دارد با عنوان پلی گلاس که از خانواده کابینت های هایگلاس میباشد که یک لایه پلی استر روی آن قرار میگیرد که باعث براقیت و درخشش بیشتر و مقاومت بالاتر در برابر خط و خش و ضربه میباشد.

لازم به ذکر است که کابینت های هایگلاس م در کشور های خارجی ساخته میشوند و هم در داخل ایران که کابینت های خارجی به دلیل بالا بودن قیمت دلار ، قیمت های زیادی دارند و خرید این کابینت های با این قیمت ها اصلا به صرفه نیست و در عین حال شرکت های داخلی هم سعی بر این برده اند که کیفیت کار خود را مساوی با محصولات خارجی کنند همراه با قیمت ها مناسب تر و موفق هم شده اند ، به همین علت است که بیشتر متقاضیان کابینت از شرکت های داخلی درخواست طراحی و ساخت دارند.

برای خرید کابینت های گلاس موارد زیر را مورد توجه قرار دهید :

  • قیمت
  • کیفیت
  • زیبایی
  • کاربردی بودن
  • نوع دکوراسیون
  • سهولت در استفاده
  • تناسب رنگ با فضا
  • استفاده حداکثری از فضا
  • تمیز کردن و نگه داری آسان
  • متریال مورد ساتفاده در داخل و سطح

 

کابینت های گلاس آشپزخانه

همانزوط که در بیشتر خانواده های مشاهده میکنید ، تقریبا بیش از نیمی از خانم ها اهمیت و توجه زیادی برای دکوراسیون داخلی منزل خود مخصوصا آشپزخانه قائل هستند و سعید میکنند بهترین کار ها را انجام دهند تا منزل شیکی داشته باشند.

آشپزخانه هر خانه ای هم که میتوان گفت قلمرو بانوان است و به همین علت بیشتر توجه را بر این قسمت دارند و از طرفی که کابینت از مهم ترین قسمت ها آشپزخانه است ، دوست دارند که کابینت هایی زیبا و جادار داشته باشند.

بعد از کابینت های چوبی یا فلزی ساده و قدیمی ، نسل جدید کابینت ها از متریال جدید به نام MDF یا خرده چوب ساخته میشوند که دارای شکل و ظاهر های متنوع و شیکی هم هستند.

کابینت های های گلاس از مدل ها و سبک های مدرن و جدید کابینت های آشپزخانه هستند که دارای تنوع زیادی در طرح و مدل و رنگ هستند و به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند ، توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده اند.

این نوع کابینت ها ظاهری ساده و درخشنده با سطحی صاف و سیقلی دارند و میتوانند حتی آشپزخانه های کوچک و نقلی را به آشپزخانه ای شیک و مدرن با فضای زیادی تبدیل کنند.

از دیگر نکات مهمی که این کابینت ها دارند میتوان به سبکی ، ضد خش و ضربه بودن و همچنین راحت و سریع تمیز شدن آنها اشاره کرد که این موارد توانسته نیاز ای افراد زیادی را برطرف کند.

شاید برخی افراد تصور بر این داشته باشند که جنس انواع کابینت ها مثلا کابینت ام دی اف ، کابینت های گلاس و کابینت ممبران با هم تفاوت دارند اما این تصور کاملا اشتباه است و اصلا اینطور نیست زیرا مغزی و داخل تمام کابینت های یکی است و فرق آنها فقط در روکش های آنهاست و نام آنها نیز نسبت به رویه آنها مشخص شده است.

حالا که با این نوع کابینت آشنا شدید ، اگر قصد سفارش و درخواست را دارید صبر کنید.توصیه ما به شما این است که ابتدا با مزایا و معایب این تجهیزات آشنا شوید و در صورت تناسب با شرایط شما و پسندیدن ، سفارش خود را از طرق تماس با ما ثبت کنید.

 

کابینت هایگلاس ترک

در حال حاضر یکی از بهترین نمونه مدل های این سبک کابینت ، کابینت های گلاس ترک است که تمامی یا برخی از یراق آلات آن مارک و برند و از کشور ترکیه هستند که معمولا در برند های مطرح ایشیک aishik و ای جی تی AGT در بازار یافت میشود که دارای کیفیت های بالا و یکسانی دارند.

این تجهیزات ترک در چند سال گذشته دارای کیفیت بالایی نسبت به تولیدات داخلی بودند اما امروزه به دلیل اینکه بالا رفتن قیمت دلار روی قیمت این محصولات ترک تاثیر گذاشته است و قیمتشان بالا رفته است و همچنین کیفیت محصولات داخلی هم سطح محصولات ترک شده است ، تمامی مشتریان به این تولیدات داخلی روی آورده اند.

علاوه بر اینکه کابینت های ایرانی با کابینت های ترک از نظر کیفیت برابری میکنند بلکه قیمت آنها نیز نسبت به تولیدات خارجی کاملا به صرفه تر و بهتر است فقط کافیست به شرکت های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

 

طرح کابینت های گلاس ترک

کابینت هایگلاس ترک نمونه از کابینت ها با روکش براق است که امروزه در خانه های مدرن استفاده میشود و مهم ترین مزیت آن زیبایی و شیک و خاص بودن آنهاست.

کابینت های گلاس ترک آب را به خود جذب نکرده و عمری طولانی دارد.

این نوع کابینت به نسبت سایر مدل‌ها در برابر جذب گردوغبار مقاوم‌تر بوده، اما اثر انگشت بر روی آن باقی می‌ماند. بهتر است از کابینت‌ های گلاس سفید یا نقره‌ای استفاده کنید، چرا که رنگ‌های روشن اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند و برای تمیز کردن آن‌ها به راحتی با یک دستمال نیمه مرطوب، لکه‌ها از بین می‌روند.

در حال حاضر یکی از بهترین نمونه کابینت های آشپزخانه ، کابینت هایگلاس ترک میباشد که معمولا از دو برند مطرح ایشیک aishik و ای جی تی AGT در بازار یافت میشود و از نظر کیفیت در یک سطح هستند و کاملا مغز و روکش آنها در تولید کشور ترکیه تولید میشوند که متاسفانه نسبت به نمونه های مشابه داخلی از کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخور دارند.

 

کابینت های گلاس ایرانی

کابینت هایگلاس ایرانی
نوع بدنه نوع درب نوع صفحه مگنت یا دستگیره تاج و زیرچراغ پاخور نوع لوال هزینه نصب
ام دی اف درجه یک هایگلاس ایرانی شرکتی لب گرد 5 سانتی به انتخاب مشتری دارد دارد ارامبند 1

ویژگی های کابینت هایگلاس ایرانی

  • کابینت های گلاس نمایی باز و تمیز و براق را به آشپزخانه شما می بخشد.
  • تنوع در طرح و رنگ این کابینت ها کار را برای طراحان دکوراسیون آسان تر کرده است.
  • درخشانی و براقی کابینت های گلاس نور آشپزخانه را افزایش می دهد.
  • سطح این کابینت ها مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب دارد.
  • سطح کابینت های گلاس ایرانی به راحتی قابل شستشو می باشد.
  • دستگیره های این نوع کابینت ها را می توانید به راحتی جابجا کنید.
  • کابینت های گلاس در عین سادگی بسیار شیک و مدرن هستند.
  • این کابینت ها جلوه ای خاص به ساختمان شما می بخشند.

 

مزایا کابینت هایگلاس

این سبک کابینت نسبت به سایر سبک ها دارای مزایا و ویژگی های خوب بیشتری است و به همین دلیل است که بیشترین درخواست ها و سفارشات را به خودش اختصاص داده است.

از مزایا این نوع کابینت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

انعکاس نور

به عنوان اولین مزیت این وسیله میتوان به خاصیت انعکاس نور اشاره کرد که این خاصیت باعث میشود نور محیط به خوبی به اطراف منعکس شود و این کابینت های مخصوص آشپزخانه هایی هستند که از داشتن نور مستقیم محروم هستند.

مهم نیست که آشپزخانه شما دارای نور طبیعی باشد یا نه زیرا شما با این کابینت ها میتوانید با روشن کردن تعدادی کمی لامپ ، کل فضا را روشن کنید.

تمیز شدن راحت

این کابینت ها به دلیل اینکه برجستگی سطحی ندارند ، خیلی سخت لکه و چربی را به خود میگیرند و از طرفی هم به همین دلیل خیلی راحت تمیز میشوند.

این مورد یکی از مهم ترین خواسته های تمامی خانم ها است که با این کابینت ، میتوانید راحتی را به بانوان هدیه دهید.

ضد آب

همانطور که گفته شد لایه یک طرف این کابینت ها ضد آب هستند و اگر میخواهید کابینتی داشته باشید که کیفیت بالاتری داشته باشد و کلا ضد آب باشد باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید و بهترین کابینت ها را تهیه کنید.

مدرن بودن

به دلیل زیبایی ، شفافیت و براق بودن میتوانید آشپزخانه ای مدرن و مجلل داشته باشید.

تجدید نظر بصری پویا

ظاهری که این کابینت ها در آشپزخانه ها ایجاد میکنند یک فضایب پویا و جذاب است و این امکان را فراهم میکند تا بتوانید در صورت تمایل تمامی وعده های غذایی را در آشپزخانه میل کنید زیرا فضایی ایجاد میکند که اصلا حوصله سر بر و خسته کننده نیست.

دوام طولانی مدت

این کابینت ها به دلیل ساختاری قوی و خوبی که دارند و همچنین اگر مدل های با کیفیت را خریداری کنید ، شاهد طول عمر و دوام بالایی خواهید بود.

تعمیر و نگهداری آسان

این سطوح با مواد شوینده مناسب با مقدار کم مثلا استفاده از شیشه پاک کن و پارچه خشک نرم به راحتی تمیز میشوند و همین موارد هم باعث میشوند دیرتر خراب شوند و طول عمر آنها بیشتر شود.

طرح و مدل و رنگ های متنوع و زیبا

تمامی کابینت ها دارای طرح و مدل و رنگ های زیاد و جذابی هستند اما کابینت های گلاس از محدود کابینت هایی است که برای هر سلیقه و برای هر نوع و اندازه آشپزخانه ای بالاخره یک نوع طرح دارد که مورد پسند خانواده ها مخصوصا خانم های خانه باشد و این از مهم ترین مزیت های آن میباشد.

مقرون به صرفه

این کابینت ها نسبت به مزایا و ویژگی هایی که دارند مثلا دارای کیفیت و تنوع و طول عمر بالایی که دارند ، قیمت های مناسبی دارند و این مورد یکی از موارد جذب مشتری شده است.

امکان تغییر درب و یراق آلات

این مدل کابینت ها از معدود کابینت هایی هستند که بعد از ساخت میتوان به راحتی در آنها تغییراتی ایجاد کرد مثلا میتوانید بعد از مدتی به دلیل خسته شدن از مدل یا رنگ درب کابینت ها و دستگیره ها ، آنها را به راحتی طبق سلیقه خود تغییر دهید.

وزن سبک

همانطور که گفته شد این کابینت ها از ورق های پلکسی گلاس ساخته میشوند و همین مورد باعث سبک وزن بودن آنها شده است.این سبکی وزن باعث سریعتر و راحت تر نصب کابینت ها هم میشود.

عایق حرارت و رطوبت

کابینت های گلاس به دلیل روکش پلاستیکی مقاومی که دارد، خاصیت ضد حرارتی و ضد رطوبتی دارد. برای همین مناسب ساختن کابینت های نزدیک اجاق گاز و سینک ظرفشویی هستند.

ضد گرد و غبار

روکش پلکسی این کابینت ها باعث عدم گرفتن گرد و غبار به خودش میشود و از طرفی هم اگر گرد و غبار روی کابینت بنشیند ، با یک دستمال و به راحتی پاک میشود.از لایل نگهداری راحت این وسایل میتوان به همین مود هم اشاره کرد.

مقاومت و ابزار خوری مناسب

کابینت هایگلاس هم مانند ام دی اف، قابلیت ابزار خوری مناسبی دارد. بعلاوه مقاومت این کابینت ها در برابر ضربه هم بالاست. اینجوری خیالتون راحته که کابینت های آشپزخانه شما مدت زیادی دوام میارن.

زیبایی و براق و شفافیت بالا

رویه این کابینت ها به قدری شفاف و زیبا و شیک است که چشم هرکسی به آن میخورد سریعا جذب میشود.

سایر مزیت ها

  • وزن این متریال نسبت به شیشه سبک تر اما استحکام و مقاومت آن بیشتر است.
  • مهم ترین موضوع در طراحی دکوراسیون داخلی، روشنایی فضا می باشد. کابینت هایگلاس سطح شیشه مانند و براق دارد و به عنوان منبعی از نور در آشپزخانه به شمار می رود. سطح این کابینت نور را منعکس می کند و فضای آشپزخانه را روشن تر جلوه می نماید.
  • این مدل ظاهری ساده دارد و همین سادگی نمادی از دکوراسیون مدرن است. این کابینت ها ساده اما در رنگ های متنوع تولید می شوند و به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون دلخواه هماهنگ نمود.
  • این کابینت ها از مقاومت بالایی در برابر حرارت، رطوبت و گرد و غبار برخوردار هستند.
  • طول عمر این تجهیزات بالا می باشد.
  • منبع نور
  • مقاوم در مقابل گرد و خاک و کثیفی
  • سبک و ارزان
  • قابلیت تغییر دستگیره ها به سلیقه شما
  • فاقد برجستگی یا فرو رفتگی در طرح

 

معایب کابینت های گلاس

تمامی محصولات و تولیدات در هر زمینه ای دارای یک سری مزایا و معایبی هستند که افراد نسبت به این موارد و شرایط خود سفارش میدهند یا خرید میکنند که در ادامه با معایب کابینت های گلاس آشنا میشوید.

انعکاس نور

انعکاس نور هم از مزایا و هم از معایب است چون علاوه بر ایجاد نور ، باعث مشاهده کوچگترین اثر انگشت و خراش و هر عیبی روی سطح کابینت میشود.

مخصوصا اگر رنگ کابینت تیره باشد که هر نقص کوچکی هم شفاف و واضح دیده میشود.

تمیز کردن

همانطور که میدانید سطوح شفاف لکه ها را راحتتر به خود میگیرند و همچنین سخت تر پاک میشوند اما اصلا نگران نباشید زیرا میتوانید قسمت های بالای کابینت که بیشتر در چشم هستند را از نوع مات انتخاب کنید و قسمت های پایین را از کابینت های براق سفارش دهید تا این مشکل کاهش یابد.

قیمت ها

این کابینت ها به دلیل محبوبیت و مزایا و ویژگی های زیادی که دارند ، به همان اندازه قیمت های بالاتری هم دارند.

امکان آسیب در برابر رطوبت

از دیگر معایب این وسایل میتوان به رطوبت پذیری و آسیب دیدن مغزی و روکش کابینت در برابر رطوبت اشاره کرد.

لکه و خط و خش پذیری

روکش و پوشش این کابینت ها بسیار در عین حال که زیبا و براق است ، به همان اندازه هم در برابر خط و خش و لکه ها مقاومت کمی دارد و خیلی زود ضربه و خط و خش اجسام سخت و همچنین اثر انگشت را به خود میگیرد.

بنا بر همین عیب توصیه ما به شما این است که از این این نوع کابینت ها برای کانتر آشپزخانه استقاده نکنید.

تیزی لبه های کابینت های گلاس

کابینت ام دی اف قابلیت سمباده زنی دارد اما این کابینت به دلیل حساس بودن این قابلیت را ندارد و به همین دلیل گوشه و لبه های کار تیز هستند.

سایر معایب

  • این کابینت سطح صاف و یکدستی دارد و مقاومت آن در برابر خط و خش پایین می باشد. از این رو در نگهداری آن باید دقت کرد.
  • لایه درونی آن از جنس ام دی اف خام است که در برابر آب و رطوبت از مقاومت لازم برخوردار نمی باشد.
  • لبه های این کابینت صاف و تیز می باشد.
  • در کابینت های گلاس تنها یک روی درب با لایه هایگلاس روکش میشود و برای قسمت اپن آشپزخانه که هر دو طرف نما دارد ، باید از دو ورق کابینت در کنار هم به صورت قرینه استفاده کرد.

 

مقایسه کابینت های گلاس با کابینت mdf

📌 کابینت ام دی اف خاصیت خش پذیری کمی دارد در مقابل کابینت های گلاس سریع دچار خش میشود.

📌 کابینت ام دی اف دارای لبه تیز نیست اما کابینت های گلاس لبه های تیزی دارد.

📌 ام دی اف در برابر رطوبت به سرعت خراب میشود در مفابل هایگلاس مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد.

📌 کابینت ام دی اف قیمت پایینی در میان کابینت ها دارد. های گلاس نسبت به ام دی اف گرانتر است.

 

جدید ترین رنگ و مدل کابینت های گلاس

یکی از دغدغه ها و نیاز های اصلی خانواده ها برای دکوراسیون داخلی منزل خود ، جایگزین کردن کابینت های جدید به جای کابینت های قدیمی است که تبدیل به یک چالش برای خانواده ها شده است.

یعنی اینکه خانواده ها نمیدانند کدام کابینت از بین این همه کابینت برای آشپزخانه خانشان مناسب است.

از طرفی ، هم به دنبال بهترین طرح و مدل رنگ هستند و از طرف دیگر هم به دنبال جدید ترین طرح و رنگ و مدل و همین موارد باعث سخت گیری خانواده ها در انتخاب شده است.

حالا برای اینکه بتوانید یک کابینت مناسب و جید انتخاب کنید به موارد زیر توجه کنید :

  1. متراژ آشپزخانه
  2. میزان نورگیر بودن آشپزخانه
  3. نحوه نگه داری از کابینت آشپزخانه
  4. فواصل تمیز کاری کابینت آشپزخانه
  5. سبک و رنگ دکوراسیون سایر قسمت های منزل
  6. نظر و سلیقه شخصی شما در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

این موارد به شما کمک میکنند تا نسبت به شرایط منزل ، بودجه مورد نظر ، مزایا و معایب انواع کابینت ها بهترین و مناسب ترین کابینت را انتخاب کنید که تا چندین سال بعد دیگر نیازی به این تجهیزات نداشته باشید.

 

انواع کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس با روکش پلی گلاس

روکش پلی گلاس یا پلی لاک از مقاوم ترین و براق ترین روکش های کابینت است که با برند های الویک ، نیمن ، لامی گلاس ، اینفراگلاس ، لوکس پن ، آرمونیا وجو دارد.

این نوع روکش گزنه ای مقرون به صرفه با تنوع رنگی بیشتر به عنوان یک گزینه مناسب و محبوب شناخته شده است و نکته مهم این است که کیفیت این روکش ها مختلف است و بهتر است از با کیفیت ترینه آنها برای کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید.

کابینت های گلاس با روکش ملامینه

این نوع روکش دارای براقیت و قیمت کمی است و خیلی زود مات میشود.

ملامینه نوعی  روکش است که با چسب، فشار و حرارت بر صفحه ام دی اف ساده اعمال می‌شود. این روکش، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. بسیاری کابینت ملامینه را با لفظ کابینت ام دی اف ساده یا کابینت ام دی اف می‌شناسند.

این روکش ویژگی هایی مانند مقاومت ر برابر اصطحکاک ، مقاومت در برابر ضربه ، حرارت بالا و اسید های قلیایی را دارد و همچنین میزان براقیت روکش بستگی به درخواست مشتری دارد و متغیر است.

کابینت هایگلاس با روکش اکریلیک

این روکش ها سطح براقیت بالایی دارند و در صورت ایجاد خط و خش روی آنها و خراب شدن میتوان آنها را ترمیم کرد.

از دیگر ویژگی های این روکش ها میتوان به ضدآب بودن آنها ، تاب نخوردن در برابر نور مستقیم خورشید و تغییر رنگ ندادن آنها اشاره کرد و نسبت به این شرایطی که دارند ، قیمت های مناسبی هم دارند و به عنوان یکی از روکش های کابینت محبوب شناخته میشوند.

کابینت های گلاس با روکش پی وی سی

روکش پی وی سی با اسم های دیگری همچون روکش کلاسیک براق ، وکیوم براق ، ممبران براق معروف است . این روکش بعد از ایجاد طرح یا ابزار می تواند بر روی درب کابینت پرس شود و نیازی به نوار کاری لبه درب ها نیست.

این روکش های کابینت شفاف و زیبا هستند و فضایی جذاب ایجاد میکنند و از ویژگی های این روکش میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مقاومت بالا نسبت به سایر روکش ها دارد
  2. طرح ها و رنگ های مختلفی دارند
  3. قابلیت تعمیر و ترمیم با طرح و رنگ خود کابینت
  4. دوام بالا

کابینت هایگلاس با روکش یو وی (لامی گلاس)

این روکش ها قابلیت چاپ دارند و به همین دلیل در پروژه های فانتزی هم کاربرد دارند و همچنین براقیت آنها تا چندین سال باقی میماند.

این روکش ها صاف و سیقلی هستند و همچنین در برابر آب و خط و خش مقاوم هستند و نکته مهم این روکش ها تمیز کردن راحت و سریع آنهاست که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

کابینت های گلاس با روکش هایگلاس

خود هایگلاس هم نوعی روکش میباشد که در صنعت کابینت سازی استفاده میشود که کاملا با آن آشنا شدید.

کابینت های گلاس با روکش کریستالی

مدل جدید از روکش های کابینت ، روکش های کریستالی هستند که از درخشندگی منحصر به فردی برخوردارند و برتری خاصی نسبت به سایر روکش ها دارند.

این روکش ها مقاومند و با گذشت زمان هم تغییری در کیفیت و ظاهر آنها ایجاد نمیشود.

کابینت هایگلاس با روکش مات

این روکش به دلیل مات بودن ، نور را منعکس نمیکند و مخصوص آشپزخانه هایی با سبک سنتی است.

از مزیت های این مدل کابینت ها میتوان به عدم ایجاد خط و خش و اثر انگشت روی سطح آن است.

کابینت های گلاس با روکش نیمه براق

اگر بین کابینت های براق و مات شک دارید ، بهترین گزینه کابینت هایی با روکش نیمه براق است که آنها دارای درجه ای از کیفیت انعکاس نور هستند بنابراین نور در اطراف آشپزخانه منعکس می کنند. با این حال ، از آنجا که یک سطح نیمه براق به اندازه یک سطح براق بازتابنده نیست ، شما در جبهه های کابینت خود بازتاب زیادی نخواهید دید ، و این ممکن است رنگی با ظاهر سازگارتر به شما بدهد.

علاوه بر این ، به راحتی در جبهه های براق ، اثر انگشت را به راحتی مشاهده می کنید. تمیزکاری هایگلاس نیمه براق نیز به همان راحتی تمیز کردن هایگلاس براق است.

کابینت هایگلاس با روکش لمینت

لمینت های هایگلاس  مشهور و با پوشش براق ، حس روشنایی و انرژی را به آشپزخانه می دهند. آنها می توانند در چندین سطح استفاده شوند ، چه برای میز پیشخوان باشد یا کابینت ها.

ورق های هایگلاس به لطف فناوری مدرن ، از دوام بیشتری نیز برخوردار هستند و برای مدت طولانی براقیت خود را حفظ می کنند.

 

رنگ بندی انواع کابینت هایگلاس

اگر تمایل دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما ساده به نظر برسد بهترین کار این است که از کابینت های ساده استفاده کنید اما اگر قصد دارید فضایی مدرن و مجلل در آشپزخانه داشته باشید میتوانید از مدل های طرح دار و موج دار استفاده کنید تا آشپزخانه ای باب نظر و سلیقه تان داشته باشید.

رنگ کابینت نیز بسیار مهم است و انتخاب رنگ هم باید نسبت به شرایط و فضای آشپزخانه و رنگ سایر تجهیزات آشپزخانه انجام شود.

مثلا اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است ، برای داشتن فضایی دلباز و روشن بهتر است از کابینت هایی با رنگ روشن در آشپزخانه استفاده کند اما اگر آشپزخانه ای بزرگ دارید هیچ محدودیت رنگی ندارید و میتوانید از یک رنگ یا ترکیبی از رنگ ها استفاده کنید.

محبوب ترین رنگ بندی های این سبک کابینت موارد زیر هستند :

کابینت هایگلاس سفید

کابینت آشپزخانه با رنگ سفید فضا را تمیز و بزرگ و دلباز میکند و انعکاس نور در این فضا ها نقش مهمی دارد اما تنها مشکل این رنگ نگهداری و تمیز کردن آن است.

سفید ، رنگی ساده است که جزو رنگ بندی های خنثی است و یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ ها برای بیشتر آشپزخانه اهی مدرن ایرانی میباشد.

تطبیق پذیری کابینت سفید با آشپزخانه های مختلف باعث شده به راحتی بتوان به آن اکسسوری های مختلف اضافه نمود و از حداکثر فضاهای آن استفاده کرد. برای ایجاد تغییر و تحول در آشپزخانه ای که دارای کابینت های گلاس سفید است می توان دستگیره های آن را تعویض نمود.

همچنین میتوانید با رنگ های ملایم مثل صورتی یا کرم برای سایر تجهیزات آشپزخانه ، فضایی فوق العاده ایجاد کنید که تا چندین سال بعد از آشپزخانه خسته نشوید.

نکته مهم این است که استفاده بیش از حد از رنگ سفید در آشپزخانه باعث ایجاد حس سردی و عاری میشود.

کابینت هایگلاس مشکی

کمتر افرادی از رنگ مشکی برای تمام کابینت های آشپزخانه یا تمام تجهیزات آشپزخانه استفاده میکنند زیرا این رنگ مکمل است و با رنگ های دیگر فضایی شیک ایجاد میکند.

استفاده از رنگ مشکی با ترکیب هوشمندانه از رنگهای مکمل و متضاد آن ، بخشی از ایده های ناب طراحی آشپزخانه مدرن است.

اگر به دنبال سبک‌های اعیانی و با شکوه هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم از سیاه صیقلی استفاده کنید. سیاه صیقلی نور را بازتاب می‌دهد. در این مورد، ترکیب کابینت‌های سیاه صیقلی و کف روشن، یک پیشنهاد فوق‌العاده است.

طراحی و اجرای نورپردازی در این سبک آشپزخانه ها اهمیت ویژه ای دارد تا زیبایی و تیرگی آنها به درستی نمایان شود. در دکوراسیون آشپرخانه جدید به رنگ مشکی با اضافه کردن متریال چوب و فلز میتوانید فضای آشپزخانه را زیباتر کنید.

 کابینت های مشکی همانقدر که جذاب هستند میتوانند خسته کننده و تکراری شوند به همین خاطر باید از متریال های چوب و فلز در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید و تنوع ایجاد کنید.

کابینت هایگلاس سفید مشکی

افرادی معتقدند که برای زیبایی بیشتر بهتر است از ترکیب رنگ های هارمونیک یا نزدیک به هم استفاده کرد اما گاهی اوقات استفاده از ترکیب رنگ های متضاد جذابیت بیشتری ایجاد میکند.

کابینت های گلاس سفید مشکی به علت کنتراستی که در رنگ دارد باعث لوکسی و شیکی فضای آشپزخانه شما می شود.

کابینت هایگلاس سفید طوسی

برای داشتن آشپزخانه ای مدرن و زیبا میتوانید از ترکیب رنگ های سفید و طوسی مت یا براق استفاده کنید که این تضاد شیک بودن فضا را دو برابر میکند.

نور این آشپزخونه خیلی خوب و به اندازه هست، ترکیب رنگ طوسی و سفید توی کابینت‌ها هم برای این میزان نورگیری آشپزخونه تقریبا مناسبه. ولی بهتره رنگ تیره رو کمتر استفاده کنید.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

اگر این ترکیب رنگ رو انتخاب می‌کنید حواستون به چند نکته باید باشه، یکی اینکه سعی کنید رنگ کفپوش، یا دیوار یا صفحه کابینت رو با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشه؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید یا کرم کابینت‌ها باشه بهتره از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخونه دلگیر نشه.

با استفاده درست و به جا از نورهای طبیعی و مصنوعی درآشپزخانه جلوه کابینت های گلاس سفید قهوه ای را دو چندان کنید.

کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

کابینت کرم قهوه ای در آشپزخانه باعث می شود دکوراسیون محیط زیبا و دلنشین باشد.کابینت کرم قهوه ای ام دی اف به دلیل ترکیب سبک کلاسیک و زیبایی که دارد، از محبوب ترین ترکیب رنگ های در طراحی داخلی آشپزخانه می باشد.

ترکیب رنگی کرم قهوه ای، انعطاف پذیری کمی داشته و با طیف وسیعی از رنگ ها ممکن است ایجاد ترکیب مناسبی نکند، بنابراین تطابق با رنگ های جانبی باید با دقت خیلی زیادی صورت بگیرد تا فضایی چشم نواز ایجاد شود. این ترکیب اما بسیار شیک بوده و ظاهری خاص دارد. همچنین در این ترکیب، میزان به کاررفتن رنگ ها و نورپردازی فضا بسیار مهم است. درصورتی که رنگ غالب در این فضا قهوه ای باشد، باید فضایی پرنور رو داشته باشیم تا از دلگیری فضا جلوگیری شود.

کابینت هایگلاس صورتی سورمه ای

رنگ سورمه ای در طراحی کابینت آشپزخانه؛ رنگ سورمه رنگ آبی تیره است. تناژ رنگ واقعی سورمه ای شباهت زیادی به رنگ سیاه دارد.

سورمه ای از جمله رنگ های شیکی است که کمتر کسی آن را برای کابینت آشپزخانه و دکوراسیون استفاده میکند. استفاده از رنگ سورمه ای در آشپزخانه روش های مختلفی دارد که یکی از معروف ترین و زیباترین آن اپن جزیره است.

کابینت هایگلاس مسی

مدل کابینت مسی ظاهری فوق العاده لوکس و مجلل به دکوراسیون آشپزخانه داده و تقریبا در هر سبک و فضایی به خوبی خودنمایی خواهد کرد.

رنگ مسی می تواند در کابینت های آشپزخانه، میز و صندلی و سایر عناصر و لوازم جانبی به کار گرفته شود و به آشپزخانه ظاهری لوکس، خیره کننده، درخشنده و گرم ببخشد.

کابینت‌های مسی ظاهری گرم و بسیار خاص به دیزاین آشپزخانه داده و آنرا صمیمی و دعوت کننده نشان می‌دهد. یکی از جالب‌ترین خصوصیات کابینت‌های مسی در نمونه‌های طبیعی، تغییر شکل ظاهری آنها به مرور زمان است.

کابینت هایگلاس سفید کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی است و درواقع یکی از طیف های رنگ سفید به شمار می آید. استفاده از رنگ کرم در آشپزخانه ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد. برای همین اگر کابینت های گلاس سفید کرم را انتخاب کردید حتما در آشپزخانه خود از کاغذ دیواری یا کفپوش یا وسایل دکوری به رنگ های دیگر استفاده کنید تا کابینت های گلاس سفید کرم دلزدگی ایجاد نکند. کابینت های گلاس سفید کرم یک ترکیب رنگ گرم و خنثی بوده که مناسب آشپزخانه های مدرن است.

کابینت هایگلاس نسکافه ای

نمونه کابینت آشپزخانه های گلاس ترک ترکیبی با درب های نسکافه ای و صفحه کورین مشکی براق به سبک مدرن. در حال حاضر بهترین نمونه کابینت های آشپزخانه که با های گلاس طراحی و اجرا میشوند.

مدل جدید کابینت آشپزخانه با درب های هایگلاس نسکافه ای شیک و زیبا برند ترکیه ای درجه یک با براقیت و انعکاس بالا برای زیباتر شدن هرچه تمام تر دکوراسیون آشپزخانه. 

کابینت هایگلاس با رنگ کاپوچینو

کابینت های‌گلاس رنگ کاپوچینو مدل آشپزخانه مدرن، خیلی ساده و شیک طراحی و پیاده سازی شده است.

با توجه به تنوع رنگ های موجود در کالیته های ورق های های گلاس و سلیقه برخی از مشتریان در این پروژه از رنگ کاپوچینو در درب های کابینت استفاده شد که یکی از رنگ های پرطرفدار در رنگ های های گلاس کابینت آشپزخانه محسوب میشود

در برخی از پروژه ها مشتریان به تنهایی از رنگ کاپوچینو در کابینت خود استفاده نمیکنند و آن را با رنگ روشنی مانند کرم و یا سفید ترکیب میکنند تا هم از ایجاد نور در آشپزخانه استفاده کنند و هم طرح جدید و زیبایی طبق سلیقه خود بدست آورند.

کابینت هایگلاس کرم

از زیبا ترین رنگ های کابینت آشپزخانه میتوان به رنگ کرم براق اشاره نمود از رنگ های شیک و مدرن میباشد.

کابینت های رنگ روشن مانند رنگ کرم نقش مهمی در توضیع و پراکندگی نور های طبیعی که از پنجره ها وارد آشپزخانه میشوند ایفا میکنند و راز این عمل در طبیعت رنگ های روشن مانند کرم میباشد و برای آشپزخانه های خانه هایی با نورگیر های کم مدارا میکنند توصیه میشود.

کابینت هایگلاس قهوه ای

رنگ قهوه ای به دلیل اینکه نمای چوبی زیبایی دارد میتواند فضایی طبیعی تر را بوجود بیاورد و همچنین از معدود رنگ هایی است که میتواند با ترکیب رنگ های دیگر ، فضایی شیک ایجاد کند.

کابینت هایگلاس طوسی

کابینت هایگلاس طوسی از جمله رنگ های خنثی محسوب میشود که اگر به تنهایی استفاده شود فضایی بی روح ایجاد میکند و از طرفی هم با سایر رنگ های ملایم به زیبایی ترکیب میشود.

کابینت هایگلاس سفید و ارغوانی

ترکیب رنگ های سفید و ارغوانی هم از ترکیبات رنگی خاص میباشد که طرفداران خاصی دارد و میتوان گفت از شیک ترین ترکیبات رنگی است که میتواند فضای آشپرپزخانه را دلباز کند.

کابینت هایگلاس سفید و زرد

کابینت های گلاس ترکیب رنگ سفید و زرد مدل آشپزخانه مدرن با اپن جزیره که مناسب یک فضای نسبتاً بزرگ اجرا شده است. در این فضا رنگ زرد آشپزخانه ایرانی را مدرن تر میکند اپن جزیره که ترکیبی از رنگ زرد و سفید است و کابینت ها با دکورهایی که با رنگ زرد ترکیب شده اند.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی نشانه نشاط و زندگی در فضا است و همچنین احساس و گرما و آرامش را در فضای آشپزخانه شما ایجاد می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید و سبز

کابینت های‌گلاس ترکیب رنگ سفید سبز مدل آشپزخانه بدون اپن ایرانی خیلی ساده طراحی و اجرا میشود.

کابینت هایگلاس سفید بنفش

کابینت آشپزخانه هایگلاس ترکیب رنگ سفید بنفش آشپزخانه مدرن با اپن جزیره که به صورت دو تیکه طراحی شده است. قسمتی از کابینت های مدرن بدون دستگیره تعبیه شده اند و بخشی دیگر از دستگیره استیل خطی دو پیچ استفاده شده است.

کابینت سفید بنفش هایگلاس در دسته بندی کابینت مدرن قرار دارد. کابینت های گلاس از ورق های هایگلاس با روکشی از جنس پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است ساخته می شود.

کابینت هایگلاس سفید قرمز

کابینت های گلاس ترکیب رنگ سفید و قرمز یک طراحی از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است.

استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون منزل مخصوصاً آشپزخانه قانون و قواعد خاص خود را دارد. اگر این رنگ را بیش از حد و نامناسب استفاده کنید خیلی خسته کننده و زننده میشود.

کابینت هایگلاس سفید و خردلی

ام دی اف هایگلاس ترکیب رنگ سفید و خردلی یک مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی با ترکیب رنگ روشن است. این طراحی مناسب آشپزخانه های کوچ و جادار طراحی شده. ورودی آشپزخانه به صورت کلاسیک و به سبک آشپزخانه ایرانی طراحی شده است.

کابینت هایگلاس طوسی کرم

 

کابینت هایگلاس زرشکی سفید

 

کابینت هایگلاس قرمز

رنگ قرمز از رنگ های مدرن و امروزی برای کابینت آشپزخانه میباشد و امروزه نسبت به قبل محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و فقط باید به این نکته توجه کنید که این رنگ برای آشپزخانه های بزرگ است تا بعد از مدتی ذوق شما را نزند.

این رنگ برای کابینت از رنگ هایی است که کمتر دیده ایم یا میتوان گفت اصلا ندیده ایم ، پس قبل از انتخاب این رنگ بسیار دقت کنید.

کابینت هایگلاس سفید نارنجی

طراحی کابینت های گلاس سفید  و نارنجی، اپن جزیره با استفاده از خطوط شکسته زیبا و مدرن طراحی شده است دربهای کابینت به صورت تاچ و لمسی است.

کابینت هایگلاس سفید و آبی

کابینت های سفید و آبی رنگ این آشپزخانه زیبایی چشمگیری دارند ولی چیزی که توجه ما را جلب کرد میز کشویی است که در بدنه اپن آشپزخانه جاسازی شده است.

برای استفاده از دکوراسیون آبی و سفید می توان از هر وسیله ای در آشپزخانه استفاده کرد زیرا ایجاد دکوراسیون زیبا در آشپزخانه مختص وسیله خاصی نیست بلکه می توان این تزیینات زیبا را به کمک هر چیزی در این فضا ایجاد نمود؛ از سرامیک و کفپوش گرفته تا کابینت و نورپردازی همگی می توانند برای ایجاد دکوراسیون سفید و آبی مهم بوده و نقش داشته باشند.

کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت‌ سفید طلایی به دلیل آنکه خود هایگلاس، متریالی درخشنده و براق است، ویژگی‌های دو رنگ سفید و طلایی را بیشتر به محیط و چشم بیننده منعکس خواهد نمود.

کابینت سفید طلایی هایگلاس ، بازتاب نور فوق‌العاده‌ای دارد و اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد و یا نور کافی به درون آن نمی‌تابد، این گزینه انتخاب مناسبی است.

برای طراحی آشپزخانه های کوچک رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها می باشد بنابر این اگر آشپزخانه شما کوچک میباشد کابینت سفید طلایی های گلاس یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد زیرا رنگ سفید به بزرگتر و دلباز تر جلوه دادن فضای آشپزخانه شما کمک می کند.

رنگ سفید طلایی از رنگ های کلاسیک و با سابقه بلند مدت است و از پرطرفدار ترین رنگ های دکوراسیون داخلی محسوب میشود و از ویژگی های این دو رنگ همخوانی یا هارمونی داشتن با دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون خانه میباشد

کابینت هایگلاس رنگ گردویی

کابینت کرم گردویی فوق برجسته جزو کابینت دو رنگ و همانطور که می‌دانیم باید کمی تضاد بین دو رنگ اصلی وجود داشته باشد.

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس کرم گردویی فوق برجسته از ام دی اف سفید انتخاب شده است.

کابینت هایگلاس آبی

آبی جزو رنگ های کلاسیک و پر طرفدار است که استفاده از این رنگ در هر قسمتی از خانه باعث ایجاد آرامش میشود.از این رنگ بیشتر در اتاق خواب ها استفاده میشود اما امروزه افراد زیادی هم هستند که از ترکیب رنگ آبی با سایر رنگ ها برای کابینت آشپزخانه هم استفاده میکنند.

کابینت هایگلاس سبز

رنگ سبز از جمله رنگ های خاصی است که طرفداران مخصوص خودش را دارد و همچنین قابلیت استفاده در هر فضا با هر دکوراسیونی را ندارد و به همین علت باید به گونه ای استفاده شود تا با سایر تجهیزات آشپزخانه هماهنگ باشد.

کابینت های گلاس سبز هم باعث ایجاد یک فضای خاص و زیبا در آشپزخانه می شود اما باید در نظر داشته باشید که برای هر فضایی مناسب نیست و شما باید تم دکوراسیون منزل خود را به گونه‌ای طراحی کنید که با رنگ سبز در تناسب باشد.

کابینت هایگلاس آبی طوسی

آبی و طوسی از رنگ هایی هستند که ترکیب آن دو قابلیت ایجاد فضایی دلباز و راحت همراه با آرامش را دارد و میتواند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد.

 

نحوه نگهداری از کابینت های هایگلاس

  • همان طور که گفته شد این کابینت سطحی صاف، یکدست، براق و شیشه مانند دارد، از این رو اثر انگشت و خط و خش به راحتی بر روی آن نمایان می شود. تا حد ممکن باید از برخورد اجسام نوک تیز به سطح آن جلوگیری شود.
  • لازم به ذکر است رنگ های روشن این متریال برای افرادی که نسبت به جای انگشت حساسیت دارند انتخابی مناسب می باشند. کابینت هایگلاس در برابر ذرات گرد و غبار و آلودگی بسیار مقاوم است و در صورتی که لایه ای از آلودگی بر روی آن بنشیند به راحتی می توان آن را با دستمال مرطوب تمیز کرد.
  • در بیش تر موارد افراد از زرد شدن مدل سفید رنگ این کابینت گلایه دارند. یکی از عواملی که باعث ایجاد رنگ زرد در این کابینت می شود، تابش نور خورشید به مدت طولانی می باشد. بنابراین در صورتی که کابینت ساعات زیادی در معرض نور خورشید قرار دارد، بهتر است حتما برای پنجره آشپزخانه از پرده استفاده کنید.
  • یکی دیگر از عواملی که می تواند در زرد شدن رنگ کابینت ها تاثیرگذار باشد، دیر تمیز کردن آن ها می باشد. از آن جایی که در آشپزخانه ذرات چربی بسیاری وجود دارد، با نشستن بر روی درب کابینت می تواند در طولانی مدت باعث زرد شدن رنگ آن شود.

 

سفارش ساخت و انتخاب و خرید کابینت هایگلاس

اگر تجربه درخواست سفارش از شرکتی را داشته باشید حتما میدانید که در ابتدا کارشناسان و مشاوران شرکت در محل مورد نظر حاضر میشوند و طبق شرایط مشتری و منزل طرح و مدل و رنگ های مخصوص را به مشتری نشان میدهند.

در این شرایط به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که تکه چوب انتخاب شده برای ساخت کابینت را زیر نور بگیرید ، در صورتی که شاهد موج زیاد از روکش چوب بودید این نشان دهنده این است پرس روکش مناسب نیست و در این شرایط یا شرکت مورد نظر را تغییر دهید یا چوب و روکش دیگری برای کابینت انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب کابینت های گلاس توجه به کشو و دستگیره کابینت است که این عناصر روی جذابیت بیشتر طراحی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر زیادی دارند. این نوع کابینت با دستگیره های براق و شکل ظاهری ساده و ظریف برای آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و جلوه این طرح کابینت های بدون فریم با این مدل کشوها تکمیل می شود.

بعد از اینکه طرح و رنگ و روکش کابینت انتخاب شد ، کابینت سازان در تاریخ مشخص در محل حاضر میشوند و کابینت مورد نظر را به بهترین شکل نصب میکنند.

شرکت آنیل چوب یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه طراحی ، ساخت و فروش انواع پارتیشن اداری و انواع کابینت های آشپزخانه میباشد که با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب به فروش میرساند و تمامی محصولات ما دراای گارانتی و ضمانت هستند.

برای درخواست و ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات با ما تماس بگیرید.

 

قیمت کابینت هایگلاس

همانطور که گفته شد این کابینت ها از مدل هایی هستند که نسبت به سایر کابینت ها کیفیت برابری دارند اما قیمت آنها به صرفه تر است اما واقعیت این است که نمیتوان قیمت های مشخصی برای این تجهیزات اعلام کرد زیرا هر کسی طرح و مدل رنگ مخصوصی میخواهد و همچنین متراژ آشپزخانه ها هم با یکدیگر متفاوت است.

مواردی که روی قیمت این کابینت ها تاثیر میگذارند عبارتند از :

✓ نوع و کیفیت ورق هایگلاس که چه برندی و از چه کشوری است.

✓ طرح ، مدل و رنگ کابینت درخواستی

✓ متراژ و تعداد کابینت ها

✓ یراق آلات نصب شده روی کابینت

و سایر قابلیت ها مثل ضد آب بودن ، مات یا براق و نیمه براق بودن

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدید ترین و دقیق ترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

1 . چه عواملی باعث تغییر رنگ این کابینت ها میشوند؟

یکی از دلایلی باعث تغییر رنگ برخی از این نوع کابینت ها میشود کیفیت آنها و مورد دیگر تابش نور مستقیم به سطح کابینت است که معمولا رنگ سفید را به رنگ زرد یا شیری تبدیل میکند.

دیگر عوامل تغییر رنگ حرارت و پاچیده شدن ذرات روغن و غذا روی کابینت ها و همچنین دیر تمیز کردن آنها است.

2 . علت محبوبیت این کابینت ها در بین خریداران چیست؟

این کابینت ها که اخیراً محبوبیت زیادی در بین مشتری ها پیدا کرده اند به علت زیبایی ظاهری چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه و ضد خش بودن طرفدارن زیادی پیدا کرده اند و یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های مدرن هستند.

3 . آیا میتوان در خانه هایی با دکوراسیون اشرافی و مجلل و یا کلاسیک از این سبک کابینت ها استفاده کرد؟

معمولاً از این کابینت ها بیشتر در خانه هایی با سبک مدرن استفاده می شود زیرا سادگی ظاهری و شفافیت آن تطابق بیشتری با سادگی سبک‌مدرن دارد.

4 . بهترین گزینه برای تزیین آشپزخانه با کابینت های گلاس چیست؟

این کابینت ها به تنهایی جذابیت زیادی به فضای آشپزخانه می دهند، ولی همراه بودن آنها در کنار نورپردازی مناسب و استفاده از یک وسیله تزئینی ساده و شیک مانند یک گلدان ساده جذابیت فضا را چندین برابر خواهدکرد.

5 . نحوه ثبت درخواست در شرکت آنیل چوب چگونه است؟

در صورت تمایل برای درخواست از شرکت ما برای طراحی و ساخت کابینت ابتدا باید با شماره های ما تماس بگیرید تا کاملا راهنمایی شوید.سپس کارشناسان ما در محل حاضر میشوند تا مشاوره ارائه دهند و شما را در مورد رنگ و مدل و طرح راهنمایی کنند و اندازه گیری دقیق را انجام دهند.

بعد از آن در وقت تعیین شده آماده نصب کابینت ها در منزل شما میشوند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید