X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن تک جداره شیشه ای و ام دی اف

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن تک جداره شیشه ای و ام دی اف

برای قسمت بندی و جدا کردن فضای اداری و منازل می‌توانید از پارتیشن تک جداره شیشه ای و ام دی اف استفاده کنید. ضخامت پارتیشن های تک جداره نازک و ظریف بوده و قابل جابجا کردن می‌باشند.

این پارتیشن ها دارای وزن کمی هستند و به سادگی و سریع نصب می‌شوند. شما م‌توانید انواع پارتیشن تک جداره را در رنگ های متنوع و طرح های برجسته به مجموعه آنیل چوب سفارش دهید.

آنیل چوب
آنیل چوب

نمونه محصولات در زمینه پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن اداری دارای مدلهای مختلفی است که یکی از نمونه های محبوب و البته ارزان قیمت آن پارتیشن تکجداره است. برای مشاهده نمونه کارهای پارتیشن تکجداره اداری و خانگی و آشنایی با مشخصات آنها با ما همراه باشید.

پارتیشن تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره در دو مدل ارتفاع کامل تا سقف و تا نیمه دیوار، قابل اجرا می‌باشد. همچنین پارتیشن تک جداره را می‌توانید به صورت ترکیب ام دی اف و شیشه نیز سفارش دهید.

استفاده از پارتیشن در فضاهای اداری و منازل مسکونی یکی از دیزاین های مناسب جهت جداسازی و ایجاد حریم خصوصی می‌باشد. همچنین استفاده از پارتیشن های تک جداره بسیار به صرفه تر از دیوار های پیش ساخته است چرا که هم زیبایی آن ها بیشتر است و هم نصب بسیار آسانی دارند.

برای پارتیشن‌های تک جداره می‌توانید از شیشه های مات، راه راه مات، ساده، سند بلاست و ساتینا استفاده کنید. پنل های این مدل پارتیشن، بعد از نصب به راحتی قابل جابجایی بوده و هزینه آن بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید از لوگو و طرح های مختلف بر روی شیشه در پارتیشن ام دی اف و شیشه ای استفاده کنید. پارتیشن ام دی اف و شیشه ای از مدلهایی هستند که می توان به صورت تکجداره و با قیمت ارزان آنها را تولید نمود.

پارتیشن های تک جداره نسبت به حرارت و صدا عایق نمی‌باشند و منجر به اتلاف انرژی می‌شوند. در مکان های سازمانی که به آرامش و سکوت برای تمرکز نیاز است، استفاده از پارتیشن ام دی اف تک جداره پیشنهاد می‌شود. 

ساختار این نوع پارتیشن به گونه ای است که دارای ستون های متعددی میباشد که نصب آن ها را راحت تر میکند و باعث میشوند هیچ لغزندگی وجود نداشته باشد و همچنین این پارتیشن ها به صورت قاب های یک تکه هستند و حذف خطوط اضافی روی آنها باعث شده ظاهری زیباتر داشته باشند.

پارتیشن تک جداره

بررسی مزایا و معایب پارتیشن تک جداره

یکی از معایب پارتیشن های تک جداره، عایق نبودن آن ها می‌باشد. عایق نبودن پارتیشن های تک جداره موجب عبور سر و صدا و حرارت می‌شود که در این شرایط میزان اتلاف انرژی افزایش می‌یابد و افراد در محیط های اداری نمی‌توانند به میزا کافی تمرکز کنند.

پارتیشن های تک جدار شیشه ای از لحاظ ضخامت بسیار مینیمال و باریک هستند و در محی هایی که احتمال ضربه و برخورد وجود دارد و بسیار پر رفت و امد است، مناسب نمی‌باشد. پارتیشن شیشه ای تک جداره عایق مناسبی برای صدا و حرارت نیستند اما با این حال ظاهر لوکس و زیبایی دارند.

از مزایای پارتیشن های تک جداره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد تمرکز

از جمله مزایای پارتیشن تک جداره اداری می توان به ایجاد تمرکز بیشتر در محیط اشاره کرد. با استفاده از پارتیشن تک جداره می‌توانید میزان حواس پرتی و عدم تمرکز را به حداقل رساند.

  • ایجاد فضای مدرن

شیک و مدرن جلوه دادن فضای داخلی از مزایای نصب پارتیشن تک جداره ام دی اف ی‌باشد چرا که تمام طرح و رنگ ان را می‌توانید مطابق دیزاین محل خود تغییر دهید.

  • عایق صوتی

برای افزایش عایق صوتی این پارتیشن باید از مدل پارتیشن تک جداره بلند تا سقف استفاده کنید. 

  • بزرگ ‌تر نشان دادن فضا

با استفاده از پارتیشن شیشه ‌‌ای تک جداره در فضاهای لوکس و مدرن اداری می‌توانید منجر به بزرگتر نشان دادن محیط شوید.

  • مقرون به صرفه بودن

هزینه ساخت پارتیشن شیشه ای تک جداره بسیار ارزان تر از ساخت دیوار های آجری دائمی می‌باشد.

خرید پارتیشن تکجداره

بررسی انواع پارتیشن تکجداره اداری 

پارتیشن ام دی اف MDF تک جداره و پارتیشن شیشه ای تک جداره از انواع پارتیشن اداری هستند که با سلیقه تمام افراد سازگار است و طرفداران و مشتریان زیادی دارد. این پارتیشن ها دارای طرح ها و انواع مختلفی هستند که در کیفیت های مختلفی ساخته و به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

این مدل پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند شیشه ، ام دی اف و آلومینیوم ساخته میشود و همچنین ارتفاع و اندازه آنها نسبت به نیاز و سفارش مشتریان ساخته میشود مثلا عرض این مدل پارتیشن ها کاملا با نظر مشتریان است اما ارتفاع آنها کوتاه ، نیمه بلند و بلند است اما بهتر است که ارتفاع این سبک از پارتیشن ها بیشتر از 2 متر نباشد.

پارتیشن های تک جداره ام دی اف و شیشه ای علاوه بر فضاهای اداری در منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی این پارتیشن های تک جداره می‌پردازیم:

پارتیشن تک جداره شیشه ای

یکی از ایده‌ های تقسیم بندی فضای داخلی، استفاده از پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره می‌باشد. علاوه بر حفظ نور، زیبا سازی محیط در کنار حفظ حریم خصوصی افراد، از مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره می‌باشد که فضای راحت و کارآمدی برای کارکنان ایجاد می‌کند و با تفکیک فضا، نفوذ صدا را به سایر نقاط بسیار کاهش می‌دهد. 

شما می‌توانید همچنین برای چشم نوازی بیشتر استیل و شیشه را ترکیب کنید تا محیط جذاب تر به نظر برسد و استحکام کافی برقرار شود. در پارتیشن های شیشه ‌ای تک جداره، پروفیل ‌ها حداقل فضا را اشغال کرده و فضای بیشتری ایجاد می‌کنند. همچنین هیچ مشکلی در وضوح دید و شفافیت ایجاد نمی‌شود.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

یکی از کاربردی ترین پارتیشن هایی که می‌توانید در مکان های اداری و منازل از آنها استفاده کنید، پارتیشن ام دی اف MDF تک جداره می‌باشد. پارتیشن های ام دی اف تک جداره ظریف هستند اما مقاومت لازم را دارند و در برخی موارد می‌توان از روکش ملامینه برای تولید استفاده کرد. تمام لبه‌ های ورق ام دی اف با نوار PVC عایق شده است و می‌توانید در ارتفاع بلند، نیمه بلند و کوتاه این پارتیشن ها را سفارش دهید.

با استفاده از شیشه های رنگی و طرح دار و استفاده از پرده کرکره ای می‌توانید میزان دید را محدود کند و موجب تغییر دیزاین شوید.

بررسی قیمت پارتیشن تک جداره نسبت به مدلهای دو جداره

پارتیشن های دوجداره از آنجایی که از ضخامت بیشتری برخوردارند دارای قیمت متفاوتی نسبت به پارتیشن تک جداره می‌باشند.

هنگام خرید پارتیشن تک جداره باید اطلاعات مهمی کسب کنید و موارد بسیاری را بررسی کنید چرا که جزئیات در قیمت نهایی پارتیشن تک جداره تاثیر بسیاری دارد.

قیمت پارتیشن تک جداره شیشه ای تحت تاثیر عوامل مختلفی می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • جنس پارتیشن
  • تک جداره یا دوجداره بودن پارتیشن
  • طرح و رنگ پارتیشن
  • امکانات اضافی پارتیشن
  • بزرگی پروژه
  • یراق آلات مورد استفاده

شما می‌توانید پارتیشن دلخواه خود را با طرح و رنگ مختلف به مجموعه آنیل چوب سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید