X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن اداری آلومینیومی

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن آلومینیومی
پارتیشن آلومینیومی چیست؟ پارتیشن آلومینیومی از انواع پارتیشن اداری است که ساختار آن از آلومینیوم با کیفیت است و دارای استحکام و مقاومت بالایی دارد و با دو نوع تک جداره و دوجداره با قیمت مناسب به فروش میرسد
آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی چیست ؟ این نوع پارتیشن از پر طرفدار ترین و محبوب ترین پارتیشن ها است که در محیط های اداری و سازمان ها و محیط های کاری پر رفت و آمد استفاده میشود چون از آلومینیوم محکم برای فریم این نوع پارتیشن استفاده میشود و دارای استحکام و مقاومت بالایی است که دارای دو مدل تک جداره و دوجداره میباشد که هر کدام مزایا و معایب مخصوص خود را دارند.

این مدل پارتیشن از تولیدات شرکت آنیل چوب در زمینه پارتیشن اداری است که علاوه بر استحکام دارای زیبایی خاصی میباشد زیرا از رنگ آنادایز با کیفیت برای این پارتیشن ها استفاده میشود.

 

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن بندی خانه و ادارات علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت خاصی به خانه میبخشد ، بهترین و راحت ترین راه برای تقسیم بندی و بهینه سازی فضا و محیط میباشد که در این خصوص پارتیشن آلومینیومی از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات است که به دلیل ویژگی ها و مشخصاتی که دارد میتواند نیاز های افراد مختلف را بر طرف کند و محبوبیت زیادی پیدا کند.

این پارتیشن شرکت آنیل چوب دارای چهارچوب مستحکم است و همچنین هم به صورت شیشه ای و هم به صورت کرکره ای ساخته میشود که اط کیفیت های بالایی برخوردار هستند و تمامی مشتریان قبل و حال حاضر ما نیز از این تولیدات رضایت کامل دارند.

پارتیشن های آلومینیومی علاوه‌ بر تفکیک یک فضای گسترده به چندین بخش و نظم دادن به محیط اداری یا مسکونی، بهترین گزینه به عنوان پارتیشن اداری محسوب می‌شود چرا که در میان انواع پارتیشن‌های اداری جزو ارزان ‌قیمت‌ترین‌ها است. البته از پارتیشن آلومینیوم به عنوان گزینه‌ای مناسب برای پارتیشن تجاری و پارتیشن مسکونی نیز استفاده می‌شود.

در پارتیشن ‌بندی با پروفیل آلومینیومی از پروفیل‌ های سبک به عنوان تیر در محورهای افقی استفاده می‌شود و پروفیل ‌های سنگین به عنوان ستون در محور های عمودی به کار می‌روند.

رنگ ‌پروفیل‌ های آلومینیومی هم در دو نوع پودری کوره‌ای و رنگ به شیوه آنادایز صورت می‌گیرد که روش آنادایز مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارد و از زیبایی و درخشش خاصی برخوردار است.

 

پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن آلومینیوم اداری

پارتیشن آلومینیوم ترکیبی از چوب ف شیشه و آلومینیوم است که طراحی و ساخت آن به محیط مورد استفاده و رنگ دکوراسیون بستگی دارد.

این نوع پارتیشن ها ار قاب آلومینیوم محکم و مقاوم و چوب های ام دی اف و شیشه های دوجداره یا تک جداره در ابعاد مختلف نسبت به سلیقه و نظر مشتریان ساخته میشوند که همراه با تجهیزات و یراق آلات مخصوص هستند.

شیشه این تولیدات نیز با ضخامت 4 میلی متری هستند و به شکل ساده و تمام سند بلاست و سند بلاست راه مات موجود میباشند و همچنین میتوانید روی آنها لوگو یا استیکر و نوشته مورد نظرتان را بچسبانید.

بیشتر کاربرد پارتیشن های آلومینیوم یا همان آلومینیومی در مکان ها ، ادارات و شرکت های شلوغ و پر تردد میباشد زیرا فریم این پارتیشن ها از آلومینیوم ضخیم است و به سختی دچار تکان خوردن یا شکستن میشود.

از دیگر مزایا این محصولات میتوان به نصب سریع ف تعویض راحت یراق آلات و تجهیزات و همچنین جدا کردن قطعات برای جابجایی راحتتر اشاره کرد که بسیار هم مهم هستند.

 

پارتیشن اداری آلومینیومی

قیمت پارتیشن آلومینیومی

همانطور که گفته شد به مجموعه پارتیشن های اداری که برای ساخت فریم آنها از آلومینیوم مستحکم استفاده میشود ، پارتیشن آلومینیومی گفته میشود و به دلیل زیبایی و استحکام آنها ، دارای مشتریان زیادی برای خرید و نصب این نوع پارتیشن در محیط های اداری و کاری هستند.

این محصولاتن از انواع پارتیشن اداری است که میتوان آن را با دیگر موارد ترکیب کرد.

مثلا برای زیباتر کردن ظاهر این نوع پارتیشن میتوان از شیشه سکوریت ساده یا ام دی اف و یا کرکره استفاده کرد تا ظاهری شیک هم داشته باشد.

علاوه بر این ها این مدل پارتیشن دارای دو مدل اصلی تک جداره و دوجداره میباشد که نوع تک جداره برای محیط هایی که سر و صدای کمتری دارد معمولا استنفاده میشود و نوع دوجداره در محیط های به مراتب شلوغتر زیرا میتواند تا حدی هم عایق صدا و حرارت باشد.

پیش از این گفته شد که برای ساختار ساختار و اسکلت اصلی این مدل پارتیشن از آلومینیوم قوی و محکم استفاده میشود و همین مورد باعث شده تا افراد زیادی خواستار ساخت و نصب این مدل پارتیشن اداری در سازمان ها و ارگان ها و ادارات شود و همچنین وقتی از متریال آلومینیوم برای ساخت این نوع پارتیشن ها استفاده میشود قیمت آنها نیز نسبت به استفاده از این متریال برای ساخت بیشتر میشود.

 

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

پارتیشن تک جداره کلاف آلومینیومی در 3 نوع 6 میل ، 16 میل ام دی اف و 16 میل لترون قابل ساخته و اجرا میشوند.

پارتیشن های آلومینیومی 6 میل همان دیوار های جدا کننده آلومینیومی تک جداره هستند که دارای فریمی از جنس آلومینیوم و پر کننده هایی از جنس ام دی اف و شیشه می باشند. نام این نوع پارتیشن به دلیل ام دی اف به کار رفته در آن می باشد که ضخامتش 6 میلی متر است.

همچنین می توان بسته به سلیقه و سفارش مشتری ترکیبی از ام دی اف و شیشه و قابی آلومینیومی را استفاده نمود و یا اینکه از ام دی اف 12 میل یا لترون و … به عنوان پنل استفاده کرد.

پارتیشن آلومینیومی تک جداره دارای ستون های محکم زیادی است که بدون هیچگونه لغزندگی و به صورت کاملا ثابت روی زمین قرار میگیرد و همچنین لازم است بدانید این نوع پارتیشن به پارتیشن ارزان هم شناخته میشود.

چهارچوب این پارتیشن های تک جداره به گونه ای طراحی شده است که نصب انواع تجهیزات و یراق به راحتی روی آنها انجام میشود.

به طور کلی این مدل پارتیشن دارای ویژگی ها و مزایایی است که علاوه بر تفکیک فضای محیط ، نور لازم را ایجاد میکند و همچنین تا حدی هم عایق صدا و حرارت است.

در این پارتیشن‌ها بنا به درخواست مشتری می‌توان ترکیبی از ام‌دی ‌اف و شیشه در قاب آلومینیومی استفاده نمود و گاهی سفارش مشتری میتوان از ام دی اف ۱۲ میل یا لترون و یا... بعنوان پنل استفاده کرد.

 

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی دوجداره نوعی پارتیشن است که برای ساخت و طراحی آنها ، از نوار های پر کننده بی رنگ بین سازه های شیشه ای استفاده میشود که این نوار ها علاوه بر اینکه از نفوذ سر و صدا و حرارت جلوگیری میکنند ، استحکام را هم بالا میبرند.

طراحی پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره به صورتی است که، شیشه های سکوریت در فریم آلومینیومی که به صورت قاب دور شیشه می چرخد قرار می گیرد و قطعات مختلف آن به همدیگر وصل می شود و اما شما هیچگونه اتصالی در ظاهر پارتیشن مشاهده نمیکنید و اتصالات تنها در قسمت های داخلی قابل مشاهده هستند.

پارتیشن های دو جداره کلاف آلومینیومی نوعی دیگر از پارتیشن های دو جداره می باشند که کلاف نگهدارنده آن از جنس آلومینیوم و پنل پرکننده آن از جنس ام دی اف است. همچنین در برخی دیگر از پارتیشن ها کلاف نیز از جنس ام دی اف می باشد. در پارتیشن های دو جداره کلاف آلومینیومی می توان از انواع شیشه های مختلف طرح دار ، سکوریت و سندبلاست استفاده کرد.

همچنین پارتیشن دوجداره آلومینیومی ، میتواند به صورت ام دی اف و آلومینیوم ، آلومینیوم و شیشه و یا ترکیبی از هر سه ماده ساخته شود.

ارتفاع پارتیشن های اداری آلومینیومی با توجه به سلیقه مشتری و کاربرد آن معین می شود. درب های ورود و خروج مورد استفاده در این نوع پارتیشن از جنس آلومینیوم و پرکننده داخلی آن از جنس شیشه و ام دی اف می باشد. البته باید گفت می توان به جای این ترکیب از درب های تمام ام دی اف نیز استفاده کرد.

همانطور که میدانید از پارتیشن های دوجداره در محیط های شلوغ و پر سر و صدا و پر رفت و آمد استفاده میشود که در این مکان ها ، علاوه بر این محصول میتوانید از پارتیشن شیشه ای هم استفاده کنید تا هم نور کافی و طبیعی داشته باشید تا هم محیطی خصوصی و آرام داشته باشید و به همه جا نظارت کنید.

و نکته ای که گفتن آن خالی از لطف نیست این است که يكي از بزرگترين مزيتهاي اين نوع از پارتيشن بندی آلومینیوم ، قابليت نقل و انتقال آسان به علت دارا بودن مكانيزم easy fiting آن مي باشد.

 

مشخصات انواع پارتیشن آلومینیومی

  • پانل هاي اصلي اين پارتيشن بندی آلومینیومی بصورت فريم روكار مي باشد.
  • امكان نصب پرده هاي كركره اي ولوم دار در جدار مياني اين پارتيشن بندی آلومینیوم فراهم است
  • شيشه هاي اين پارتيشن بندی آلومینیوم در سه گروه: شيشه سند بلاست،شيشه سكوريت و شيشه معمولي قابل اجراست
  • قابليت نصب درب هاي تمام چوب، شيشه و تركيبي ووجود دارد.(بدون محدوديت ارتفاع)
  • يونيتهاي اين پارتيشن بندی آلومینیوم در ارتفاع هاي تا زير سقف قابل اجرا هستند.
  • به دليل استفاده از شيشه در پانل هاي مياني، امكان اجراي آرم و طرح بصورت سند بلاست نيز ميسر مي باشد.

 

مزایا استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آلومینیومی

⭐ نصب سریع و آسان بدون ایجاد گردوخاک، از مزایای این پارتیشن است.

⭐ رنگ ‌بندی و طرح‌های شکیل و متنوع مطابق هر نوع سلیقه دارد.

⭐ جا به ‌جایی آسان پارتیشن‌ها به دفعات زیاد در صورت لزوم.

⭐ قابلیت تعویض قطعات پارتیشن به‌آسانی میسر است.

⭐ ایستایی و استحکام بالا از مزایای پارتیشن دوجداره است.

⭐ قابلیت استفاده از پرده‌کرکره‌ را دارد.

⭐ قیمت این نوع پارتیشن آلومینیومی دوجداره مناسب است.

⭐ این محصولات دوجداره تا هفتاد درصد عایق صوت و حرارت می‌باشد.

⭐ سیم‌ کشی ‌های وسایل اداری و دیگر تأسیسات ساختمان در پارتیشن دوجداره محفوظ می‌باشد.

⭐ در صورت هرگونه خرابی تأسیساتی که در داخل پارتیشن دوجداره قرار گرفته است، باز کردن همان

پارتیشن برای تعمیر کافی ست و نیاز به بازنمودن پارتیشن‌های دیگر نمی‌باشد.

⭐ این محصول داری تنوع و رنگ بندی فراوانی میباشد.

⭐ طول عمر بالای این پارتیشنها یکی از خصوصیات بارز آنهاست.

⭐ با استفاده از این نوع پارتیشن میتوانید نور پردازی زیبایی هم در محیط اجرا کنید.

⭐ این محصولات شرکت آنیل چوب دارای کیفیت بالایی هم هستند.

⭐ با استفاده از این مدل پارتیشن میتوانید یک حریم خصوصی و امن و بی سر و صدا داشته باشید.

 

معایب پارتیشن اداری آلومینیومی

یکی از معایب و ایرادات پارتیشن های اداری آلومینیومی این است که نسبت به پارتیشن ام دی اف ظاهری خیلی شیک و زیبا ندارند.

مورد دیگر  اتصالات خود اسکلت می باشد که از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و این اتصالات به مرور زمان و هنگام باز و بسته کردن درب و یا در برخی موارد به هنگام راه رفتن در محیط پارتیشن بندی شده سر و صداهایی به دلیل خارج شدن تنظیم و رگلاژ ایجاد می کنند که ممکن است باعث آزار شوند.

 

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پارتیسن آلومینیوم

آنچه که بیشتر از هر چیزی در طراحی پروفیل این نوع پارتیشن اهمیت دارد ، زیبایی و نمای کار است که بیشتر مجریان پارتیشن دوجداره یا تک جداره آلومینیومی به دلیل عدم اشراف به این کار و همچنین بی اطلاعی از پتانسیل های اکستروژن آلومینیوم ، در طراحی پروفیل آلومینیوم پارتیشن زیبایی کار اجرا شده را در نظر نگرفته و نتیجه وجود خط های تکراری در نما و یا اتصالات پیچی نازیبا میباشد.

پروفیل پارتیشن آلومینیومی یکی از مهم ترین قسمت های پارتیشن اداری آلومینیومی است.

همانطور که میدانید پارتیشن بریا جداسازی و تقسیم محیط های کاری و اداری میباشد و آنچه که در طراحی پروفیل این پارتیشن ها مهم است زیبایی و وجود نداشتن خط های تکراری در نما و یا اتصالات می باشد.

علاوه بر زیبایی کیفیت هم از پارامتر های مهم است که شرکت آینل چوب با رعایت اصول فنی در قالب زنی و عملیات پروفیل پارتیشن آلومینیوم، توانسته پروفیل های این محصولات را با کیفیت فوق العاده عرضه کند.

 

قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن

پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری به عنوان بهترین متریال در ساخت و ساز فضاهای اداری همراه با شیشه های دوجداره و تک جداره میباشد.

قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن وابسته به عوامل مختلفی میباشد که بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. توجه به این نکته ضروری است که قیمت پارتیشن آلومینیومی هزینه یکسان با هم ندارند. مواردی چون متراژ پروژه، نوع پروفیل آلومینیوم و نوع شیشه و نوع خدمات پوششی عواملی میباشد که بر قیمت نهایی تاثیر میگذارد.

 

اجزای تشکیل دهنده پارتیشن آلومینیومی اداری

اجزای پارتیشن آلومینیومی

  1. فریم اصلی پارتیشن از جنس آلومینیوم
  2. پنل های داخلی پارتیشن از جنس شیشه سکوریت و ضخامت 6 میلی متر
  3. طراحی سندبلاست در طرح های متنوع
  4. پنل های داخلی پارتیشن از جنس ام دی اف و ضخامت 16 میلی متر
  5. قرار دادن کرکره آلومینیومی 16 میلی متری در داخل پارتیشن و بین شیشه ها با توجه به نیاز و مجهز به سیستم ولومی جهت سایه روشن
  6. قابلیت نصب محفظه عبور جریان برق و دسترسی آسان به کابل های عبوری در صورت نیاز
  7. درب پارتیشن ها از جنس شیشه های 8 میلی متری سکوریت با ترکیب ام دی اف و مجهز به قفل و دستگیره در طرح های مختلف سندبلاست و چهارچوب آلومینیومی

 

پارتیشن آلومینیومی دست دوم

افراد زیادی هستند که نیاز به پارتیشن برای جداسازی فضا دارند اما شرایط سفارش و خرید پارتیشن نو را ندارند و ترجیح میدهند که پارتیشن دست دوم خریداری کنند.

در این شرایط افراد زیادی هم هستند قصد جمع کردن شرکت یا تغییر محل کار و زندگی خود را دارند و پارتیشن هایشان دیگر قابل استفاده در مکان جدید نیست و قصد فروش آنها را دارند.

حالا در این بین افراد و شرکت های زیادی هستند که پارتیشن های دست دوم را میخرند و آنها را تعمیر و ترمیم میکنند و به خریداران میفروشند.

 

خرید پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن تک جداره و دوجداره آلومینیومی

کارفرمایان و صاحبان کسب و کار ها برای جدا کردن محیط کاری و تقسیم محیط کاری بزرگ به محیط هایی کوچک و ایجاد حریم خصوصی از پارتیشن استفاده میکنند که این پارتیشن های مزایا زیادی دارند که با آنها آشنا شدید.

پارتیشن های آلومینیومی از انواع پارتیشن های اداری هستند که دارای طرح و مدل و رنگ های متنوع و زیبا هستند.

اگر با شرکت آنیل چوب آشنا باشید ، حتما میداندی که این شرکت یکی از معتبر ترین و شناخته ترین شرکت های تولید و فروش انواع پارتیشن اداری در ایران میباشد که میتوانید تمامی مدل های پارتیشن ها را در سایت ما مشاهده کنید و و در صورت تمایل خرید پارتیشن آلومینیومی و یا سایر پارتیشن ها میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا اقدامات و هماهنگی های لازم برای شما توسط همکاران ما انجام شود.

البته قبل از خرید باید نکاتی رعایت کنید که عبارتند از :

  • زیبایی شناسی
  • ذخیره کنندگان فضا
  • مقرون به صرفه و کاربردی
  • حریم خصوصی
  • نورپردازی

 

enlightened مطالب پیشنهادی : پارتیشن اداری پی وی سی ، پارتیشن متحرک

 

اجرا و نصب پارتیشن آلومینیوم

نصب و اجرای پارتیشن آلومینیومی

ارتفاع پارتیشن های آلومینیومی به موارد مختلفی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن در برابر صدا و حرارت بستگی دارد که میتواند کوتاه ، نیمه بلند و بلند نصب شود.

فضای داخلی دفتر خود را با پارتیشن های آلومینیومی پارتیشن بندی کنید. این ادعا که پارتیشن بندی دفتر کار شما هنگامیکه که تجارت تان در حال رشد مضاعف است تصمیمی عاقلانه نیست، یک ادعای کاملا درست است.

شما با اجرا و نصب پارتیشن آلومینیومی میتوانید محیط را به دو بخش تقسیم کنید که در بسیاری از فروشگاه های موجود در بازار وجود دارد و توسط بسیاری از تولید کنندگان پیشرو در این صنعت ساخته می شوند.

برای اجرای دقیق و درست این پارتیشن‌ها استفاده از متریال با کیفیت و نیروی کار ماهر ضروری است.

شرکت آنیل چوب علاوه بر اینکه انواع پارتیشن های اداری را به فروش میرساند ، همچنین در صورت تمایل و درخواست مشتریان ، همکاران حرفه ای و با تجربه ما میتوانند خدمات اجرا و نصب پارتیشن ها را برای شما با قیمت مناسب و در کمترین زمان و بدون به هم ریختن و کثیفی انجام دهند.

در صورت نیاز به نصاب پارتیشن میتوانید با ما تماس بگیرید.

 

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت طراحی و ساخت پارتیشن آلومینیومی بر اساس نوع ، کیفیت و میزان متریال مصرفی ، اجرت سازندگان و نصابان و همچنین متراژ درخواستی پارتیشن محاسبه میشود.

قیمت نصب این نوع پارتیشن هم نسبت به نوع ، مدل و متراژ و اندازه پارتیشن اندازه گیری میشود.

تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات و الحاقات احتمالی آن مثل شیشه و ... قیمت ساخت را بالا و پایین می ‌کند.

استفاده از آیتم‌هایی مانند در، کرکره و شیشه یا نوع یراق آلات مورد استفاده در اجرا هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت ساخت و نصب این سبک پارتیشن ها محسوب می ‌شوند.

موارد بالا اصلی ترین موارد تاثیر گذار روی قیمت و هزینه هستند اما در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید ، قصد سفارش و ایجاد درخواست با شرکت آنیل چوب دارید و یا میخواهید از قیمت پارتیشن آلومینیومی با خبر شوید همین الان با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید