X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن دوجداره شیشه ای و ام دی اف اداری

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن دوجداره

یکی از اقداماتی که برای تغییر دکوراسیون داخلی دفاتر اداری می‌توان انجام داد، استفاده از پارتیشن دوجداره شیشه ای و ام دی اف می‌باشد. به کمک این پارتیشن ها می‌توان دیوار های جدا کننده با متریال های گوناگونی مانند MDF، چوب یا شیشه ایجاد کرد. پارتیشن های دوجداره به خوبی با محیط اطراف سازگار می‌شوند و یک جو اداری زیبا ایجاد می‌کنند. در ادامه به بررسی این نوع پارتیشن ها می‌پردازیم.

آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن دوجداره

پارتیشن اداری دوجداره

به منظور جداسازی و تفکیک فضای داخلی خانه یا محیط های کاری و ادارات از پارتیشن استفاده می‌شود. پارتیشن‌ها علاوه بر تفکیک فضا و کاربردی نمودن فضاهای بلا استفاده، نقش مهمی هم در زیبایی محیط اطراف دارند. 

یکی از بهترین مدلهای پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره است که برای جلوگیری از مزاحمت های دیداری و شنیدار استفاده میشود. این محصولات به صورت دو جداره با استفاده از متریال های مختلف ساخته میشوند و به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب شناخته می‌شوند. 

در ادامه توضیحات مفصلی در رابطه با اینکه پارتیشن دوجداره چیست و چه کارایی و مزایایی دارد، ارائه خواهیم داد.

پارتیشن دو جداره چیست؟

پارتیشن دوجداره، نوعی پارتیشن است که به منظور تبدیل فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به فضاهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پارتیشن دوجداره باعث میشود که یک فضاری بزرگ به فضاهای کوچکتر تقسیم شده و با ایجاد فضاهای جدید راندمان استفاده از آن مکان بیشتر شود.

 پارتیشن دوجداره می تواند برای کاربردهای مختلف در محیط کار یا منزل مورد استفاده قرار گیرد و دارای مدلهای شیشه ای و ام دی اف است.

پارتیشن های دوجداره شیشه ای تولید شده در آنیل چوب به چند گروه پارتیشن دوجداره با پرده کرکره و پارتیشن دوجداره با شیشه سندبلاست راه مات و پارتیشن دوجداره با شیشه سند بلاست مات و پارتیشن با شیشه ساده و پارتیشن به صورت تمام ام دی اف تقسیم میشوند.

محبوب ترین مدل پارتیشن دو جداره، مدلهای شیشه ای هستند که از دو جداره شیشه ساخته شده اند و فضای بین این دو جداره با لایه ای از هوا یا گاز پر شده است. همین امر موجب ایجاد عایق صوتی در این محصولات شده است.

پارتیشن دوجداره اداری

ساختار پارتیشن دو جداره چگونه است؟

پارتیشن های دو جداره دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با محیط می‌توان در تولید آنها از ام‌دی‌اف، آلومینیوم و شیشه استفاده کرد. پارتیشن دوجداره اداری دارای ساختاری است که علاوه بر جلوگیری و کاهش صدا، باعث عایق بندی حرارتی هم میشود که هم در مصرف انرژی جلوگیری میکند و هم از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکند.

پارتیشن های دو جداره به صورت دو لایه با یک فضای خلا در میان خود ایجاد می‌شوند و عایق صوت و حرارت بسیار خوبی هستند. برای فضاهایی که نیاز به پارتیشن بندی آکوستیک دارند و میزان عایق و تمرکز بسیار حایز اهمیت است، از پارتیشن های دوجداره استفاده می‌شود.

پارتیشن دوجداره سبک و قابل حمل بوده و نصب راحت و آسانی دارد. امروزه در بیشتر مکان ها به جای دیوارهای سنتی قدیمی از انواع پارتیشن دوجداره استفاده می‌شود. این پارتیشن ها دارای ایستایی و مقاومت بالایی هستند و بسیاری از پارتیشن دوجداره به عنوان جایگزین پارتیشن تک جداره استفاده می‌کنند. یکی از مزیت های پارتیشن های دو جداره امکان استفاده از کابل تلفن و اینترنت از درون پارتیشن‌ می‌باشد که همین امر موجب افزایش این پارتیشن ها شده است.

پارتیشن دوجداره

ام دی اف مورد استفاده در این نوع پارتیشن 16 میلی و تمام لبه ها با نوار پی وی سی عایق شده است و ضخامت پارتیشن دو جداره 13 سانتیمتر و ارتفاع آن به صورت کوتاه نیمه بلندوبلند همچنین تا زیر سقف قابل پیاده سازی میباشد.

دوجداره بودن پارتیشن ها باعث ایستایی و مقاومت بیشتر نسبت به مدل های تک جداره میشودو همین استقامت باعث می شود که پارتیشن در طول دوره استفاده اصطحلاک کمتری داشته و نیاز به نگهداری و سرویس برعکس مدل تک جداره نداشته و اچس از مدتی احتیاج به رگلاژ ندارد.

استفاده از این مدل محصولات به تمامی کارفرمایان و صاحبان کار برای تمامی محل کار ها توصیه میشود زیرا دارای قابلیت ها و ویژگی های خوبی هستند و طول عمر بالایی هم دارند و میتوانند برای مدتی طولانی نیاز ها را بر طرف کنند.

مورد دیگر این است که پارتیشن دو جداره به علت ضخامت قابل توجه خود هنگام باز و بسته شدن درب آن دچار لرزش و صدا نمیشود و در مدل تک جداره هنگام باز و بسته شده درب به مرور زمان کل بدنه پارتیشن به لرزش خواهد افتاد.

عملکرد پارتیشن دوجداره

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارتیشن دوجداره

قیمت پارتیشن دوجداره براساس متریال مصرفی که برای آن استفاده می شود مانند ام دی اف، شیشه، آلومینیوم متفاوت می باشد. علاوه بر آن ابعاد در نظر گرفته شده برای ساخت این پارتیشن ها، بر روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. از این رو به شما خواهیم گفت به دنبال قیمت ارزان در این زمینه و سبک نباشید. از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پارتیشن دوجداره می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد پارتیشن
  • یراق آلات مورد استفاده
  • نوع شیشه برای ساخت پارتیشن

انواع پارتیشن دوجداره

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن دوجداره شیشه ای

این محصولات مدلی از پارتیشن شیشه ای هستند که دید از فضاهای مختلف را محدود کرده و یک محیط شخصی و خصوصی برای افراد ایجاد می‌کند. این پارتیشن شیشه ای به پخش و انتشار نور در فضا کمک بسیاری می‌کند و یک فضای مناسب ایجاد می‌کند.از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در ساختمان‌های تجاری، بیمارستان‌ها و پارتیشن بندی اتاق های اداری استفاده می‌شود.

افراد می‌توانند مطابق نیاز مکان و سلیقه خود از مدل های مختلف شیشه مانند شفاف، کرکره ای، طرح دار، رنگی و مات به صورت سندبلاست یا نیمه سندبلاست استفاده کنند. ضخامت شیشه‌های به کار رفته در این نوع پارتیشن حدود 6 میلی‌متر می‌باشد.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

پارتیشن دوجداره ام دی اف از بهترین و با کیفیت‎ ترین پارتیشن‎های دوجداره می‎باشند که البته بسته بر کاربری مورد نظر به انواع مختلف تقسیم می‎شود . ولی بطور کلی از دوجداره تشکیل شده که از پانل MDF و یا قاب‎های شیشه خور ایجاد شده ‎اند.

پارتیشن دوجداره ام دی اف را می توان یک پارتیشن مدرن نامید و در اشکال، فرم ها و تقسیم بندی های مختلفی آن را بکار گرفت. این نوع محصول لزوما نیاز به کمد نگه دارنده و یا اتصال به سقف و یا کف ندارد و می توان با تغییرات فرم، آن را کاملا خود ایستا با استقرار کامل در هر محیطی بکار گرفت.

پارتیشن ام دی اف دوجداره دارای کیفیت بسیار خوب، ظاهر زیبا و مقاومت بالایی می‌باشد که مشتریان عزیز می‌توانند این پارتیشن را به صورت تمام MDF و یا تمام چوب سفارش دهند. پارتیشن های MDF دوجداره به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، با دکوراسیون داخلی فضاهای مختلفی هماهنگ می‌شوند. افراد می‌توانند در منزل خود در صورت داشتن متراژ زیاد از پارتیشن ام دی اف دو جداره استفاده کنند.

پارتیشن ام دی اف دو جداره ظاهری شبیه به چوب و قیمت مناسبی دارد و می‌توان به صورت ترکیب با شیشه و روکش های مختلف آن را در محیط های مختلف اجرا کرد. پارتیشن های دوجداره ام دی اف عایق صدا و دمای مناسبی هستند و به دلیل وجود لایه های عایق در آن ها، ضخامت و وزن بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها دارند. 

برای سفارش انواع پارتیشن دو جداره می‌توانید با مجموعه آنیل چوب تماس بگیرید.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

این نوع محصولات از انواع پارتیشن آلومینیومی هستند که فریم و اسکلت آنها از جنس آنالیز میباشد و آنادایز شده است و بقیه قطعات هم از شیشه های دوجداره میباشند و قیمت های مناسبی هم دارند.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی مناسب برای فضاهای خصوصی در سازه های مختلف، کاربردی و کارآمد برای مکان های اداری و تجاری می‌باشد. 

محصولات پارتیشن دو جداره آلومینیومی به چند دسته تقسیم شده است که اولین گروه از پارتیشن دو جداره، پارتیشن دو جداره ام دی اف می‎باشد که این نوع پارتیشن به عنوان پارتیشن دفتر کار استفاده می‎شود که همانگونه که ذکر شد از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که مقدار متر مربعی که پانل پرکننده و یا شیشه تشکیل می‎دهد.

پارتیشن دوجداره مراکز پزشکی و درمانی

همانطور که میدانید مراکز پزشکی و درمانی مانند بیمارستان ها درمانگاه ها نیز برای جدا کردن بخش های مختلف از این وسایل استفاده میکنند که هم ضد آب هستند و هم عایق صدا و حرارت.

پارتیشن دوجداره مراکز نظامی

در این مراکز از دیوار های کاذب و طراحی های سنتی استفاده شده است به همین علت نمیتوان هرگونه پارتیشنی استفاده کرد و به همین علت معمولا کارفرمایان طرح و مدل های خاصی سفارش میدهند.

پارتسشن دوجداره مراکز علمی و آموزشی

در این مراکز هم از محصولات پارتیشنی استفاده میشود تا هم فضا های مختلف ایجاد شود و هم عایقی برای صدا وجود داشته باشد.

پارتیشن دو جداره با پیچ روکار

این پارتیشن های دو جداره دارای شکل ظاهری متفاوت بوده و تا حدودی یکبار مصرف هستند یعنی فقط برای یک مکان می‌توان از آنها استفاده کرد.

پارتیشن دو جداره جذبی

در این پارتیشن ها ابتدا اسکلت پارتیشن نصب می‌شود و سپس اتصال های پلاستیکی بر روی بدنه اسکلت پارتیشن نصب می‌شوند و بعد از آن بدنه پارتیشن که روی آن اتصال نری وجود دارد به این چهارچوب چفت می گردد.

پارتیشن دو جداره با درب کشویی

این پارتیشن مانند سایر پارتیشن ها بوده و فقط درب آنها به صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

پارتیشن دو جداره چوبی

این پارتیشن دو جداره به صورت تمام چوب و ترکیبی از شیشه و چوب قابل تولید بوده و میزان درجه اکوستیک بودن آن متوسط می‌باشد. شما می‌توانید این پارتیشن را در ارتفاعات مختلف سفارش دهید.

پارتیشن دو جداره بلوک و شیشه

80 سانتی متر از این پارتیشن های دو جداره از پایین از جنس ام دی اف بوده و بقیه آن از یک پنجره شیشه ای به ابعاد 120 سانتی متر ایجاد شده است. شما می‌توانید در بخش بالایی آن از کتیبه های مختلف استفاده کنید.

پارتیشن دو جداره سرویس بهداشتی

پارتیشن های سرویس بهداشتی ضد موریانه، ضد بخار آب، آنتی باکتریال، ضد اشتعال، مقاوم در برابر خش، دارای تنوع رنگ، دارای قیمت مناسب و ماندگاری بالا می‌باشند که در استخرها اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن دوجداره سقفی

این پارتیشن ها دارای محدودیت ارتفاعی نیستند و برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن دوجداره الیت

در اصل این پارتیشن ها نمونه اتصال سازه پارتیشن را به یکدیگر بیان می کنند و افزون بر ظاهر زیبا برای پارتیشن ها حمل و نصب پارتیشن دو جداره را امکان پذیر می سازند. بیشتر این نوع اتصال ها برای سرویس خواب ها استفاده می گردد که سبب می شوند قطعه های تخت خواب به آسانی به یکدیگر متصل شوند یا به راحتی جابه جا شوند که امروزه با توجه به مزایای که پارتیشن های دوجداره الیت دارند هر روز استفاده از آنها بیشتر می شود.

پارتیشن دوجداره با درب کشویی

این محصول مانند سایر محصولات است فقط درب آنها به صورت کشویی باز و بسته میشود.

پارتیشن دوجداره چرم کوب

ساخت این نوع محصولات از چوب خام ام دی اف است که رویه آن چرم است که شیک تر هستند و از نظر آکوستیک بودند بسیار بهتر هستند ولی قیمت آنها هم بیشتر است.

پارتیشن دوجداره تمام چرم

نمی توان بصورت دقیق نام این پرده های ضخیم و سنگین را که جنسشان از چرم است ، پارتیشن نامید . برخی از موارد با چهارچوب چوبی و MDF نصب می گردد و بیشتر در آزمایشگاههای بیمارستان ها کاربرد داشته اند.

 

نصب پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره خانگی

این نوع پارتیشن های خانگی تفاوت هایی با مدل های اداری دارند ولی از نظر ضخامت و ظاهر مانند هم هستند و در تی وی روم یا آشپزخانه استفاده میشوند.

کاربرد های پارتیشن دوجداره در منزل :

  • زیبا سازی محیط
  • پایداری بالا
  • مقاوم و مستحکم در برابر ضربه و خمش
  • قابلیت نصب پرده
  • قابلیت داکتینگ
  • قابلیت آکوستیک
  • تنظیم نور محیط
  • عایق صدا و حرارت
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی

پارتیشن دوجداره متحرک

فعلا متاسفانه ابزارهای این نوع پارتیشن محیا نیست ولی تعدادی از شرکت ها از ابزارهای مخصوص درب های ریلی و درب کمدها برای این نمونه پارتیشن استفاده می نمایند.

پارتیشن دوجداره بلوک و شیشه

۸۰ سانت از بخش پایین این پارتیشن ها از MDF است و بقیه متشکل از یک پنجره شیشه ای می باشد که اندازه استاندارد آن نیز ۱۲۰سانتی متر است و در صورتی که نیاز باشد در بخش بالای شیشه هم از کتیبه استفاده می گردد.

پارتیشن دوجداره سرویس بهداشتی

پارتیشن های سرویس بهداشتی را با نام های جدا کننده سرویس بهداشتی HPL، پارتیشن ضد آب و HPL ضد آب میشناسند که ضد مورییانه، ضد بخار آب ، آنتی باکتریال ، ضد اشتعال و مقاوم در مقابل خش خوردگی ، دارای تنوع رنگ ، قیمت مناسب، ماندگاری بالا و ... می باشد که از آن در استخرها و در محل هایی که حمله یون کلر و سدیم یا رطوبت بالا وجود دارد پیشنهاد می شود.

کاربرد این نوع پارتیشن ها :

  • جداکننده سرویس بهداشتی
  • پارتیشت توالت و دستشویی
  • رختکن استخر ضد آب
  • کمد استخری ضد آب

پارتیشن دوجداره نیمه بلند

این نوع پارتیشن ها ارتفاع ۲۰۵ سانتی متری دارند . این پارتیشن ها برای محیط های مناسب هستند که در آن سیستم های تهویه و سرمایش / گرمایش محدودیت داشته اند . علاوه بر آن این پارتیشن ها برای محیط های اداری دفتری به منظور تهویه هوا و گردش هوا بسیار مناسب می باشند.

پارتیشن دوجداره کوتاه

در این پارتیشن ها ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر است و برای ایجاد نمودن نظم و همچنین تمرکز پرسنل از آن استفاده می شود . علاوه بر آن اگر مدیر یک مجموعه هستید می توایند برای نظارت بهتر بر روی کارکنان خود از آن استفاده نمایید.

 

بررسی ویژگی‌ها و مزایا پارتیشن های دوجداره

قیمت نصب پارتیشن دوجداره

  • دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.
  • می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه ‌ها استفاده کرد.
  • جلوگیری از آلودگی صوتی
  • این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.
  • دارای قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.
  • حفظ حریم شخصی و ایجاد دید کم
  • تنظیم میزان شفافیت شیشه در صورت هوشمند سازی
  • دارای پایداری بالا بوده که می توانید بدون اتصال به دیوار یا سقف آن را نصب و استفاده کنید.
  • دارای استحکام در برابر ضربه و خمش به دلیل داشتن پروفیل های محکم و عریض
  • قابلیت نصب پرده کرکره بر روی آنها
  • قابلیت داکتینگ و عبور کابل های برق و شبکه از درون این نوع پارتیشن اداری
  • از قابلیت آکوستیک شدن برخوردار بوده که در صورت استفاده از فوم سایلنت بین جداره ها میتواند تا ۸۰% صداهای محیطی را جذب نماید.
  • برای طراحی با پرکننده های فانتزی در پارتیشن دو جداره دست طراحی بسیار بازتر می باشد.
  • با استفاده از این سبک پارتیشن ها می توانید نور را در محیط تنظیم کنید.
  • عایق بودن در برابر اصوات، حرارت
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی

معایب پارتیشن دو جداره

  • هزینه و قیمت پارتیشن دو جداره نسبت به پارتیشن تک جداره بیشتر می باشد.
  • در برخی از مدل های پارتیشن دو جداره اداری امکان جا به جایی وجود ندارد.

 

خرید و فروش پارتیشن دوجداره اداری و خانگی

قیمت پارتیشن دوجداره

امروزه هم افرادی هستند که دارای وقت آزاد هستند و میتوانند برای خرید انوع وسایل مانند پارتیشن اداری به مراکز و نمایندگی ها ها مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را یا سفارش دهند و یا خریداری کنند.

در عین حال افرادی هم هستند که وقت کافی و آزاد برای مراجعه به مراکز و شکت ها ندارند و به همین علت آنیل چوب تصمیم گرفته خدمات خرید اینترنتی پارتیشن دوجداره را برای تمامی افراد ایجاد کند تا بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که چه حضوری و چه اینترنتی به شرکت ما سفارش دهید و خریداری کنید ، تمامی محصولات ما از بهترین متریال و یراق آلات اصلی ساخته میشوند و دارای طرح و مدل های فراوان و زیبایی هستند و همچنین با قیمت مناسب و همراه با ضمانت تحویل مشتریان عزیز داده میشوند.

برای خرید حضوری یا غیر حضوری ابتدا محصولات و نمونه کار های شرکت ما را در همین سایت مشاهده کنید و در صورت تمایل برای هماهنگی های لازم با ما تماس بگیرید.

پارتیشن دوجداره دست دوم ارزان

 

نصب پارتیشن دوجداره

نصب پارتیشن دوجداره ام دی اف

اگر با شرکت آنیل چوب آشنا باشید میدانید که علاوه بر اینکه تمامی محصولات را با قیمت مناسب و همراه گارانتی به فروش میرساند ، همچنین خدمات نصب و اجرای پارتیشن دوجداره را نیز با قیمت مناسب برای اجرت نصاب برای شما انجام میدهد.

نصب محصولات در این زمینه نیاز به تجهیزات و تجربه و مهارت میباشد و کار هر کسی نیست پس بهتر است از نصاب حرفه ای برای نصب و اجرا استفاده کنید تا خدایی نکرده مشکلاتی برای شما ایجاد نشود و وقت و هزینه هم هدر نرود.

برای استفاده از خدمات نصب و اجرای انواع پارتیشن توسط نصابان حرفه ای هم میتوانید با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • شیرزادی
    سلام نصب پارتیشن اداری دوجداره در قزوین هم انجام میدید؟؟
    • مدیر سایت

      سلام.

      نصب پارتیشن در شهرستان ها نصبت به نوع و متراژ پروژه در برخی شهرستان ها انجام میشود.

  • جعفری
    قیمت پارتیشن دوجداره
    • مدیر سایت

      لطفا تماس بگیرید تا بر اساس نیاز و ابعاد مورد نظر، قیمت اعلام شود.

تماس بگیرید