X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پارتیشن متحرک و ریلی

02122049741 تلفن تماس
پارتیشن متحرک

پارتیشن ریلی و پارتیشن متحرک از انواع سبک های پارتیشن اداری و خانگی است که قابلیت جابجایی و کوچک یا بزرگ شدن را دارند و میتوانید آنها را با قیمت مناسب از آنیل چوب بخرید و در مکان های بزرگ و کوچک استفاده کنید

آنیل چوب
آنیل چوب

پارتیشن متحرک

یکی از مدلهای پارتیشن که برای ادارات و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارتیشن متحرک است. این محصولات دارای طراحی ساده و شیک هستند و نصب آنها نیز بسیار ساده است.

پارتیشن اداری متحرک یا ریلی چیست؟

این سوالی است که ذهن افراد زیادی را درگیر کرده است و میخواهند بدانند که این نوع پارتیشن چگونه است و چه کاربرد هایی دارد. مدل های متحرک یا ریلی پارتیشن یکی دیگر از مدل های پارتیشن اداری است که در شرکت آنیل چوب طراحی، ساخته و به فروش میرسد.

این نوع پارتیشن یک راه بسیار عالی و خیره کننده برای ایجاد فضاهایی با سبک مدرن و شیک است که در تمامی مکان های بزرگ مانند ادارات، سازمان ها، فروشگاه ها و مراکز اداری و تجاری و همچنین منازل استفاده میشود. قابلیت جابجایی و کوچک و بزرگ شدن از مهم ترین مزایای این سبک از پارتیشن است که باعث محبوبیت زیاد این محصول شده است.

پارتیشن متحرک

امروزه افراد زیادی علاقه دارند که محل زندگی یا محل کار خود را با دکوراسیون داخلی شیک و زیبا کنند. راه های زیادی هم برای این کار وجود دارد اما یکی از بهترین راه ها برای اینکه محل مورد نظر جلوه ای زیبا داشته باشد و هم بتوانید محیط را به چند قسمت مجزا تقسیم کنید؛ استفاده از پارتیشن ریلی متحرک است.

این محصول میتواند فضا را به چند قسمت تقسیم کند. قابلیت حرکت و انتقال از مکانی به مکان دیگر موجب شده طرفداران زیادی پیدا کند و به یکی از پر فروش ترین محصولات بازار تبدیل شود.

پارتیشن های متحرک دارای دو مدل پارتیشن متحرک پانلی و پارتیشن متحرک آکاردئونی که طرح و مدل های مختلفی دارند و هر کسی نسبت به سلیقه خریداری میکند یا سفارش میدهد.

با پارتیشن متحرک پانلی می‌ توان فضا را به طور تقریبی از هم جدا کرد و ارتباط بین دو فضا همچنان برقرار باشد و حفظ شود و هدف بیشتر تعیین حریم بین دو فضا است. پارتیشن آکاردئونی متحرک فضا را به طور یکپارچه از هم جدا می ‌کند و به این ترتیب دو فضای جداگانه به وجود می ‌آید.

در خانه ها و دکوراسیون منازل نیز برای پنهان سازی مکانی مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب یا مقابل درب ورودی از پارتیشن متحرک استفاده می شود. وجود پارتیشن ها دنیای متفاوت و جالبی را برای انسان ها رقم زد و زندگی راحتی را برای آن ها به ارمغان آورد.

پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن متحرک

همانطور که از اسم این پارتیشن مشخص است، از مدل های پارتیشن اداری است که حول محور ریل سقفی یا کفی قابل حرکت و جابجایی و کوچک و بزرگ شدن است.

پارتیشن اداری متحرک یک وسیله مناسب برای تفکیک دو فضای مختلف به صورت دائم یا موقت است. طراحی این محصولات به گونه ای است که علاوه بر تقسیم فضا، میتواند یک فضای کسل کننده و دلگیر را به یک فضای چشم نواز تبدیل کند تا یک محیط شیک و زیبا داشه باشید. این دلایل موجب شده پارتیشن ریلی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین انواع پارتیشن اداری محسوب شود.

پارتیشن اداری متحرک ساده ترین و سریعترین راه برای جداسازی است، که امروزه بسیار مورد توجه رستوران ها، هتل ها، مراکز آموزشی و دفاتر اداری قرار گرفته است.

این سبک از پارتیشن ها بسیار مناسب برای مکان و فضاهای کوچک هستند و کاربرد و مزایا زیادی هم دارند مثلا بهترین گزینه برای پوشش قسمت هایی مانند دهانه درب سرویس بهداشتی، آشپزخانه اداری و اتاق نشیمن اداری است.

در صورت نیاز با استفاده از پارتیشن اداری متحرک می توان دو فضا را برای زمان مشخصی از هم جداسازی کرد و در صورت عدم نیاز، می توان آن را به حالت اولیه بازگرداند و در مکانی مانند کمد جای داد. مهم ترین ویژگی های این پارتیشن سبک بودن ، نصب آسان و یک نفره بودن آن می باشد.

این محصولات معمولاً به صورت 4 لنگه در سایز هر لنگه 50 عرض در ارتفاع 180 هست که با ابزار لولا به هم متصل شده ارائه می‌شود. کلاف دورتادور محصول از ام دی اف و پرکننده آن می‌تواند از ام دی اف، شیشه، آلومینیوم یا حصیر بامبو باشد.

پارتیشن جمع شو

پارتیشن های جمع شونده از پارتیشن های مخصوص هستند که طرفداران زیادی دارند و به راحتی در هر قسمت از خانه که نصب شوند جمع میشوند و در صورت نیاز میتوانید آنها را باز کنید و محیط را تقسیم بندی کنید.

درخواست ساخت این پارتیشن ها را از ما داشته باشید.

 

پارتیشن متحرک ریلی

خرید پارتیشن متحرک ریلی

یکی از محبوب ترین مدلهای پارتیشن، پارتیشن متحرک ریلی است که به خاطر مزیت های فراوانی که دارد، محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف پیدا کرده است در فضا های مختلفی هم استفاده میشود.

از مهم ترین ویژگی های انواع پارتیشن متحرک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان جابه جایی دارد.
  2. همانند آکاردئون قابلیت جمع شدگی دارد.
  3. سبک می باشد.
  4. مستحکم می باشد و دارای مقاومت زیادی است.
  5. حمل و نقل این نوع پارتیشن ها بسیار راحت می باشد.
  6. با توجه به اینکه این نوع پارتیشن ها قابلیت جابه جایی دارنددر هر زمان که بخواهید می توانی چیدمان و دکوراسیون آن را تغییر دهید.
  7. با استفاده از پارتیشن ها می توان در سازمان ها، دفاتر، شرکت ها و … فضاهای خصوصی ایجاد کرد.
  8. با استفاده از پارتیشن ها می توان فضاهای تعاملی ایجاد کرد.

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی مدلی از پارتیشن متحرک است که روی ریل قابل حرکت است و در مکان های مسکونی، تجاری و اداری و مغازه ها و منازل مورد استفاده قرار میگیرد.

پارتیشن ریلی و متحرک راهی عالی و خیره کننده برای ایجاد فضایی حرفه‎ ای و مدرن هستند. این پارتیشن‎ها در بسیاری از شرکت‎های اداری، مجتمع‌های تجاری بزرگ، مراکز و خرید، رستوران‎ها و مغازه‌ها مورد استفاده قرا می‎گیرند.

پارتیشن ریلی به دلیل قابلیت حرک بر روی ریل و جمع شدگی، برای بسیاری فضا اعم از: شرکت‎ها، محیط خانه، مغازه‎ها، سالن‎های ورزشی، در ورودی بسیاری از مکان‎ها و کلیه فضاهایی که با محیط بیرون در تماس هستند، به مانند: رستوران‎های محیطی، گلخانه و آلاچیق مورد استفاده قرار می‎گیرد.

جهت چارچوب اصلی پارتیشن ریلی از آلومینیوم استفاده می شود که در مقابل عواملی از قبیل رطوبت و فشار مقاومت بالایی دارد. جهت اضافه نمودن قابلیت جمع شدگی در ساخت پارتیشن ریلی از لولاهای استاندارد استفاده می گردد.

این پارتیشن ها به طور معمول به شکل چهار لنگه هستند، اما بسته به فضایی که قرار است در آن به کار روند، تغییر می‌کنند.

این لنگه درها با لولا به یکدیگر وصل می‌شوند. کلاف دور این پارتیشن‌ها از جنس ام دی اف و برای پر کردن آنها می‌توان از ام دی اف، شیشه، آلومینیوم، چرم و بامبو استفاده کرد. گاهی هم ترکیب این متریال با هم آنها را زیباتر می‌کند.

 

پارتیشن ریلی خانگی

پارتیشن متحرک ریلی

خانواده های زیادی هستند که دارای تعدادی بچه با خانه ای با یک یا دو اتاق هستند که برای راحتی کودکان مجبور به تقسیم فضای اتاق میشوند.

همچنین در بعضی مواقع صاحب خانه ها دوست ندارند قسمتی از خانه در دید مهمانان باشد، به همین علت میتوانند از پارتیشن ریلی و متحرک استفاده کنند که علاوه بر موارد ذکر شده جلوه زیبای خاصی هم به خانه میدهد.

پارتیشن ریلی روشی مناسب برای جداسازی فضای خانه میباشد که علاوه بر مدل خانگی دارای مدل هایی است که در ادارات، رستوران ها، فروشگاه ها و سایر مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد های زیادی هم دارد.

در بیشتر موارد برای ساخت پارتیشن خانگی از فلز، پارچه، پی وی سی، چوب و ... نیز استفاده می شود. یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در منحصر به فرد شدن پارتیشن داشته باشد، شیوه طراحی و به خصوص ساخت آن است. از پارتیشن ها در اکثر موارد برای خانه هایی استفاده می شود که بر اساس پلان باز ساخته شده اند.

این نوع از پارتیشن‎ها معمولا از چوب MDF و گهگاه از شیشه استفاده می‎شود. آنها معمولا دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت هستند و به راحتی قابل تمیز کردن هستند. چارچوب ساخت آنها معمولا از آلومینیوم است که با استفاده از لولاها می‎توان قابلیت جمع‎ شدگی را نیز به آنها اضافه کرد.

 

پارتیشن کشویی

از پارتیشن ریلی به عنوان پارتیشن کشویی هم یاد می شود. نصب و اجرای پارتیشن ریلی خانگی شبیه نصب و اجرای درب‌های کشویی است؛ با این تفاوت که شما می‌توانید آنها را در هرجایی نصب کنید. همچنین، پارتیشن ریلی خانگی را می‌توانید در زمان نیاز جمع کنید، و فضای جدا شده را دوباره به فضای اصلی اضافه کنید.

پاراوان

پاراوان

در دنیای مدرن امروزی افراد سعی دارند با قیمت ها مناسب بهترین ظاهر را برای خانه یا محل کار خود ایجاد کنند و همچنین شرایط جوری باشد که افراد خانه یا کارمندان شرکت ها و ادارات حریم خصوصی داشته باشند.

پاراوان یک لغت فرانسوی (paravent) است که به معنای پرده می باشد. این پرده یا همان پارتیشن از جنس چوب و پارچه بوده و به منظور ایجاد حریم خصوصی و جدا نمودن فضاهای مشخص استفاده می گردد. این محصول دکوراتیو با طرح ها و رنگ های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو با توجه به دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر می توانید پاراوان مناسب را انتخاب نموده و با استفاده از آن پارتیشن بندی فضا را انجام دهید.

انواع پاراوان

✔ پاراون ساده

✔ پاراوان تصویری

✔ پاراوان شیشه‌ای

✔ پاراوان حکاکی و لیزری

✔ پاراوان چاپی 

✔ پاراوان حصیری

کاربرد های پاراوان :

  • محدود کردن فضای ورودی
  • تقسیم بندی فضای هال و سالن پذیرایی از یکدیگر
  • جداسازی پذیرایی از غذا خوری
  • پوشاندن قسمت های قناس و آسیب دیده
  • فضا سازی اتاق کار یا تعویض لباس در اتاق خواب های بزرگ

 

انواع پارتیشن متحرک

پارتیشن ریلی

این سبک و مدل از پارتیشن ها دارای انواع مختلفی است که هر کدام نسبت به ویژگی ها و مزایا و کاربرد هایی که دارند نسبت به نیاز در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه با انواع مدل های این پارتیشن آشنا میشوید.

پارتیشن متحرک لولایی

این مدل ها همراه ریل ایجاد شده در سقف یا کف نصب میشوند که میتواند آنها را به یک سمت حرکت داد.معمولا برای تقسیم اتاق های اداری به دو قسمت استفاده میشوند.

پارتیشن متحرک چوبی

این نوع پارتیشن ها ظاهری مانند پارتیشن ام دی اف دارند و بسیار شیک تر از سایر پارتیشن ها هستند و همچنین نصب آنها آسان تر و در مدل های تک جداره و دوجداره ساخته میشوند و البته قیمت های بالاتری هم دارند.

پارتیشن متحرک چند جهته (Multidirectional)

این نوع پارتیشن ها امکان تقسیم فضا از چند جهت را ایجاد میکنند زیرا هر ماژول موقعیت را به طور مستقل تغییر می دهد یا می توانند در محل مشخصی ذخیره شوند.

پارتیشن متحرک چرخدار

این پارتیشن ها دارای چرخ هستند و باعث میشوند در کمترین زمان محیط را به چند قسمت تقسیم کنید.

پارتیشن چرخدار یکی از پرکابرد ترین دیوارک های متحرک در مراکز پزشکی و بیمارستان ها است که گاهی از آنها با نام پارتیشن بیمارستانی یاد  می شود. این دیوارک ها قابل حمل و جابجایی است . و چون چرخدار هستند به آنها پارتیشن چرخدار گفته می شود.

پارتیشن اداری دوجداره متحرک

این پارتیشن ها از موادی مانند پشم معدنی، فوم، سیمان، کائوچو و … ساخته میشوند که میتوانند عایقی در برابر صدا و حرارت باشند.

پارتیشن های متحرک دوجداره ی آنیل چوب این قابلیت منحصر به فرد را دارند که میتوانند به سرعت فضایی دلخواه با خاصیت عایق صدا و آکوستیک را در اداره و شرکت شما فراهم کنند.

پارتیشن متحرک شیشه ای

این مورد هم از سبک و مدل های پارتیشن شیشه ای است که بهترین گزینه برای دفاتر اداری و سالن های کنفرانس است که همراه با پرده کرکره هستند و در مصرف برق و انرژی صرفه جویی میکنند و بسیار لوکس و شیک هستند.

پارتیشن متحرک پزشکی و بیمارستانی

پارتیشن بیمارستانی یا پزشکی تقریباً در تمامی کلینیک ها و مراکز درمانی که دارای اتاق های چند تختی هستند استفاده می‌شود. کار پاروان بیمارستانی این است که حد فاصلی بین تخت دو بیمار باشد.

پارتیشن متحرک تاشو

پارتیشن متحرک تاشو و پارتیشنهای ریلی مناسب جهت مجزا نمودن فضاهای داخلی از جمله رستوران، بیمارستان، سالن اجتماعات، محیط اداری، آرایشگاه، منازل، هتلها و ....

 

مزایا استفاده از پارتیشن اداری متحرک

مزایا پارتیشن اداری متحرک

انعکاس نور طبیعی

وقتی که شما در محیط کاری یا حتی منزل خود نور طبیعی داشته باشید ، هم باعث میشود که مصرف برق و انرژی کاهش یابد و هم اینکه وقتی کسی وارد محیط شود و ببیند که نور طبیعی باعث روشن شدن فضا شده است انرژی مثبتی به افراد وارد میکند و باعث بازخورد های مثبت میشود.

صرفه جویی در هزینه

در زمینه صرفه جویی در هزینه به دو مورد میتوان اشاره کرد : مورد اول اینکه این پارتیشن ها باعث انعکاس نور میشوند و دیر نیازی به مصرف لامپ و چراغ برق نیست و دوم اینکه چون این پارتیشن ها متحرک هستند و بزرگ و کوچک میشوند ، میتوانید آنها را جابجایی کنید و در مکان ها مختلف استفاده کنید.

حفاظت از حریم خصوصی

اگر میخواهید در محیط اداری هر فردی حریم خصوصی داشته باشد میتوانید از این پارتیشن ها همراه با شیشه های مات استفاده کنید.

کاهش نویز و سر و صدای مزاحم

این پارتیشن ها نوعی از پارتیشن دوجداره هستند که میتوانند از نفوذ سر و صدا و حرارت جلوگیری کنند زیرا از متریال های مخصوص برای ساخت آنها استفاده میشود.

افزایش انعطاف پذیری

همانطور که در بالاتر گفته شد این پارتیشن ها متحرک و ریلی هستند و سایز آنها نیز متغیر است پس به راحتی میتوانید در مکان ها و مثلا مغازه های مختلف استفاده کنید.

پارتیشن کشویی و جمع شو

 

مشخصات و ویژگی های پارتیشن های ریلی

  • قابلیت حرکت
  • جمع شدگی (همانند آکاردئون)
  • سبک بودن
  • مقاومت بالا
  • حمل و نقل آسان
  • قابلیت تغییر در چیدمان و طراحی فضا
  • ایجاد فضای خصوصی
  • ایجاد فضا تعاملی
  • برچیدن و برپایی سریع

متریال ساخت پارتیشن های اداری متحرک

پاراوان

متریال اصلی این نوع پارتیشن ها چوب ام دی اف است اما بعضی مواقع هم از شیشه برای ساخت آنها استفاده میشود.

متریال این تولیدات به گونه ای است که دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند و اصلا لغزندگی ندارند ، همچنین به راحتی قابل تمیز کردن هستند.

چهارچوب این پارتیشن ها از آلومینیوم ساخته میشود و لولای آنها طوری است که قابل باز و بسته شدن هستند.

 

مکان های مناسب برای پارتیشن های اداری ریلی

همانطور که گفته شد این محصولات سبک هستند و حمل و نقل آنها نیز بسیار آسان است و همچنین قابلیت کوچک یا بزرگ شدن و جابجایی هم دارند و همین دلایل باعث میشود در تمامی مکان های بزرگ و کوچک با اشغال فضای کمی مورد استفاده قرار بگیرند.

این پارتیشن ها برای فضاهایی اعم از : شرکت‎ها، محیط خانه، مغازه‎ها، سالن‎های ورزشی، در ورودی بسیاری از مکان‎ها و کلیه فضاهایی که با محیط بیرون در تماس هستند، به مانند: رستوران‎های محیطی، گلخانه و آلاچیق مورد استفاده قرار می‎گیرد.

جدیدترین و ارزانترین پارتیشن های متحرک و ریلی

اگر تمایل دارید قسمتی از منزلتان را بپوشانید تا از دید بقیه پنهان بماند یا اینکه محیط کارتان را به چند بخش دلخواه تقسیم کنید ، بهترین گزینه و راه حل استفاده از جدید ترین پارتیشن های متحرک و ریلی است  و میتوانید با آنها فضایی زیبا و شیک هم داشته باشید.

پارتیشن های متحرک و مدرن به دلیل سبکی و تنوع در طرح و رنگ و قابلیت جابه جایی آسان و نوع متریال امروزه توجه اغلب افراد و طراحان دکوراسیون داخلی را به سمت خود جلب کرده اند.

از آنجایی که پارتیشن های متحرک طراحی و دیزاین بسیار متنوعی دارند، متخصصان طراحان داخلی از آنها همانند یک اسلحه مخفی استفاده کرده و در دکوراسیون داخلی به روش های خلاقانه و الهام بخش بکار می برند.

خرید و نصب پارتیشن اداری و خانگی متحرک

شرکت آنیل چوب یکی از منصف ترین و مطمئن ترین شرکت های تولید و فروش انواع پارتیشن اداری مخصوصا پارتیشن های ریلی و متحرک میباشد که شما میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و پارتیشن مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید این محصولات دارای مزایا زیر میباشد : 

  • زیباسازی محیط اداری
  • تلفیق حریم خصوصی و تفکیک فضا در عین متحرک بودن
  • سهولت در حمل  و نصب
  • هزینه متوسط
  • جلوگیری از پراکندگی و بایگانی اسناد
  • ایجاد اتاق موقت
  • جنبه امنیتی پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای متحرک
  • دکوراتیو بودن انواع پارتیشن اداری متحرک

همچنین نصب این نوع پارتیشن ها نیز نیاز به نصاب حرفه ای ندارد و کار ساده ای است اما اگر نیاز به شرایط یا مشاوره و راهنمایی داشتید با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت پارتیشن متحرک منزل و اداری

قیمت پارتیشن متحرک اداری

بعد از اینکه محصول مورد نیاز خودتان را انتخاب کردید، کارشناسان ما در محل حضور پیدا میکنند برای اندازه پارتیشن و بعد مراحل ساخت و تولید شروع میشود. شرکت ما تمامی محصولات را با متریال اصلی و یراق با کیفیت تولید میکند.

قیمت پارتیشن اداری متحرک بستگی به مواردی مانند نوع و مقدار متریال، جنس یراق، طرح و مدل، نوع و جنس پارتیشن و متراژ بستگی دارند که میتوانند قیمت را بالا و پایین کنند. در صورت نیاز به مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن ریلی خانگی

این نوع از پارتیشن‎ها دارای بازه گوناگونی قیمتی نیست، زیرا تنها جنس ساخت آنها از چوب، شیشه با چارچوب آلومینیومی است. نوع چوب به طور کلی از MDF ساخته می‎شود، ولی ممکن است مشتری درخواست چوب طبیعی کند. پس باید مبلغ بیشتری را پرداخت کند. به طور کلی پارتیشن ریلی در ابعاد سفارشی تهیه می‎شوند. ممکن است به عنوان یک در به عرض 2 متر ساخته شوند یا یک اتاق کامل را ایجاد کنند. قیمت اینها بر حسب نوع درخواست مشتری و نیاز فضای او تعیین می‎شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • صادق مددزاده
    صادق مددزادهسلام خسته نباشید پارتیشن ریلی برای منزل ام دی اف ویا دوجداره طول ۴۰۹ ارتفاع ۲۷۰ هزینش چقدر در میاد
    • مدیر سایت

      سلام. برای استعلام قیمت لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • رضا
    سلام ممنون از توضیحات مفیدشما. من برای جدا سازی سرویس بهداشتی هر اتاق نیاز به 2 عدد پارتیشن دارم. چه نوع را پیشنهاد میکنید؟ و قیمت 3 متر چقدر می شود؟ ممنون از پاسخ شما
    • مدیر سایت

      سلام. مدلهای مختلفی از پارتیشن خانگی وجود دارد که دارای قیمت های مختلفی هستند. برای اینکه بهتر راهنمایی شوید لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید