X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

قیمت پارتیشن اداری

02122049741 تلفن تماس
قیمت پارتیشن اداری
پارتیشن‌های اداری را از لحاظ جنس ساخت نیز می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: پارتینش های اداری شیشه‌ای و پارتیشن‌های اداری دو جداره که قیمت پارتیشن اداری شیشه نیز با قیمت پارتیشن اداری دو جداره متفاوت می‌باشد.
آنیل چوب
آنیل چوب

قیمت پارتیشن اداری


پارتیشن‌های اداری را از لحاظ جنس ساخت نیز می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: پارتینش های اداری شیشه‌ای و پارتیشن‌های اداری دو جداره که قیمت پارتیشن اداری شیشه نیز با قیمت پارتیشن اداری دو جداره متفاوت می‌باشد. پارتیشن اداری شیشه‌ای جزء لوکس‌ترین انواع پارتیشن‌ها می‌باشد که فقط در شرکت‌های خیلی بزرگ و لوکس از این نوع پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای نیز بسیار بالا می‌باشد، دلیل بالا بودن قیمت این پارتیشن‌ها به سبب ظرافت و دقتی است که در ساخت و نصب آن‌ها باید داشت.

 

قیمت پارتیشن اداری متحرک


یکی از انواع تقسیم‌بندی‌هایی که برای پارتیشن‌های اداری وجود دارد تقسیم‌بندی پارتیش های اداری به دو قسمت پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن اداری ایستا می‌باشد. قیمت پارتیشن اداری متحرک و ایستا با یکدیگر تفاوت دارد. پارتینش اداری متحرک یکی از انواع پارتیشن‌های اداری است که به‌راحتی و بدون نیاز به نیروی متخصص می‌توانید آن را حرکت دهید و به هر نقطه‌ای از محل کار خود که علاقه داشتید منتقل کنید. اما قیمت پارتیشن اداری متحرک بسیار بالاست و به راحتی نمی‌توان آن را خریداری کرد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید